sosyal ağlarda izleyin

7.4.11

IZGARA PATLICANLI ROKA SALATA

MALZEMELER:
-1 patlıcan
-yarım demet roka
-2 susuz domates
-2 dilim light kaşar
-limon
-balzamik sirke
-tuz

Patlıcan ve domatesler dilimlenir ve kızgın ızgarada pişirilir.peynirler de domates üzerinde eritilir.(ızgaraya 3 fıs sıvıyağ püskürttüm)
ince doğranmış rokanın üzerine sebzeler yerleştirilip limon,sirke ve tuzla lezzetlendirilir.


*Susuz domates, petemek cinsi yumurta biçiminde oval olan domates çeşitidir.Suyunu salmadığı için ızgaraya ve özellikle sandviçler için uygundur.

2 yorum:

  1. Selam Simla, 15 agustosta basladim rejime, 3 eylul itibariyle 6,5 kilo verdim. hamilelik sonrasi fazla kilolarimdan kurtulmak icin son caremdi dukan, cok memnunum. yulaf kepegini nerden nasil bulurum derken blogunu kesfettim, basucu kitabim oldu desem yeridir :)) tariflerine bayiliyorum, insanin aklina gelmiyor, ne yesem, nasil yapsam diye, supersin, emegin icin cok tesekkurler!

    ipek

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim İpek,beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips