sosyal ağlarda izleyin

11.4.11

YULAF KEPEĞİNİ NEREDEN BULABİLİRİZ?(GÜNCEL ADRESLER)

Bu diyete başladığımdan beri en sık duyduğum sorulardan biri de bu.
Tabi ki bu diyetin olmazsa olmazlarından biri olduğundan ve kitapta sık sık adı geçtiğinden bu oldukça normal.

Öncelikle bu ürünün görüntüsü neye benziyor onunla başlayalım.Görüntü olarak aşağıdaki gibi olmalı.Yulaf ezmesinin daha küçük pullu hali gibi.
FOTO:DUKANDIET.SHOP
 

Benim ilk aldığım yulaf kepeği samandan farksızdı ve internetten arama yapıp aynı linke ulaşıp sipariş vermiş olan hiçkimse kullanamamıştı o ürünü.Görüntüsü aynen böyleydi.Almayı düşündüğünüz bunun gibiyse almayın.Hem yemesi zor hem de bağırsakları çizerek,ciddi şekilde tahrip ediyormuş.

Bu saman görüntüsünde olan yulaf kepeği değil aradığımız ürün.Bu ancak hayvan yemi olabilir o kadar kötü:D

Yulaf ezmesi ise böyle bir ürün.VE KESİNLİKLE DUKAN'A UYGUN DEĞİL.




Yulaf kepeği yulaf tanesini saran ve koruyan lifli kılıftır.Yulaf ezmesi ise yulaf tanesinden yapılmaktadır ki fazla lif içermediğinden ve hızlı şekerler açısından life göre daha zengin olduğundan önerilmemektir diyor kitap.

Yulaf kepeğinin bu diyet için neden bu kadar önemli olduğunu BURADAN ve kitapta sayfa 75-76 ve 77'de detaylı okuyabilirsiniz.


Şimdi gelelim nerelerden bu ürünü bulabileceğimize.


DOĞALSAN  ve RU-SHEIM markaları YULAF KEPEĞİ üreten Türk firmaları.Ürünler şu anda REAL,MİGROS, vb.büyük marketlerde ve aktarlarda satışta.Ayrıca internet üzerinden de rahatlıkla ulaşabilirsiniz.(GURMENET sürekli alışveriş yaptığım güvenilir bir site.)

Ayrıca Mornflake marka ithal bir yulaf kepeği de Migros'ta bulunabilen bir ürün.



ROSSMANN mağazaları bu ürünü organik ve normal olarak 2 çeşit halinde satmakta. http://www.rossmann.com.tr/

Ayrıca Ankara'da bulunan FİTİZ DİYET MARKET de bu ürünü satıyor.Başka şehirlere de kargoları mevcut. http://www.dietmarket.com.tr/tr/announcements.asp?id=8



Yurtdışında bulunanlar veya tanıdıkları olup ısmarlamak isteyenler için yulaf kepeğinin ingilizcesi:Oat bran, Almancası:Hafer kleie, Fransızcası:Son d'avoine.


Dukan'ın kendi alışveriş sitesinden sadece yulaf kepeğini değil,dr.dukan'ın tavsiye ettiği diğer tüm ürünleri de sipariş edebilirsiniz.(bu site fransızca fakat google translator ile ingilizceye çevirebilirsiniz.)
http://www.maboutiqueregimedukan.com/index.php?ref=regimedukan
(Ürünleri incelemeniz açısından bu linki bırakıyorum ama Türkiye'den sipariş konusu biraz sıkıntılı görünüyor.Özellikle son gümrük mevzuatı nedeniyle elinize ulaşmada sorun yaşayabilirsiniz.)

Başka yerlerden bu ürünü bulanlar paylaşırsa çok sevinirim:))


Bu arada yurtdışında yaşayan veya sık giden biriyseniz aşağıda adını verdiğim yulaf kepeği markalarından temin etmenizi öneririm.

1. Hodgson Mill, Cereal Hot Oat Bran
2. Bob's Red Mill Organic Oat Bran Hot Cereal
3. Old Wessex Ltd. Organic Oat Bran, Creamy Breakfast Cereal
4.Quaker Hot Oat Bran Hot Cereal
5.Bergin Nut Company Oat Bran Packages



196 yorum:

  1. yulaf kepeğini http://www.dietmarket.com.tr/tr/index.asp bu adreste 400 gr lık paketlerde ve tanıtım fiyatı 5,5 Tl ye bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler:)yukarda aynı adresi paylaşmıştım ben de:)

    YanıtlaSil
  3. Ben GGidiyordan farklı bir satıcıdan aldım oldukça memnunum, tariflerde güzel oluyor rahtlıkla yiyebiliyorum artık. Samansı değil acık renkli minik pullar hallinde ürün. Yumusak yemesi cok kolay.

    http://arama.gittigidiyor.com/?aramasatici=mshell

    YanıtlaSil
  4. merhaba sayfanızı sürekli takip ediyorum.çok beğeniyorum.tarifleriniz tartışmasız süper.ben dün fitiz marketten yulaf kepeğini aldım.forumda da arkadaşlar o kepeğin doğru kepek olmadığını söylediler.sizin bu konuda fikriniz nedir?teşekkür ederim:)
    verde

    YanıtlaSil
  5. ben Fitiz'in kepeğini kullanmadım açıkcası ama kullanıp memnun olduklarını yazanların referansıyla buraya taşıdım.Deneme şansın oldu mu ürünü?Kılçık gibi batan bir kepek mi yoksa ilk resimdekine mi benziyor?

    YanıtlaSil
  6. kılçık gibi olanını da almıştım.berbat birşeydi.deneme fırsatım olmadı.siz tam olarak hangisini kullanmıştınız.
    verde

    YanıtlaSil
  7. Ben GGidiyordan farklı bir satıcıdan aldım oldukça memnunum, tariflerde güzel oluyor rahtlıkla yiyebiliyorum artık. Samansı değil acık renkli minik pullar hallinde ürün. Yumusak yemesi cok kolay.

    http://arama.gittigidiyor.com/?aramasatici=mshell

    YanıtlaSil
  8. bana arkadaşım yurtdışından getirmişti.yukarda arkadaşın bahsettiği gibi pul pul olacak ,kılçık gibi değil.

    YanıtlaSil
  9. Evet ben de yukarıda bahsi geçen arkadaştan aldım yulaf kepeğini. Tarifler cok güzel oluyor. Lezzetli de ayrıca geçen yulaf kepekli cheese cake de denedim harika oluyor. Tavsiye ederim.

    http://arama.gittigidiyor.com/?aramasatici=mshell

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,
    Ben diyete başlayalı 12 gün oldu. Her kurala uydum ama sadece 1.5 kg verebildim. Israrla devam ediyorum ama ümitsizliğe de kapılmaya başladım

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,
    12 günün kaç günü ataktı?Seyiri nsıl uyguluyorsun?

    YanıtlaSil
  12. 5 gün atak yaptım seyiri de 1+1 şeklinde yapıyorum. Diyetin ilk günü reglimin de ilk günüydü o nedenle veremedim diye düşündüm ama hala çok yavaş. Bugün itibarıyle toplam 2 kg gitti. Diyetin en güzel yanı aç kalmamak ve zorlanmamak. Bu nedenle yavaş da gitse devam edeceğim. Umarım zamanla hızlanır. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Kilo verme hızının bağlı olduğu başka etkenler de mevcut.Yaş,metabolizma hızı,kullanılan ilaçlar,çeşitli hormonal hastalıklar ve daha önce ne kadar sıklıkta diyet yaptığımız gibi.
    Vücut direnç gösteriyor olabilir.5+5 ile daha hızlı sonuç alabilirsin aslında.

    YanıtlaSil
  14. Olabilir deneyebilirim. Peki protein + sebze gününde her istediğinde değil sadece bir öğünde sebze var diye anladım. Kitaptaki örnek menülerde de öyle. Yanlışım yok değil mi

    YanıtlaSil
  15. slm gülgüzin;
    siz bu beslenme menüsünü http://www.dukandiet.com adresindeki formu doldurarakmı yoksa kitaptan veya gittiğiniz diyetisyenmi önerdi. yorumunuzu bekliyorum teşekkürler......

    YanıtlaSil
  16. Başlamadan önce kan, tiroid vs tahlillerime de baktırıp kitabı okuyarak oluşturdum.

    YanıtlaSil
  17. yaptığınız yorumdan dolayı teşekkürler fakat rica etsem sakıncası yoksa son bir soru daha sorabilirmiyim;
    bahsettiğiniz kitap Dr. Dukan'ın kitabımı(türkçe dilindemi).ayrıca Dr. Dukan'ın kitabıysa nereden satın aldığınızı (site veya yer vb.)öğrenebilirmiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsiburada.com dan 14 tl ye aldim kargo ucreti de yok. Piyasada 22 tl

      Sil
  18. Sevgili Gülgüzin ,
    Sebze+protein günlerinde öyle bir sınırlama yok.Her öğün sebze yiyebilirsin.

    Hllcnd Dukan Diyeti kitabı Türkçe olarak hemen her kitapçıda mevcut.İnternetten satış yapan kitapçılarda da bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  19. Teşekkürler SİMLA;
    Yaptığınız güzel ve bilgilendirici yorumdan dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

    YanıtlaSil
  20. merhaba,buradaki tariflerin bazılarında yulaf unu yazdıgını gordum. bende yulaf unu aldım ama netten bıraz arastırdım cok fazla kalorısı ve karbonhıdratı var sızce bu dıyete uygunmu yulaf unu? acıkcası evde duruyo kullanmaya korkuyorum. atak 3. gunum 1.200 gr verdim. sonun akadar devamm

    YanıtlaSil
  21. rica ederim hllcnd:)

    merhaa Birgül yulaf ununu ben saf olarak almıştım.piyasadakiler karışım olarak satılmakta ve uygun değiller dediğin gibi.

    yulaf kepeğini robottan geçirerek kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Simla, çok teşekkürler bilgilendirmen içi. Sevindim her öğünde sebze yenebileceğine. Yanlış anlamışım, zaten bir öğünde olunca neredeyse saf protein günü gibi geçiyordu...

    YanıtlaSil
  23. Merhaba hllcnd,
    Kitabı mutlaka alıp okumanızı öneririm, Hem ilk ağızdan bilgi alıyor hem de motive oluyorsunuz. Ben kitap yurdu ndan almıştım

    YanıtlaSil
  24. Bir tatlısever olarak kekler çok ilgimi çekti. Splenda sanırım toz tatlandırıcı. İsim ya da marka mı ve nerden bulabilirim, teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. Evet Splenda tatlandırıcı markası.Aspartam ve sakarin içermediği için en güveniliri bu.
    Kendi sitesinde ve eczanelerde bulabilirsin.
    http://www.splenda.gen.tr/

    YanıtlaSil
  26. bende saf olanı aldım yani aktar yanımda yulaftan ögüttü verdi ? kullanayımmı simla aklım karıştı bilemedim? 3 günüm bitti bugün toplamda 1.700 gr verdim. bide meyveli yoğurt günde 2 taneye kdr serbest deniyor.. activia çileklide serbestmi günde 1 tane yiyorum da?

    YanıtlaSil
  27. Neticede yulaf unu izinli değil.Ben de 1-2 kez kullanmıştım.Onun yerine yulaf ezmesi daha mantıklı geliyor bana.
    Meyveli yoğurt serbest değil.Aromalı yağsız yoğurtlar serbest.Bizde öyle bir ürün yok malesef.Bir tek sütaşın ürünü var o da meyveli.
    Activia'ların da sadesi bir dereceye kadar yenebilir belki ama onda da şeker var diye biliyorum.

    YanıtlaSil
  28. bisey soracagım yaklasık kac kilo veriyoruz bu diyetle 80 kilo ile baslarsak ve normalde de hızlı kilo veriyosak??

    YanıtlaSil
  29. bünyeden bünyeye değişiyor.

    http://dukandiyetim.blogspot.com/2011/05/dukanin-resmi-sitesindeki-hesaplama.html

    buradaki testi yaparsan öğrenebilirsin.

    YanıtlaSil
  30. teşekkürler gülgüzin :)

    YanıtlaSil
  31. Merhaba Simla,malum tatil yaklaşıyor. Daha vermem gereken çook kilo var. Temmuz ayı diyetimi sabote edecek etkinliklerle dolu görünüyor. Sence nasıl yapmalıyım. Temmuza kadar seyir evresine devam edip sonra bir kaç hafta güçlendirme yapıp eve ve düzenime dönünce tekrar atakla ya da seyirle devam etsem yanlışmı olur. Tamamen kesinlikle bırakamam ama bu şekilde de yarım mı olur sence. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  32. Madem mecbursun en azından dikkat ederek almamaya çalışmak en iyisi.dönünce 5+5 yaparak devam edersin.

    YanıtlaSil
  33. Artık yorum yapabilirim diye düşündüğüm için sizinle paylaşmak istedim. ÇÜnkü 21 günde 4,5kg. verdim.Dukan dietinde yulaf kepeğine fazla takmamak gerektiğine inanıyorum.Ben buğday kepeği aldım ve çok sık kullanmamak üzere genelde onu kullandım.İlk dönemlerde yediklerinizden sıkılmazsanız,kepekle yapacağınız yiyeceklere pek ihtiyaç duymuyorsunuz.En azından ben öyleydim. Ama sanırım bu diette en önemli nokta kendine inanamak ve yasak olan besinlere gözünüzün ucuyla bile bakmamak...

    YanıtlaSil
  34. merhaba,
    kepeği tümden yok saymak doğru değil bence.ben de çoğu kez yulaf ezmesi kullandım.kilo verdim ama kepek kullansaydım daha verim alacağımı düşünüyorum açıkcası.çünkü kepeğin bağırsaklarda gıdaların şekerini emilmesini önlediği bir gerçek.

    YanıtlaSil
  35. merhaba arkadaşlar...ben 6 gün atak dönemini uyguladım 3 kilo verdim,okuldaki arkadaşlarım gözlerimizin önünde bir haftada 3 kilo kaybını gözledik dediklerinde çoook mutlu oldum:)şimdi 1+1 dönemine geçtim,ve süper gidiyor...tek sıkıntım şeker eksikliği,onu da abartıya kaçmadan diyet kola ile gideriyorum.normalde kola içmezken ,içer oldum...

    YanıtlaSil
  36. merhaba nazan:)
    benim tatlı tariflerimi uygula bence.koladan daha sağlıklı olacağı kesin:)

    YanıtlaSil
  37. Merhaba,

    Ben Dukan diyetine yeni basladim simdilik iyi gidiyor. Yulaf kepegini Fitz Diet urunler den getirtip hayatimin hatasini yaptim .Urunden fazla kargo parasi odeniyor. Bilginize

    YanıtlaSil
  38. ARAKADASLAR YULAF KEPEGİ İSTEYENLERE TEMİN EDEBİLİRİZ KARŞIYAKA UN FABRİKASI 0322 321 88 87 FERHAT

    YanıtlaSil
  39. YULAF KEPEGİ
    ÇAVDAR EZMESİ
    RUŞEYM BUGDAY ÖZÜ
    KEPEK
    TEMİN EDİLİR
    0322 321 88 87
    FERHAT

    YanıtlaSil
  40. Ferhat bey her yulaf kepeği bize uymuyor malesef.Ürününüzden ufak bir numune gönderebilirseniz ve Dukan'a uygunsa arkadaşlara önerebilirim.

    YanıtlaSil
  41. telefonlasalımmm simla bey

    YanıtlaSil
  42. ferhat bey bu yorum size mi ait?
    mail adresiniz varsa alabilir miyim?
    (bir de bey değil:))

    YanıtlaSil
  43. çok özür dilerim kusura bakmayınn ferhat049@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. rica ederim.bağlantı kurarım sizinle uygun zamanda.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  45. ATAK EVRESINDE SEBZE YOK;FAKAT TARIFLERINIZDE KABAK FALAN VAR YEMEMEMIZ GEREKMIYORMU?PAYLASIMLARINIZ ICIN TESEKKUERLER

    YanıtlaSil
  46. ferda merhaba,
    tarifler karışık sıralanmış durumda ama yanda tarifleri evrelere göre ayırdım.oradan evre evre bakabilirsin.kabak atakta yok tabi ki:)

    YanıtlaSil
  47. Bolg çok bilgilendirici olmuş. Ellerinize sağlık.Benim sorum şu olcak. Koruma evresinde herşey yeniyor ve perşembe tekrar atak günü olacak deniyor. Abartılı yenmese verilen kilolar tekrar alınır mı? Yoksa perşembe bu uygulamayı yapmaya mecbur muyuz? Beni tek düşündüren hayat boyu perşembeler kabus mu olacak.:))

    YanıtlaSil
  48. Dr.Dukan çok uzun yıllar üzerinde çalışarak bu yöntemi bulmuş ve eminim başka bir alternatif olsa bunu mutlaka paylaşırdı:D
    Haftada 1 gün atak yaparak ve yulaf kepeği tüketerek,6 gün boyunca istediğimizi yiyebilmek aslında büyük bir nimet.Özellikle de ipin ucunu çok kolay kaçırabilecek olanlar için.
    Ama ben zaten az yiyorum,hamurişi,tatlı ve alkolle hiç aram yoktur ve deli gibi de spor yapabilirim diyorsan verdiğin kiloları korumaman için bir sebep yok tabi:)

    YanıtlaSil
  49. ben diyete yarın başlıyorum ve aktardan yulaf kepeği istediğimde bana yulaf ezmesi verdi ve aynı şey olduğunu söyledi meğersem kandırılmışım :( yulaf ezmesi yesem olmaz mı?

    YanıtlaSil
  50. Yukarda yazdığımı aynen kopyalıyorum:)

    Bir de yulaf ezmesi var ki ben yulaf kepeği bulamadığım çoğu tarifte bunu kullandım.Dr.Dukan yulaf ezmesine her ne kadar izin vermese de ben görüntü ve doku açısından hiçbir fark göremediğim gibi kilo verme açısından da sorun yaşamadım.(Fakat yulaf kepeği kullansaydım daha kısa sürede sonuç alacağımı biliyorum.O yüzden siz kepeği tercih edin mutlaka.)

    YanıtlaSil
  51. sevgili simla
    ferhat bey in temin edebileceğini söylediği yulaf kepeği dukana uygun mu görüşebildiniz mi acaba?
    ilke

    YanıtlaSil
  52. Evet İlke görüştüm.Kendisi yukarda bahsettiğim RU-SHEIM markasının yetkilisiymiş.
    Ürünüm özel olarak ürettiklerini söyledi ve kullananlar da çok beğenmiş.

    YanıtlaSil
  53. merhaba, bu diyeti 1 ay yaptım ve 7 kilo verdim. ancak 3 gündür tatilde olduğum için diyeti bozdum. hem de çok abarttım:)) neyapmam gerekiyor? bu diyeti sürekli tekrarlamak uygun değil bildiğim kadarıyla, 1. evreden tekrar başlamak istiyrum ama sakıncası olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  54. Merhaba Emine,
    Seyirden devam et bence.Nasılsa seyirin içinde de atak günleri mevcut.5+5 yapabilirsin başlangıç için,sonra 1+1'e dönersin.

    YanıtlaSil
  55. yulaf kepeğini hamileyken yoğurt ile karıştırıp yemenin bir sakıncası olurmu?

    YanıtlaSil
  56. ben de hamileyim ve yiyorum.çok dafaydasını gördüm bağırsaklar açısından:D

    YanıtlaSil
  57. yorum yapıyorum ama bi türlü çıkmıyor:)) son bi kez deneyeyim.simla hnm çok teşekkür ederim size ve emeğinize sayenizde buldum yulaf kepeğini.
    bende 16 gündür yapıyorum 4 kg gitti.ama arada kaçamaklarım oldu.yulaf kepeğini düzenli yemiyorum arada yiyorum.bebek düşünüyoruz hamileyken sakıncası olurmuki bu diyetin.ben hamileliğim boyuncada güçlendirme yapmak istiyorum.tabi hamile kalırsam :))) elif

    YanıtlaSil
  58. Merhaba Elif,
    Ben teşekkür ederim:)
    Hamilelikte önerilmiyor hiçbir diyet.Ben de yapmadım zaten.Fakat hamileyiz diye de herşeyi yemiyoruz tabi ki.Her gıdadan ölçülü şekilde ama mutlaka tüketmelisin.
    Zaten ölçülü yediğin sürece kilo alımın normal şekilde seyreder.
    Allah gönlüne göre versin:)

    YanıtlaSil
  59. Merhaba ben Dilek

    İlk evrenin 3.günündeyim fakat vejateryan olduğum için sadece süy,yumurta,peynir ve yoğurt yemekteyim.Ve Yulaf kepeğini hiçbir yerde bulamadığım için diyetime dahil edemedim.bugün netten sipariş edeceğim.O da iki günden önce ulaşmaz...

    Yulaf kepeğini henüz kullanmadığım için yavaş kilo veriyor olmam mümkün mü acaba?Çünkü 3.gündeyim ve 1 kilo bile verdim sayılmaz

    YanıtlaSil
  60. Merhaba Dilek,
    Kilo vermede kepeğin önemi gerçekten büyük.
    Ama başka nedenlerle de yavaş veriyor olabilirsin.
    Regl öncesindeysen,çok tuz tüketiyorsan,tiroid tembelliğin varsa ve daha önce de diyet yaptıysan metabolizman yavaş çalışıyor olabilir.
    Kepek ulaştıktan sonra bir daha değerlendirirsin durumunu.Ha bu arada bol su içmeyi unutma.

    YanıtlaSil
  61. Evet kepeği sipariş ederken ne kadar faydalı olduğunu öğrendim.İnşallah yarın elimde olur.

    Reglime oldukça var,Ben normalde de çok tuz kullanan birisi sayılmam zaten.o yüzden tuz ihtimalide elenmiş oluyor.Tiroidde de sorun yok.Daha önceleri yediklerime dikkat ettim ama diyet yapmadım.

    Hergün düzenli olarak spor salonuna gidiyorum ve tabiiki nerdeyse günde 2-2,5 litre kadar su da içiyorum.

    Belki kepeğide yemeye başladığımda düzelir.

    YanıtlaSil
  62. ben 5 gündür ducan dietini uyguluyorum 65 yasindayim bütün hayatim boyunca kilo problemi ile ugrastim insallah bu son olur gayet iyi gidiyor 5 günde 3 kilo verdim hic sikintim yok yürüme yerine yüzüyorum cünki dizlerim hasta ekimde diz ameliyati olacagim insALLAH O ZAMANA KADAR BIRKAC KILO veririm kitabi cok sikokuyorum ruhuma iyi geliyor size durumumu bildiririm cünki ben kilolardan cok cektim gülay

    YanıtlaSil
  63. Geçmiş olsun Gülay Hanım.
    İyi haberlerinizi bekliyoruz.Face grubumuzu da gelin.Motivasyon açısından çok faydalı oluyor.

    YanıtlaSil
  64. Simla Hanım merhaba; Sinem:)

    Benim atak evrem yeni bitti 5 gün uyguladım ve dün şunu farkettim:) yulaf kepeği diye yediğim şey buğday kepeğiymiş gerçi fazla abartmadım günde 1.5 tatlı kaşığı kadar. Şimdi yulaf kepeği getirticem kiyabı okumamam rağmen yanlışlıkla buğday kepeği aldım bunun bana zararı olurmu 5 günde 2.5 kilo gitti ama yulaf kepeğiyle tekrar baştanmı başlayayım buğday kepeğinin bir zararı varmı bana.... Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  65. Merhaba Sinem,
    2,5 kg verebildiğine göre çok da etkilememiş seni.Tabi daha fazla verebilirdin yulaf kepeğiyle ama artık olan olmuş.Tekrar atak yapmaya gerek yok bence.Bundan sonrası için yulafla devam edersin.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  66. MEHMETTTTT SADECE PROTEİN YE. PEYNİR-SÜT-YOURT-ET-TAVUK-BALIK V.S. (HAYVANSAL GIDA)GÜN İÇERİSİNDE SERBEST.
    LİGHT SÜT ÜRÜNLER, VE 1,5 KAŞIK YULAF EZMESİ...............ŞEKERSİZ ÇAY-KAHVE SERBEST. LİGHT COLA-SODA SERBEST. BUNU 10 GÜN UYGULASAM DAHA FAZLA KİLO VEREBLİRMİYİM TŞK LER

    YanıtlaSil
  67. selam ben Elvan. Yulaf kepeğini Ru-sheim markasıla baharatçı Arifoğlunda buldum. Ankara 365 AVM'de. 9 TL. Başka şubelerinde var mı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  68. merhabalar ben keriman
    yulaf kepeğinin kızılay lokman hekim aktarda var
    orada buldum ..ben bu diyete başlamak istiyorum.kitabıda alıp okudum.
    bir sorum olacak.Konserve ton balığı yiyebiliyormuyuz.light olanıda mevcut.Kitapta konserve için yağda saklanmaması koşuluyla yazmış.yada nasıl bir yonteme başvurabilirim.Çünkü öğlen yemeklerinde işyerinde konserver balık yiyebilirim dışardan ne soylesem bu diete aykırı kaçaçaktır soslu ve pişime yontemleri acısından.cevap verebilirseniz sevinirim....tesekkurler

    YanıtlaSil
  69. Merhaba keriman,
    Yağsız ton balığı yiyebilirsin.Light olanlar o şekilde zaten.Dışardan da ızgara olduğu sürece et ürünleri yiyebilirsin.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  70. Merhaba ben Sera,
    Müjdemi isterim sayfasına yazdım ama cevap alamadım buraya tekrar yineleyeyim dedim:)
    Öncelikle yol gösterici blog ve sayfalarınız için teşekkürler. Yulaf Kepeği ararken sayfanıza rastladım..

    Diyete başlayalı 10 gün oldu 134.4 kiloyla başladım. Kilo fazla olduğu için kitapta okuduğum gibi 10 günlük atak uyguladım atağımın son günü bu gün de:) bu sabah tartıldığımda 128.7 çıktım yani tam 6 kilo vermişim 10 günde.

    Bu süre içerisinde iki kere dışarıda light yoğurt bulamadığımdan normal yoğurt ve yağını alarak tavuk pirzola yedim. En büyük kaçamaklarım ya da zorunlu bozmalarım bu şekilde oldu..

    Her yerde aradığım halde yulaf kepeği bulamadığım için 10 gündür kaba buğday kepeği kullanıyorum sanırım zararı olmamış ki 6 kilo verebilmişim:) kaba buğday kepeği ile devam etsem sorun olur mu? (ki kitapta Dukan sindirim problemi için bir çorba kaşığı "Buğday Kepeği" de önermiş)..Diye yazmıştım; Bu sabah koştura koştura verdiğiniz Ankaradaki diet marketten gidip doğalsanın yulaf kepeğini aldım:) artık yulaf kepeği ile devam edeceğim.

    10 günden sonra henüz bugün dukan sitesinden şu an düşmüş olduğum 128'i vererek ideal kilo ve verebileceğim süreyi öğrendim sayenizde. Tabi orada atak devresine bugünden başlarsan şu kadar zaman sonra erişirsin diyor.. ben atakı bitirdiğime göre ne yapmalıyım? orada yazdığı gibi bir 5 gün daha yeni başlamış gibi atak yapayım mı yoksa seyir dönemine geçeyim mi?

    Bu arada hergün yürüyüş yapamıyorum belki onun için ağır ilerliyor kilo veriş. Yaş ve eski diyetlerin başarısızlığı da tabi etken biliyorum. Umarım bu ağırlık şevkimi hiç kırmaz!:(
    Teşekkürler..
    Sera

    YanıtlaSil
  71. Merhaba Sera,
    Kusura bakma bu aralar çok yoğunum hemen cevaplayamıyorum:)(facebook grubumuza üye olursan ben yokken de yardımcı olan arkadaşlar cevap verebilir sana)
    Atak evresinitekrar etmene gerek yok bence.Seyir evresine geçebilirsin çünkü 10 günde fazla önerilmiyor.Buğday kepeği kabızlık durumlarında daha etkili olduğu için günlük alacağımız yulaf kepeğinin 1 kaşığını onunla değiştirip faydalanabiliyoruz.Yine de yulaf kepeğinin muadili değil aslında.
    Kendine güven,kilolar gittikçe daha keyifle devam edeceksin.Kolay gelsin.Güzel haberlerini ver yine:)

    YanıtlaSil
  72. merhaba ben aylin,
    2 gun oldu baslayali...kitabi okuyorum ama henuz bitiremedim,tahmin ettiginiz uzere sorularim var :) yardimci olabilirseniz cok sevinirim...
    1-peynir, yogurt, jambon vs icin yagsiz olmasi sarti var ancak ben tamaman yagsizini bulamadim, light olanlari aldim (jambonda ise boyle bir tur hic yok sanirim)... bu urunlerin tamamen yagsizi var midir? markalarini iletebilir misiniz varsa...
    2- dedigim gibi kitabi henuz bitiremedim, sanirim o nedenle bazi yazilan ifadeleri anlayamiyorum:) mesela 1+1 veya 5+5 nedir ?
    cok tesekkurler...svglr

    2-

    YanıtlaSil
  73. ru sheim yulaf kepeği şu an hammaddeler.com diye bir sitede hızlı gönderide gözüküyor, ancak ne kadar güvenilir bir site bilemiyorum. 500 gramı 8 lira. aynı markanın yulaf ezmesi de sitede satılıyor.

    YanıtlaSil
  74. Adsız 1:)

    1-süt ürünlerinin yağ oranı en fazla %2 olabilir.Çoğu markada mevcut.Genelde pembe kutulu ürünler bu şekilde.Pınar,danone vs.%0.01 gibi yağ oranlarında da bulabilirsin.Peynir olarak yağsız lorları tercih edebilirsin.Veya Bim'in aknaz marka light beyaz peyniri(teksüt üretiyor) uygun.(%2yağ)jambonlar için şarküteri bölümünden yardım istersen en az yağlı olanları gösterirler.Polonezinkile uygun oluyor genelde.
    2-1+1 veya 5+5 2.evrenin uygulanış şekilleri.
    1+1'de bir gün saf protein yerken 1 gün sebze+protein yiyorsun.5+5 de aynı şekilde.
    Blogda seyir evresinin uygulanma şekilleri diye aratırsan detayları bulabilirsin.

    Adsız 2:)
    O siteden alışveriş yapmadım ama www.gurmenet.com.tr'yi önerebilirim.
    fiyatı da daha uygun orada.

    YanıtlaSil
  75. Splenda tatlandırıcıyı nereden temin edebiliriz.tablet şeklinde mi yoksa toz halinde de bulunabiliyor mu? ayrıca yulaf kepeğini gurmenet ten getirttim gayet memnun kaldım.4 paket kargo dahil 30 tl ye geldi.

    YanıtlaSil
  76. Meleke merhaba,
    splenda eczenelerde ve kendi sitesinde mevcut.
    tablet ve granül formu var.

    YanıtlaSil
  77. merhaba ben çağla
    77.1 kilo ile başladım diyete,
    tamamen sadık kalarak atak evresinin 7. günündeyim.
    aslında ilk 5 günde 2.5 kilo vermiştim, ama dün adet oldum ve hemen 400-500 gram farketti
    yarından itibaren seyir diyetine geçiyorum.
    benim soracaklarım sebze örneği olarak çok az çeşit verilmiş, örneğin brokoli - karnıbahar yeniyor mu? patates hiç mi yok?
    ayrıca özenle hazırladığınız bu blog için teşekkürler çok yardımcı oldu.

    YanıtlaSil
  78. Çağla merhaba,
    Nişastalı ve fazla şekerli olmadığı sürece her sebzeyi yiyebilirsin.Patates,bezelye,mısır gibi sebzeler hem tatlı hem karbonhidrat oranları yüksek olduğu için önerilmiyor.Havuç da her öğün yenmemeli ama bunlar dışında saydıkların da dahil her sebzeyi rahatlıkla tüketebilirsin.

    YanıtlaSil
  79. merhaba ben aysun,
    kullanan arkadaşlar bana yardımcı olursa sevinirim.
    yulaf kepeğinin DOĞALSAN marka olanı mı yoksa
    RU-SHEIM marka olanını mı tercih etmeliyim?
    sizden gelecek cevaba göre sipariş vereceğim :)

    YanıtlaSil
  80. Her ikisini de beğenenler olduğu gibi sadece birini tercih edenler de mevcut.ikisini de deneyip karar ver istersen.

    YanıtlaSil
  81. sevgili blog sahibesisizleri kısaca bilğilendirmek istiyorum.ben balıkesir dursunbey ilçesinde su ile çalışan taşlı değirmen işletiyorum.sizin kullandıgınız yulaf kepeklerini hiç tasvip etmiyorum.çünkü yulafın o kadar çeşiti varki bunların %90 hayvan yemi olarak yetiştiriliyor.sizlerinde kullandıgı çogu bu yulaflardan üretiliyor.sizlere tavsiyem bu üretilen yulaf kepeklerinin yerli yulaftan üretilmesi.ve bu ürünlerin kullanılması.bende yulaf kepeği ve yulaf unu üretiyorum bunu innternet üzerinden satıyorum.kesinlikle katkısız ve saf yulaftan üretiyorum protein degeri yüksek kül oranı düşük olarak üğütüyorum.kül orenı çok önemli üğütüm işlemiminde ürün yanmaması gerekiyor.yulaf unun ve yulaf kepegini kg üçreti 5.00 dir.kesinlikle katkısız ve hijyeniktir.sizlere yardımcı olmak isterim.www.suçiktisudegirmeniunu.com.tel:05356782485 saygılarımla halil ayar

    YanıtlaSil
  82. Halil bey merhaba,
    Zaten Dukan'ın kendi kepeği olmadıkça ben hepsine şüpheli yaklaşıyorum ama fazla alternatifimiz yok açıkcası.Ürününüzden numune gönderebilirseniz deneyip bize uygun olup olmadığına karar verebilirim.Eğer uygunsa arkadaşların da bundan faydalanmasını isterim.

    YanıtlaSil
  83. Buyrun burdanda alabilirsiniz: http://magaza.hammaddeler.com/Yulaf-Kepegi,LA_3956-2.html?gclid=CMDvua_KiKsCFUvwzAod4FkUzw

    YanıtlaSil
  84. MErhaba Simla ben Öykü atak evresini yulaf kepeksiz geçirdim suan seyirdeym birkaç güne kdr yulaf kepeğim glcek sence 2 kaşıkla mı baslayayım direk bir de tariflerde 2 kasıktan fazla olabiliyor bazen ben o yiyecekleri yapamaz mıyım :) teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  85. Öykü merhaba,
    2 kaşıkla başlayabilirsin.Yiyecekleri yaparken kullandığın kepek miktarını gün içinde tüketmen gereken miktara göre ayarlayabilirsin.6 kaşık kepekle 6 adet kurabiye yaptığında 2 adet yiyebilirsin mesela.

    YanıtlaSil
  86. çok teşekkür ederimm bence dukan.tr yi kurcak insan sensin :) siten çok keyifli çok yardımcı oldu bana eline emeğine sağlık:) Öykü

    YanıtlaSil
  87. Ben daha dün başladım diyete, çook hevesliyim 76 kilo da bir bayanım. Sormak istediğim peynirle ilgili; Ben direk Sütaşın Light peynirini aldım ve onu tüketiyorum severek,ancak az önce okudum ki sadece %2 olmalıymış yağ oranı bunun galiba % 7, çok sıkıntı olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  88. Merhaba,
    Amacımız mümkün olduğunca az yağ tüketerek vücutta depolanan yağların yanmasını sağlamak.%2'yle sınırlandırma bu yüzden.
    Beyaz peynirlerden bir tek AKNAZ marka olanı %2 yağlı ve gayet de güzel bir peynir.Ayrıca lor peynirlerde de yağ oranı %2'nin altında oluyor.
    Onlardan tüketirsen daha hızlı sonuç alırsın.

    YanıtlaSil
  89. 5 6 gün diyeti çok güzel uyguladım fakat daha sonra ufak ufak kaçamaklarla bozdum sürekli olarak sizce ne yapmalıyım en bastan atağa mı baslamalıyım :(

    YanıtlaSil
  90. merhaba,
    kilo veremedin mi peki?veya verdiklerini aldın mı?ona göre tavsiyede bulunayım.

    YanıtlaSil
  91. 2 kilo verdim nerdeyse yarım kilo fln geri aldım bir de ben üniversite öğrencisiyim ablaa yurtta kalıyorum okul açılınca ne yapcam nasıl uygulayacağım hiç bilmiyorum :/ 5 6 gün güzel uyguladm 5 6 gün de bozarak uyguladım bu arada nerdeyse 2 hafta önce baslamıstım :))

    YanıtlaSil
  92. fazla almamışsın baştan başlamana gerek yok seyirden devam edebilirsin ama okul açılınca işin zor olabilir gerçekten.

    YanıtlaSil
  93. 2 haftada 4 kilo verirsem istediğim kiloya ulaşıcam aslnda ama umarım verebilirim :)

    YanıtlaSil
  94. Merhaba ben bugün diyete başladım ilk günüm çok iyi geçti .. Ama bundan 4 ay öncesinden bugüne kadar zaten diyetteydim ve 17kilo 400 gr vermiştim . 69.6düm şuan 52.2'üm vermem gereken son 2-3 kilo için bu diyete başladım . Şimdi bunu yapmam kötü mü ? Birde internetten alışveriş hiç yapmadım ve internete güvenemiyorum.Yulaf kepeğini nasıl bulabilirim acaba ? İstanbulda yaşıyorum . Anadolu yakasında . Bulan olursa bilgilendirebilir misiniz ? birde goji berry diye birşeyden bahsediliyor ? onu heryerde bulabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  95. merhaba,
    daha önceki diyetler bu diyetin hızını mutlaka etkiliyor ama sonuç alacağını düşünüyorum.2-3 kilo için atağı uzun tutma 1 gün yeterli.direk olarak seyire geç bence.anadolu yakasında reallerde bulabilirsin(cornflakeslerin olduğu kısımda)ayrıca palladium'a gidiyorsan orada arifoğlu baharatçısında da var.goji malatya pazarında satılıyor optimumda var mesela.

    YanıtlaSil
  96. merhaba :) bugün 2. günüm atağı iki gün yapıcam . İlk gün 700 gr vermişim 51.5 olmuşum :) Bugün yulaf kepeğini üsküdarda bir aktarda buldum . Optimumada yarın gidip goji berryi alacağım inşallah ... Bu diyetin zararı var mı sizce ? yapmalımıyım , devam etmelimiyim ? Birde kabızlık sorununu nasıl çözeceğiz acaba? Çok mu soru sordum :(

    YanıtlaSil
  97. Merhabalar yine ben Aytül :) Öncelikle soruma hemen yanıt verdiniz teşekkür ederim :) şimdi bir sorum daha olacak; dışarıda sadece ızgara yiyebiliyoruz ancak örneğin tavuk şişte ya da bonfile de ( ya da herhangi bir ızgarada) et terbiye edilirken terbiyesine yağ katılıyor. Ben bunu düşünemedim ve 3-4 defa dışarda tavuk ızgara yedim. Bu diyetimi bozdu mu sizce? yoksa o kadar yağdan bir zarar gelmez mi? Şimdiden teşekkürler ve iyi günler ! :)

    YanıtlaSil
  98. Aytül merhaba tekrar,
    Olmasa daha iyi olurdu tabi ama olmuş artık.Çok da fazla yağ içerdiğini düşünmüyorum ızgarada çoğu akmıştır zaten.Bundan sonrası için terbiye edilmemiş etlerden ızgara yersen daha iyi olur.

    Adsız arkadaşım:),
    Sorularının cevabına buradan ulaşabilirsin.Tık tık
    DUKAN’DA EN ÇOK YAPILAN HATALAR


    dukan diyetinin yan etkileri

    YanıtlaSil
  99. A.BAŞARAN
    Hangi yulaf kepeği olduğuna karar veremedim. gittigidiyordan aldım. dediğiniz gibi kılçık gibiydi mecburen tükettim. şimdi yeniden alacağım
    DOĞALSAN YULAF KEPEĞi mi? yoksa
    RU SHEIM YULAF KEPEĞİ mi?
    karar veremedim.
    siz hangisinden kullnıyorsunuz bilgi verirseniz siparişi ona göre vereceğim
    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  100. Merhaba,
    Açıkçası doğalsan'ı henüz denemedim.Ru-sheim kullanıyorum ve sorun yaşamadım.Kimileri doğalsan'ı kimileri ru-sheim'i daha çok beğeniyor.
    her ikisinden de sipariş edip denemek mantıklı olabilir.çok da farklı olacaklarını sanmıyorum açıkcası.

    YanıtlaSil
  101. merhaba ben yanlışlıkla yulaf kepeği yerine buğday kepeği almışım onu kullansam ne olur? birde elimde şu saman görüntüsünde olandan var onla idare etmeye çalışıyorum

    selin

    YanıtlaSil
  102. Selin merhaba,
    Buğday kepeği yalnızca kitapta geçen dukan galetası tarifinde ve kabızlığa çare olarak günlük yulaf kepeği hakkının 1 kaşığıyla yer değiştirerek tüketilebiliyor.Sadece onu yersen fazladan karbonhidrat almış olacaksın.

    Saman gibi olanı ise hiç yememeni tavsiye ederim.Çünkü sağlığa uygun değil.

    YanıtlaSil
  103. Merhaba,
    Yulaf kepeğini, migros carrefour gibi marketlerde ya da aktarlarda bulabilirmiyiz?

    YanıtlaSil
  104. Evet birçok market ve aktara girmiş artık.

    YanıtlaSil
  105. ARKADAŞLAR YULAF KEPEĞİ BULAMAYANLAR NİŞANTAŞI ABANT ÇİFTLİĞİNDEN TEMİN EDEBİLİRLER.

    YanıtlaSil
  106. ben bu gurmenetten aldım. güvenilir bir site deilmi simla hanım yarın üçüncü gün gelir umarım ?

    YanıtlaSil
  107. evet gurmenet sürekli alışveriş yaptığım bir site.güvenilirdir merak etme.

    YanıtlaSil
  108. adana da karşıyaka un fabrikası ruşeym,çavdar ve yulaf ezmesi ve yulaf kepeği üretiyor, ben yulaf kepeği ve ruşeym kullanıyorum, yurtdışından gelen ne olduğu belli olmayan ürünler yerine ülkemizde üretilen ürünleri tercih ediyorum, adanada groseri ekorama marketlerde bu ürünler satılıyor diğer şehirler için fabrika nın adresi www.kuf.net

    YanıtlaSil
  109. Merhaba, yaklaşık 15 gün önce 'dukan diyeti'i ile ilgili olarak nette araştırmalar yaparken blogunuzu keşfettim.. Öncelikle emeğinize sağlık..

    Bu diyete başlamadan nestle nesfit ile kendimi az yemeye ve doğru beslenmeye doğru yola sokmaya başlamıştım. 2,5 hafta gibi bir sürede 2-2,5 kilo vermeyi başarmıştım. Aama diyetin 18-21 günleri arası sapmalarım başlamıştı yine.. Bu güne kadar kı diyet denemelrimde hep 3. haftada direncimi kıramamıs plağı hep başa döndürmüştüm. Bu seferki direnç kırma dönemimde "dukan" a rastladım ve hemen net üzerinden tüm bilgileri yorumları okumaya koyuldum. Ertesi gün D&R'dan kitabı aldım. 5 gün içinde kitabı sindire sindire okudum ve kitabın son sayfalarına gelirken gidip ru-şeym'in yulaf kepeğini aldım.

    Ve hemen ertesi gün 7 Ekim'de 83,3 ile başladım. Olmak istediğim kilo 58 idi. Test sonucunda da benım ıcın doğru kılonun 58,1 olduğu çıktı.(Bu da kendimi ne kadar tanıdığımı ortaya koydu.:))
    Ve 20 kilodan fazla vermek istediğim için atak dönemimi en ufak milim kaçırma yapmadan yürüyüşünden egzersizine ve bol suyuna kadar 10 gün olarak yaptım ve 17 ekim bugün sabah, 79,4'üm. Bu 10 günlük arada bir de regl oldum. Ama yılmadım. Bugün seyir dönemine ilk adımı atıyorum. Domates ve göbek yiyeceğim için çok mutluyum :)) Benim takıldığım 3 nokta var aslında 1. bu malum yulaf kepeği. Ruşeym'i dukan öneriyor mu ? Yanlış ürün tüketme endişesi diyeti biraz motivasyon bakımından kötü etkiliyor. 2. de seyir dönemindeki sebzelerin tüketim durumu. Kitapta her öğünde tüketilmemek şartıyla diyor. Ama bir yandan da sınırsız diyor. Zaten bu Türkçe çeviriden de çok tatmin olmadım. Türkçe'sini de çevirecek yetenekler arıyorum.. :)3.noktayada geleyim o da egzersizler bölümümün 1. maddesi. Bu hareketi kitaptaki çevrilmiş halini anlamış olarak görsele dökecek süper yetenekli dukanist'ler arıyorum..

    Benim durumum bundan ibaret :))) Yazının uzunluğuna bakarsak ne kadar da doluymuşum bu konuyla ilgili :)))

    YanıtlaSil
  110. Merhaba yıldızkokusu:)
    İyi birbaşlangıç yapmışsın ve bu azimle devamını da getireceğini düşünüyorum:))
    Gelelim cevaplara:
    1.Sadece Ru-sheim markasının kepeği değil aslında hiçbiri Dukan'ın orijinal kepeği gibi değil.Fakat orijinaline ulaşamıyuz ne yazık ki:(Kepeğin görünümü ne un gibi ince ne de yulaf ezmesi gibi iri taneli olmalı.Aslında yurtdışındaki markalar daha uygun yapıda oluyor.
    Fakat elimizdeki bu malesef ve kilo vermede sorun yaşanmıyor.Yine de yurtdışından temin edebilirim diyorsan aşağıdaki ürünler Dukan'a en uygun kepekler.
    1. Hodgson Mill, Cereal Hot Oat Bran
    2. Bob's Red Mill Organic Oat Bran Hot Cereal
    3. Old Wessex Ltd. Organic Oat Bran, Creamy Breakfast Cereal
    4.Quaker Hot Oat Bran Hot Cereal
    5.Bergin Nut Company Oat Bran Packages

    2.Çeviriye ben de gıcığım haklısın:D
    Sebzeleri ps günlerinde her öğün tüketebilirsin.Tek şart proteinle beraber olmalı ve protein her zaman daha fazla olmalı.O her öğünde olmamak kaydıyla olan sebze havuç gibi şekerli olanlar:)

    3.Egzersizin görsele dökülmüşü mevcut çok şükür:DBizim face grubuna yüklemişti arkadaşlar.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=300143133344951&id=289208191105112&ref=notif&notif_t=feed_comment#!/photo.php?fbid=287950421234265&set=o.289208191105112&type=3&theater

    kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  111. Neyse ki 1. egzersizi doğru anlamışım. Bildiğin mekik türü diye *not düşseymiş çevirmen ölürmüş. :)) 3. harekette de topuklarınız kalçanıza değecek diyor kitapta. ben de parmak uçlarında eğilip topuklarımı mutlaka değdiriyorum. Ama sitedeki görselde ayak tabanı düz duruyor ve değmiyor. Akşam da bu versiyonu deneyeyim. Bakalım zorlanacak mıyım ? Bir de 4. hareketin ilk bölümünde kolu yarım kaldırıyormus.Şişeyi omuzunuza değdirin diyor ya ben önden değil de üstten değdiriyordum :)) bunu da değiştireyim :)) Bunun dışında sorun yok gibi :)) Ocak ayında arkadaşım Almanya'ya gidecek kuzeninin düğünü için ben de sipariş vermeyi düşünüyorum. Gelirken getirsin bol bol :))

    Aklıma gelmişken bunu da sorayım.. Rossmann'da satılan nasıl acaba ? Ankara'dan da bir arkadaşım sayesinde sipariş vermeyi düşünüyorum. Kullanan var mı ? Görüntüsü nasıl ??

    Yine bayağı uzun yazdım ama napayım su 15 günlük dönemde benimle aynı dili konusacak birini bulmuşum, durduramıyorum kendimi :)))

    YanıtlaSil
  112. Merhabalar, oncelikle tebrikler, guzel bir blog olmus, sabirla bir cok tarif eklemissiniz, sirayla deneyecegim.(6.gunum, 3 gun ataktan sonra Seyir`e gectim)
    Daha once baktigimda yulaf kepeginden galeta gibi bir tarif vardi, bugun baktim bulamadim, yerini tarif edermisiniz ?
    Emekleriniz icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  113. Yıldızkokusu,ekleyecektim unutmuşum,evet rossmann'daki kepek hepsinden güzel.hem normal hem de organik olanı mevcut.ama o kadar hızlı tükeniyor ki kapıda yatması lazım arkadaşının:DD
    bu arada istediğini sorabilirsin,hatta face sayfamıza gelsen daha rahat edersin:D

    Pınar merhaba,
    Ben galeta hiç yapmadım ama face sayfamda yapıp paylaşan arkadaşlar oldu.oradan ekleyeyim tarif.
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.292159914143273.90236.289208191105112&type=3#!/photo.php?fbid=292160077476590&set=a.292159914143273.90236.289208191105112&type=3&theater

    kolay gelsin:))

    YanıtlaSil
  114. merhaba,
    ben rossmandan yulaf kepeği bulmaya çalıştım fakat tükenmiş bu nedenle yulaf gevreği aldım..onu yiyorum sizce onu kullansam da olur mu?
    ayrıca real veya migrosta satılıyor mu? şimdiden teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil
  115. hayır sadece yulaf kepeğine izin var.
    doğalsan ve ru-sheim markası hemen her markette ve büyük aktarlarda satılıyor.

    YanıtlaSil
  116. Ankarada forum avm de kipada mevcut doğalsan markası olanı..

    YanıtlaSil
  117. eti nin yulaf ezmesini robottan geçirsek olmaz ı?

    YanıtlaSil
  118. merhaba facebook adresiniz nedir acaba

    YanıtlaSil
  119. dukan diyeti tarifleri olarak aratırsan ulaşabilirsin.bekleriz:)

    YanıtlaSil
  120. burada tüm markalar var:
    http://magaza.hammaddeler.com/Yulaf-Kepegi,LA_3956-2.html

    YanıtlaSil
  121. sabırınıza hayran kaldım ve tüm sabrımla herseyi teker teker okudum, ki sanırım o kadar okumaktan başım döndü ve kafam karıştı. valla kıtabı bırazdan gidip alıcam ama siteden okumadıgım sey kalmadı. ancak bu atak evreı falan fılan dedıklerını yada tarıflerı hatta herseyı kıtaptan ogrenebılıyomuyuz stres yaptım yaww=)

    1 sorum; bu sebzelerı nasıl pısırıyorz haslayıp yesek olurmu (orn. brokolı haslayalım ustunede yogrt dokelım nasıl?)
    2 sorum; yulaf kepegını seklı nasıl olucak anlamadım gercekten ama sanırım ru-seımın dogal olanını ıyı dıyorlar en azından bıcok kısı =)

    sımdılk bu kadar soruyorum cok okumaktan kfam karstı ınanaın sımdıden cok tesekkur ederımmm =)

    YanıtlaSil
  122. Ayşegül merhaba,
    teşekkürler:)
    Facebook sayfamdan bilgi almışsındır ama buradan da yazayım:)
    buradaki tüm bilgiler kitaptan veya dukanın resmi internet sayfalarından.kitabı okuduğunda taşlar yerine oturacak merak etme.
    -sebzeleri istediğin şekilde yağsız pişirip veya çiğ olarak yiyebilirsin.
    -kepek markası 2 tane zaten.ru-sheim ve doğalsan.bulduğunu alabilirsin.

    YanıtlaSil
  123. İstanbul Palladium'daki "Arifoğlu Doğal Ürünler"de(Giriş katında) yulaf kepeği bulunmaktadır. Marka ru-sheim, fiyat:9 tl.

    YanıtlaSil
  124. dukan kitabını almayı düşünüyorum sizce yararlı bir diyet kitabımı faydası olurmu yani kilo vermeye

    YanıtlaSil
  125. Merhba.
    Ben de diyete başlayalı 6.günümdeyim. Yalnız şu var. İlk başlarda ilk 5 gün yulaf hiç kullanmadım çünkü bulamadık. 5. gün ezmesini bulabildik. Daha sonra bugün de ruşeym denilen bir şey bulduk. Bununda hemen hemen aynı özellikleri var. Bunu kullansak olur mu?
    Kardeşim de başlayalı 4 gün oluyor. Lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçgül merhaba,
      Yulaf kepeğinin yerini hiçbiri tutmuyor ne yazık ki.

      Sil
    2. Her yeri aradık bulamadık. İnternete de güvenemiyoruz ne yapmalıyız?

      Ayrıca benim kalça bölgemde yağ vardı. Belim çok ince. Bu yüzden 2/0 seyir evresine başladım yalnız sorum şu istediğim şekilde mi yicem 2 gün hariç( pazartesi ve perşembe) yani az da olsa şeker ve meyve gibi ?

      Sil
    3. neredesiniz Üçgül?yurtdışı mı?

      kaç kilo fazlan var?2-3 kg değilse 2-0 işine yaramaz. ekstradan o bölgeye lpg vs gibi işlem de yaptırmalısın.

      Sil
    4. Mersin^deyiz.
      6 kilo fazlam var. lpg gibi işlemler yaptırmayı hiç düşünmedim.
      Sence hangisini yapmalıyım ? Kafam iyice karıştı...

      Sil
    5. Ru-sheim'in fabrikası Adana'da.Mutlaka size yakın bir yerde vardır.Yukarda verdiğim linkten arayıp sorabilirsiniz.
      Yoksa Migros'larda bulunuyor.İsteyince size yakın migros'a da getirtiyorlar.Mersin büyük bir şehir.Bulamadık diyince ben de küçük bir yerdesiniz sandım.

      Sil
    6. 6 kg fazlayı 2/0'la veremezsin.1/1 yapıp daha hızlı kurtulabilirsin.

      Sil
  126. Ben Berna,
    ÜçGülün kardeşiyim yağsız ve tuzsuz patlamış mısır yiyebilir miyiz?
    Bu arada siteniz çoook güzel sağolun bu site için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Berna,
      Mısır 3. evrede bile yenmemeli.

      Sil
    2. Yorumların için teşekkürler.
      Tavsiyene uyup 1/1 yapıcam. Ancak ben 2-0 lıkla başladığım için bir sorun olur mu yani diğerine geçişimde diyetim bozulur mu?
      Berna kardeşimin bana göre daha fazla kilosu var. 15-17 kilo vermesi lazım. Hangisini kullanmalı acaba. Hem hızlı bir şekilde hem de çok yorucu olmayacak bir şekilde.

      Şimdiden çok teşekkür ediyoruz. Bu güzel blog ve paylaştığın bilgiler için.
      Sevgilerle...

      Sil
    3. en kolay yapılabilecek olan 1/1.madem beraber yapıyorsunuz destek olmak amaçlı aynı günlerde yapın.
      senin 2/0'dan geçmen sorun olmaz merak etme.

      Sil
    4. Çok teşekkürler :)

      Sil
  127. merhaba
    çok yorum yapıyor diyorsunuzdur ama biz 3 kardeşiz.
    tuzsuz çekirdek yiyebilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuzlu-tuzsuz farketmez ,ayçiçeği izinli değil.yağlı bir tohum ve çok kalorili.(kitabı okuyorsunuz değil mi?)

      Sil
  128. şu anda 88 kiloyum.59 yaşındayım.boyumda 160..bu diyeti yapabilir miyim.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yıldız hanım:)
      Bu diyeti sağlık problemi olmayan herkes yapabilir.Protein ağırlıklı bir diyet olduğu için öncesinde böbrek ve karaciğer fonksinyonlarınızın düzgün çalışıp çalışmadığına,
      kolestrol,üre seviyelerinize göre başlamak sağlıklı olacaktır.

      Sil
  129. Çokkkk teşekkürler.önerilerinize uyup önce bir doktor kontrolü yaptıracağım.kitabımı sipariş ettim...sonrada sizin yardımlarınızla bu diyete başlıyacağım..teşekkürler..

    YanıtlaSil
  130. merhaba 2gün önce diyete başladım fakat seyir evresinde anlamadığım bir yer var. 5/5 nasıl uygulanacak?? yarın atak evrem bitiyor seyir evresinde 5/5 yapmak için yine atak evresindeki gibi 5 gün sadece saf protein alıp 5gün protein+sebze mi yicez.yoksa seyir evresine başladığımız andan itibaren aynı gün içinde hem sebe hem protein mi yicez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seyiri 1 gün sebze+protein,1 gün saf protein olarak uyguluyoruz.istenirse bu 2/2,3/3 veya en fazla 5/5 olarak uygulanabilir.atak bittiğinde ilk gün sebze+protein olmalı.

      Sil
  131. Yanıtlar
    1. dukan'a uygun olarak kendin yaparsan evet:)hazırlar light bile olsa yağlı oluyor ve bir çok katkı maddasi içeriyor.tariflerde mevcut.

      Sil
  132. merhaba, benim merak ettiğim bu diyette yeşil mercimek gibi proteinden zengin bakliyatlar yenebiliyor mu?

    YanıtlaSil
  133. hayır Beyhan.Nişastalı olduklarından proteinden zengin de olsalar 3.evreye kadar izinli değiller.

    YanıtlaSil
  134. Garden Life marka yulaf kepeğini denediniz mi? Ben bu diyete yeni başladım da bunu bulabildiğim için aldım ama (yeni yeni denediğimden ve beyaz unu özlediğimden de olabilir) bana biraz sert geldi, yemesi zor gibi sanki.

    YanıtlaSil
  135. hiç denemedim o markayı sessiz'Ce.
    hatta ilk kez senden duydum.
    bulabilirsem deneyip yorum yaparım.

    YanıtlaSil
  136. yulaf kepeğini ve yulaf ezmesini uygun fiyatlar ile www.gurmereyon.com adresinde bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  137. Öncelikle blogunuz çok beğendiğimi söylemeliyim, hem telefonumda hemde bilgisayarım da kısayollarımda eklisiniz artık :)
    Dukan diyetinin 8. gününü bitirmiş bulunuyorum böylece atak da bitti ve biraz tatlı özlemi çekiyorum bu yüzden tariflerinizden faydalanmak istiyoırum yalnız söyle bir sorun var ben yulaf kepeği yiyemiyorum.
    Daha önceden yazdıgım gibi hazır kutulardan Garden Life marka yulaf kepeği aldım krep yaptım ilk deneme olarak hem yemesi çok zor geldi hemde ekşimsi bir acılık hissetim, sonra acaba yogurttan mı diyerek ekmek tarifinizi denedim bu sefer bi lokma bile yutmadım ağzmda kalan acı-ekşi tat yüzünden ise bütün gün midem yandı :S
    Acaba yulaf kepeği mi bozuk diye aldıgım yere gittim, yeni getirttikleri açık ürünlerinden verdiklerini herkesin de severek yediğini söylediler. Ben ondan yaptıgım krepten bir lokma bile yutamadım yine o tat yüzünden
    Acaba ek bana mı oluyor diye önüme gelene tattırmaya başladım hem yulaf kepeğini hemde yaptığım ekmeği, kimseler yiyemezken yengem bayıldı sadece biraz tuzlu olmuş ama çok güzel diyerek ekmeği yedi.
    Ben şuan itibari ile yulaf kepeğinden vazgeçmiş durumdayım. demekki bana göre değilmiş :/
    En başta da dediği gibi tatlıları ve atıştırmalıkları gerçekten çok özledim hepsini denemek istiyorum ama yulaf kepeği yerine tariflerde ne kullanabilirim bilmiyorum. Bir öneriniz var mı?
    Ayrıca 8 gün içinde büyük değişimler yarattı bende bu diyet ve çok mutluyum bu diyetten.
    Şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizce merhaba:)
      kepek bize sadece ekmek,kek yiyebilme özgürlüğü için değil aynı zamanda alabildiğimiz tek karbonhidrat olduğu için de gerekli.
      burayı oku lütfen. http://dukandiyetim.blogspot.com/2012/02/neden-yulaf-kepegi.html?showComment=1333013655550#c4859781339042036319
      bir şans daha vermelisin kepeğe.doğalsan veya ru-sheim denemeni öneririm.tarifler arasında sana uyacak biri mutlaka mevcuttur.

      Sil
  138. Merhaba;
    Blogunuz çok hoş ve işe yarıyor açıkçası. Bende Dukan Diyetine başladım ve bugun atak evremin son günü. Kitabı aldım okudum hatta ezberledim :) Sadece bir şey sormak istiyorum cevaplarsanız sevinirim;
    Seyir evresinde sebzelerde hayatıma girecek onu anladım. Fakat kitapta tüm salata türleri yiyebilirsiniz diyor ama havuç marul vs. ayrıca yazmış yazar. Tüm salata türleri derken neyi kasıt etmiş olabilir yardımcı olurmusun? Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      teşekkürler:)
      bunun kolayı var aslında.
      patates,mısır ve bezelye tamamen yasak.havuç,pancar ve onun gibi kök sebzeler çok çok az(bir minik havuç gibi mesela)
      diğer tüm yeşillik ve sebzeler serbest.

      Sil
  139. Tekrar selam:)
    Son bir soru sormak istiyorum erik atak ve seyir evresinde serbest olmadigini biliyorum ama, elbet bayanlardan biri kacamak yapmistir ve telafisini de biliyordur diye umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr.Dukan'ı gördüğümde ilk sorum erik neden yasak olacak?:)
      her türlü kaçamak ertesi gün fazladan spor gerektirir:D
      kaçamaklar artarsa spor da fayda etmez bu arada;)

      Sil
  140. Anlasildi tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  141. Simla hanım merhabalar
    Öncelikle süper bir site hazırlamışsınız..Emeğinize sağlık..Ben KKTC de yazıyorum.ben atak evresine yarın başlıyorum. Yulaf kepeği olarak kuzey kıbrısta bi ürün bulamadım. Güneyden Mornflake Oatbran adında bi ürün aldım. Fakat tavuk yemi yada ince bulgur gibi..Sanırım yanlış bi ürün aldım..kullanmamda sakınca olur mu? şimdiden teşekkürler...Aliye

    YanıtlaSil
  142. ya ben şu at yemi gibi olan şeyi yemişim bu zamana kadar şimdi doğalsan ın yulaf kepeği var elimde ama o da un gibi...Simla sen gördünmü hiç o ürünü migrostan aldım ben ama

    YanıtlaSil
  143. ben şükran ben 60 yaşındayım diete 81 kilo olarak başladım 10 gün oldu şu an 76 oldum spor az yapabiliyorum her yürüyemiyorum ancak öğrenmek istediğim kitapta 2 inci evrede sebze ekleniyor ama 2 günde bir sebze gibi algıladım her proteinle birlikte yemek mümkün değilmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      10 günde 5kg harika:)
      Evet seyir evresini dönüşümlü olarak 1 gün protein 1 gün protein+sebze olarak uyguluyoruz.2-2,3-3 olarak da uygulanabilir.en fazla 5-5 uygun ama sıkılmamak için 1-1 öneriliyor.

      Sil
  144. merhaba benim bişey kafamı karıştırdı şimdi aynı gün içinde öğünlerde aynı ürünleri yemeyin diyor bir taraftanda sınırsız deniliyor, sabah 2 yumurta öğlen peynirli yumurtadan omlet yapıp yedim bu uygunmu değilmi kafam karışık kitabım evde kalmış yalnışmı hatırlıyorum acaba :) bana acil yardım edermisiniz.

    YanıtlaSil
  145. Merhaba,
    yumurta her öğün yenebilir ancak sarısını 2 taneyle sınırlı tutmak öneriliyor.beyazı ise sınırsız.
    her öğünde aynı şeyleri yemeyin demesi sıkılmayı önlemek için:)

    YanıtlaSil
  146. Merhaba ben cok fazla et yiyemiyorum . Protein acısından zengin ve yağı sıfır olan istiridye mantarını keşfettim. Bununla diyete et yerine devam edebilir miyim ?

    YanıtlaSil
  147. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  148. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  149. merhaba benim 4.günüm 2.5 kilo verdim 95 le başladım.atak süresi 6 gün olarak belirlenmiş fakat 10 gün yapsam olurmu?bi de ben 3 bardak diet kola içiyorum kilo vermemi etkilermi?yulaf kepeği çok kötüsünü aldım kullanamıyorum çokmu şart ...

    YanıtlaSil
  150. Merhaba herkese ,
    Öncelikle ste icin tskler.. Boyum 1.58 ,kilom 76 , 3 ay önce dogum yaptım ve emziriyorum... Atak icin 7 gün verdi dukan'in internet sitesi... Sizlere sormak istediğim şey acaba bu emzirme döneminde bu diyeti uygulayabilir miyim ? Seyir donemi belki tamam ama atak döneminde sütüm azalır mı? Cevabınız icin şimdiden teşekkürler ,sevgiler ... Nese

    YanıtlaSil
  151. Tekrar merhaba ben nese , en son ben msg yazmıştım , cevap alamadım kimseden... Bir kac gündür hem siteyi karıştırıyorum hem de kitabı okuyorum...emzirenlerin nasıl diyet yapacagı belirtilmiş ... Güçlendirme ve ağırlıklı proteinli besinlerle 6 Ağustos ta 76 kg olarak başladım , bu sabah 8 Ağustos ta tartıldim ve 74,8 kg çıktım :)) sütümde de bir azalma olmadı ... Bol bol da evde koşturuyorum ,eşim ve çocuklarla da akşamları yürüyüşe sahile cikiyorz... Bayramda tatilde olacağız, bakalım kac kg gidecek o güne kadar... Çok mutluyum ve fena gaza geldim... Ama önceliğim yavrumu güzel guzel emzirmek... Sevgiler görüşürüz....

    YanıtlaSil
  152. merhaba. 3 eylül pazartesi günü ducan'a 94 kilo ile başladım. Bugün tam bir hafta oldu yani 8. gündeyim ve 90 kiloyum. Çalıştığım ve çocuğum olduğu için bu diet çok uygun geldi. Çünkü yemek yapma derdi yok. Al tavuk ızgara yap ye. Bu kadar kolay. Ancak egzersize hiç vakit yok. Buna üzülüyorum. Benim sorum tatlı konusunda olacak. Canderel in tableti ile yulaf kepeği,süt ve yumurtada oluşan bir tatlı kek yapmaya çalıştım. Ama hayatımın en iğrenç kekiydi. Acaba toz tatlandırıcı mı kullanmam lazım, yoksa çok az koymuştum tatlandırıcıyı daha mı fazla koymalıyım bilemedim. Birde benim microdalgam yok normal fırında pişirebilir miyim tatlandırıcılı bir gıdayı? Çünkü bildiğim kadarıyla tatlandırıcıları pişirmek çok sağlıklı değil.

    YanıtlaSil
  153. bulut merhaba,
    tablet tatlandırıcılar pişirmeye uygun değildir.içecekler veya pişmiş yiyeceklere sonradan katılabilirler yoksa tatlarını kaybederler.
    pişirmek için toz tatlandırıcı kullanmalısın.
    marka olarak 0 kalorili olan splenda,takita formtat60 veya bitkisel stevya'yı tercih edebilirsin.büyük marketler veya eczanelerde bulabilirsin.
    büyük marketlerde

    YanıtlaSil
  154. Merhaba benim bir kaç sorum olacaktı baligin yağlı olması değil yagda pişmemesi önemli oyle mi aynı şekilde et de mi böyle bir de düzenli beslenme şart mı mesela benim gece 2 de canım jambon çekti yiyebilir miyim veya sabah bir yumurta bir kade yğurt ile akşami ettim. Kendimi akşama ayirdim.aksamda iki porsiyon bonfile yemek istiyorum uygun mu??

    Kisacasi ozgurlik ne derece birde iDEAL bir dukan uygulamasi nasil olmali bis beslenme duzeni vs maxsimum sonuc mail alinir??

    YanıtlaSil
  155. Merhaba ben ataga yeni gectin birkac sorum olacak 1: Baligin yagli olmasi onemli degil yagda pismemesi mi onemli ?
    2:Ayni sekilde etin de mi bu sekilde?
    3:Duzenli beslenme onemlimi bnm cnm gece 1 de jambon cekti yiyebilirmiyim veya cnm bise istemiyor bir yumurta bi kase yogurtla 2 lt suyumi icerek aksami etmek aksamda 2 porsiyon bonfile yemek istiyorum uygun olur mu?

    Kisaca ne derece ozguruz ve en ideal dukan formulu nedir beslenme acisindan??

    YanıtlaSil
  156. Merhaba,
    -balığın kendisinin yağlı olması önemli değil.fakat yağ eklenmeden kendi yağıyla pişmeli.
    -et ise max.%10 yağlı olabilir.pişirirken yine yağ kullanılmamalı.
    -günlük 1 tatlı kaşığı zeytinyağ hakkımız var.O hakkı sebzelerle kullanmak vitaminleri almamız açısından çok daha faydalı olacaktır.
    -zaman ve miktar sınırı olmadan izinli yiyecekler yenebilir.fakat yine öğünler arasını uzun tutmak önerilen bir beslenme şekli değil.ne kadar çok protein o kadar çok zayıflama:)

    YanıtlaSil
  157. İYİ AKSAMLAR SİGARAYI HAYATIMDAN CIKARIRKEN ALDIGIM KILOLARDAN KURTULMAK İÇİN DİYETE BASLAMISTIM KI BIR ARKADASIM ÖNERDİ DUKAN DIYETINI....VE SAATLERDIR NETIN BASINDA ARASTIRIYOR YORUMLARI OKUYORUM...BENİM GB DİYETLERDE İNAT BIRINI ZORLAMAYACAGI KESİN BİR DİYET AMA MAALESEFKI BULUNDUGUM YER NEDENIYLE YULAF KEPEGI BULMAK BIRAZ SORUN NET SİPARİŞİNEDE SU AN UYGUN DEGILIM....BU YULAF KEPEGINI KULLANMADAN KAC GUN DEVAM EDEBİLİRİM ...SİMDİDEN TEŞEKKURLER

    YanıtlaSil
  158. Merhabalar;
    Öncelikle bu güzel site için çok çok teşekkür ederim. Gerçekten hayat kurtaran tarifler var.

    Bu güne kadar açlık diyetinden tutun da monteniac, hollywood vs. aklınıza gelebilecek her türlü diyeti denemiş ve zaman zaman da güzel sonuçlar almıştım. Ancak doğum sonrası kilolarıma sigarayı bırakma kiloları da eklenince durumum tamamen kilitlenmişti. Çünkü artık hiçbir diyet beni zayıflatamıyordu.

    Derken dukanla tanıştım Bugün atak evremin 3. günü ve ilk kilomu tabiri caizse tıka basa yemek yiyerek verdim.

    Benim sormak istediğim bir soru var.
    Ben bir süredir kavitasyon+pasif jimnastiğe gidiyorum. Kavitasyon sonrası vücut yağları dokulardan ayrılıp kana karışıyor, bu benim diyetimi ve SP günlerimi etkiler mi?

    Teşekkürler.
    Eska

    YanıtlaSil
  159. İstanbul avrupa yakası için, bayrampaşa carrefour ve bayrampaşa metro da var bu ürün..

    YanıtlaSil
  160. kavitasyon 10 seans 1 milim bile yağ eritmedi, ses dalgalarıyla yağ eritme yerine bizle dalga geçiyorlar resmen, para tuzağı uzak dur derim.. drenaja gelince pasif jimlastikler sadece ve sadece fizik tedavi hastaları içindir, kaslarını çok küçük (kıpırdatamayanlar için kırpırdatabilene kadarlık sürede yardımcı olur).. yani sende hiçbir işe yaramıyacak, dolayısıylede kavitasyon ve pasif jim. diyetine kesinlikle zarar veremez, kendine bile zarar veremez :) sağlık olsun, yazık olmuş parana ve zamanına, paranı alabiliyorsan geri al, alamıyorsan sağlık olsun de gitme, zamanına yazık olur..

    YanıtlaSil
  161. MERHABALAR SİMLA HANIM
    BEN SEYİR EVRESİNDEYİM YULAF KEPEĞİNİ GÜNLÜK TÜKETMEM GEREKENDEN DAHA FAZLA TÜKETIYORUM YAKLAŞIK OLARAK 5-6 YEMEK KAŞIĞINI BULUYOR VE GÜNDE 3 LT SU İÇİYORUM BIR SAKINCASI VAR MI BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  162. Emine,
    kepek de karbonhidrat ve tabiki fazla tüketildiğinde kilo vermeni engeller.

    YanıtlaSil
  163. Merhaba ben dukan diyetinden tesadufen daha yeni haberdar oldum.yeni dogum yaptm ve bu diyete cok ihtiyacim var fajat nasil yapilicagiu bilmiyorum yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  164. merhabalar ben 15 gün önce dukan diyetine başladım internete forumları okudum bugune karad 2,5 kg verdim yulaf kepeğinide havancızade markası aldım interne ten gerçekten çok kaliteli tadı da çok güzel içeriği marketlerde satılanlara benzemiyor pul pul markettekiler un gibi bu ürünü denemenizi tavsiye derim

    YanıtlaSil
  165. Simla hanım,
    ben Azerbaycanda sizin söylediğiniz markalardan bulamadım. Bir rus ürünü aldım. Ama üzerine yulaf kepeği yazıyordu. Sizin örnek fotoğrafta gösterdiğiniz gibi aslında görüntüsü. Ama kabuk gibi sanki. Ve krep yapmaya çalıştım ama sütle karıştırınca sütü içine tam almıyor. Un gibi değil yani.
    Ben de çareyi üyütme makinesinde buldum.
    Üyüttüm ve üyüdünce sizin youtubedakı krep yapımınızdaki gibi oldu aynı. Yani öyle un gibi.
    Ama yanlış mı, doğru mu bu bilmiyorum.
    Yani üyütmemin bir sakıncası var mı diyet açısından?

    YanıtlaSil
  166. Simla hanım,
    ben Azerbaycanda sizin söylediğiniz markalardan bulamadım. Bir rus ürünü aldım. Ama üzerine yulaf kepeği yazıyordu. Sizin örnek fotoğrafta gösterdiğiniz gibi aslında görüntüsü. Ama kabuk gibi sanki. Ve krep yapmaya çalıştım ama sütle karıştırınca sütü içine tam almıyor. Un gibi değil yani.
    Ben de çareyi üyütme makinesinde buldum.
    Üyüttüm ve üyüdünce sizin youtubedakı krep yapımınızdaki gibi oldu aynı. Yani öyle un gibi.
    Ama yanlış mı, doğru mu bu bilmiyorum.
    Yani üyütmemin bir sakıncası var mı diyet açısından?

    YanıtlaSil
  167. Merhaba, Dr.Dukan'ın kendi sitesinden ürünleri alabilirsiniz demişsiniz fakat ben sitede Türkiye'de gönderim göremedim. Eğer böyle bir imkan varsa linki paylaşabilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  168. Aysel merhaba,
    eğer çok büyükse öğütebilirsin ama un gibi çok ince yapma biraz taneli olmalı çünkü.

    YanıtlaSil
  169. dukan diyetinin en zor yanı yulaf kısmı.Ben seyir döneminin 66. günündeyim toplamda 15 kg verdim 2 ayda 15 kg benim için hayaldi.20 kg daha vermem gerek biraz yavaşladı kilo vermem ama spor yada yürüyüş yapmadan kilo vermek çok güzel.sadece yapmanız gereken kendinizi kandırmadan diyeti doğru uygulamak.diyeti uygularken günlük tutmanız dahada yardımcı oluyor tekrar kilo almamak ve sağlıklı yaşamak için ilerde rehber olacaktır size.yulaf kepeği ile ilgili yardımlar için teşekkürler ürün malesef zor bulunuyor önerdiğiniz markaları deneyeceğim ama çok zorda kalınca yulaf ezmesini tüketiyorum.

    YanıtlaSil
  170. MERHABA İKİ ÜRÜNDE E-BEBEK MAĞAZALARINDA BEBEKLER İÇİN SATILIYOR ORDAN TEMİN EDEBİLİR İSTEYENLER:)

    YanıtlaSil
  171. Merhaba bende dukan diyeti yapmak istiyorum 4 aylik bebeklerim var r sut veriyorum sizce bu diyeti yapmam uygun mu

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips