sosyal ağlarda izleyin

19.12.12

DUKAN DİYETİ LİSTESİ


görsel dukandiyetitariflerim.com'a aittir.

Eğer google'a ''Dukan Diyeti Listesi'' yazıp bu sayfaya geldiyseniz amacıma ulaştım demektir.

Siz de kolay yolu seçip, hemen yarın hazır bir listeyle diyete başlamak isteyenlerdenseniz; hazır olun ,acı gerçeği açıklıyorum:DUKAN DİYETİ LİSTESİ diye birşey yok:))

Yani bildiğiniz tüm diğer diyetlerin aksine; gün-gün,hafta-hafta,ana ve ara öğünlerde neler yemeniz gerektiğini listeler halinde size veren bir diyet değil bu.

Ama madem şu an bu sitedesiniz yazının devamını mutlaka okuyun.

Fazla kilolarınız var;Dukan Diyeti'nin ününü duydunuz ve uygulamak istiyorsunuz; ama diyet hakkında hiçbir bilginiz yok.

Kitapta tüm bilgiler mevcut ama kitabı almadan önce bu diyetin size uygun olup olmadığını anlamak,
kafanızdaki soru işaretlerini ortadan kaldırmak için aşağıdaki maddelere göz atmanızda fayda var.

-Dukan Diyeti öğrenilmesi gereken bir diyet.Kitabını mutlaka okumalı,diyetin mantığını,neyi ne için yaptığınızı anlamalısınız.Kitabı okurken notlar alın,nemli kısımların altını çizin ve MUTLAKA ama MUTLAKA tamamını   okuduktan sonra başlayın.

-Dukan Diyeti bol protein yemenizi gerektirecek bir diyet.Eğer et,tavuk,balık,yumurta ve süt ürünleriyle aranız iyi değilse zorlanacaksınız demektir.(vejetaryenler için farklı uygulama seçenekleri de mevcut.)

-Dukan Diyeti ilk ikisi kilo vermeye sonraki ikisi korumaya yönelik 4 aşamadan oluşan ve kilo fazlanıza göre oldukça uzun sürebilecek; hayat boyu uygulanması gereken bazı kurallarla yapıldığında verimli olan bir beslenme sistemi.İlk 2 evreden sonra devamını getirmediğinizde eskisinden daha fazla kilo alabileceğinizi aklınızdan çıkarmayın.

-Mutfak işlerinden hoşlanmıyorsanız işiniz zor çünkü Dukan diyetinde kendinize uygun yiyecekleri hazırlamanız;çalışıyorsanız  iş yerinize,eş-dost gezmelerine bile kendi yiyeceğinizi götürmeniz gerekebilir.

-Diyet için almanız gereken olmazsa olmaz bazı malzemeler mevcut.Bunlar başlangıçta sizi maddi olarak zorlayacak gibi görünebilir.(Fakat eski yeme alışkanlıklarınıza harcadıklarınızı düşündüğünüzde pek de farklı olmadığını anlayacaksınız.)

-Diyetin uyulması zorunlu kurallarına uymayı baştan kabul etmelisiniz.Her bir kural uzun çalışmalar sonucu ortaya çıktığı için değiştirdiğiniz her madde yanlış yapmanıza,sonuç alamamanıza veya aldığınız sonucu koruyamamanıza sebep olacaktır.

-Diyeti uygularken aralıklarla dr.kontrolüne gitmeniz ve tahlil(kan-idrar-böbrek,karaciğer fonksiyon testleri) yaptırmanız gerektiğini bilmelisiniz.Diyetin üzerinizde yaratacağı etkileri görmeniz açısından bu çok önemlidir.

-18 yaş altındaysanız,hamileyseniz, emziriyorsanız; tiroidiniz,
yüksek tansiyon,kolestrol,diabet,gut,böbrek,kalp ve karaciğer rahatsızlıklarınız varsa yüksek protein alımı sağlığınızı tehlikeye atabilir.DR.'UNUZA DANIŞMADAN ASLA BAŞLAMAYIN.

Tüm bu maddelere varsanız; DUKAN DİYETİ'NE HAZIRLIK yazısını okuyup ,başlamak için bir adım daha atabilirsiniz.

İYİ DUKANLAR:))


323 yorum:

  1. Kolesterolüm 229, yani az da olsa var ama yumurtayı ölçülü kullanıp, beyaz ete yönelerek yapıyorum Dukan'ımı, tabi ki tariflerin sayesinde Simla'cım... Ha bu arada şekerim 189'du ama Dukan sayesinde düşeceğine eminim... :)

    Atakta 5. günümdeyim, 7 gün atak yapacağım teste göre, sonrasında seyire geçeceğim, doğrusu ızgaraların yanında yeşil salatayı özledim... :)

    Bu arada kilo kaybım; 5. günde 2,5 kilo... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen zaten çok bilinçli başladın Ülker'cim.dr.'una gittin tahlillerini yaptırdın.harikasın:))
      sonuçların da harika olacağına eminim:)

      Sil
  2. Evet bu diyette kesinlikle kaçamaklara yer yok. Boş yere uğraşmış olursunuz. Ben denedim biliyorum :)))) Bir de mide rahatsızlığı olanlar da dikkat etsin. Sadece ben de değil başka birinde de oldu. Önceden mideyle ilgili az da olsa şikayetiniz varsa bu uyarımı dikkate alin derim.

    YanıtlaSil
  3. Bende yeni baslayanlardan.. 2. atak gunum bitti ve -1800. sunu sormak istiyorum kuru kayisi filanda yiyemiyor muyuz?

    YanıtlaSil
  4. SELAMLAR BENDE YARIN BAŞLICAM HAYIRLISIYLA.MERAK ETTİM DE SALÇALI SOSİS YİYEBİLİRMİYİM?SABAHLARI

    YanıtlaSil
  5. bugün sp günüm acaba küçük bir parça ıslak kek yesem bu çok büyük bir kaçamak mi olur?

    YanıtlaSil
  6. Mrb ben bu kitaba internet yoluyla nasil ulasa bilirim cunku yurtdisindayim lutfen yardimci olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fransa ama bana diyeceksiniz ki dukkan diyetin anavatani orasi problem Fransizca yi fazla bilmiyorum 4 yil oldum geleli

      Sil
    2. http://www.kitapyurdu.com/ yurtdışına gönderim yapıyor.istersen bir incele.

      Sil
    3. Merci:)) buldum ama iki kitap cikti dukan diyeti yoksa dukan diyeti tarifleri hangisi yeterlidir sizce

      Sil
    4. dukan diyeti yazan ana kitap.onu almalısın:)

      Sil
  7. ben sabah yağsız tavada sucuk pişirdim yanınnda haşlanmış yumurta tuzsuz tabi birde şekersiz çay sucuk yanlış bir secimmiydi bugun başladım sucuk yasakmı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef sucuk aşırı yağlı ve tuzlu olduğu için uygun değil.

      Sil
    2. diyeti uygulamak için bire bir yemek mi şart. mesela ben yumurta hiç yiyemem. nasıl olacak bu iş.

      Sil
  8. ben testi uyguladım ama uygun kiloda oldugum cıktı ama ben öyle oldgnu dusunmuyorum ozaman nasıl bi sekilde uygulamalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyum 1.68 ve 67 kilom ama ben 57 olmak istiyorum 10 kilo fazlam var.ne kadar sure uygulamalıyım acaba?

      Sil
    2. 2 gun atak yeterli.seyir ise 57 olana dek devam ediyor.

      Sil
    3. 2 gun atak yeterli.seyir ise 57 olana dek devam ediyor.

      Sil
    4. Merhaba aslinin durumu bana uygun atak evresini uyguladim istenilen kiloya ulasana kadar seyir evresine devam edersem diger evreleri uygulamama gerek yok mu? Tesekkurler :)

      Sil
  9. Mrrabaa ben sizce bu diyetle 20 kiloyu ne kadar zamanda vereblirim ama su anda spora yazilamam nasl sporr yapmam gerekr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulsen merhaba,
      DUKAN TEST yaptığında ortalama süreyi görürsün.
      kitapta evde yapabileceğin egzersizler mevcut.

      Sil
  10. Merhaba,

    Dukana esimle birlikte 23 gun once basladik, hic kacamak yapmadan ikimizde bu surede bugun itibariyle 5,5 kilo verdik. Onumuzdeki ay 2. Kan tahlilimizi yaptiracagiz. Sizin tarifleriniz sayesinde kacamak yapmaya gerek kalmiyor:). Dukanin sadece kotu yani her aksam mutfakta geciyor.:). Sizce verdigimiz kilolar bu sure icin az mi?
    Bu arada sizi googledan buldum. Blogunuz gayet basarili:)
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)
      kilo verimi kişiden kişiye değişiyor.5,5kg hiç de az değil:)

      kolay gelsin:)

      Sil
  11. merhabalar suan ikinci gündeyim ama çok fazla başım dönüyor ve agrıyor midem taş gibi:(

    YanıtlaSil
  12. merhabalar iki gin oldu başlayalı ama cok fazla baş ağrısı ve dönmesi var gözlerim kararıyor aç kalmamaya çalışıorum. açlık şekerim 80 tokluk ise 83 neden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşük karbonhidrat tüketimine geçince birçok kişinin vücudu ilk başta tepki verir. Kimi sadece 1 gün ile atlatırken kimi bünyede 3 haftaya kadar uzayabilir.

      Karbonhidrat çevriminde işe yarayacak enzimlerle dolu bünyede birden bire bu enzimler boşa çıkarken, uzun zamandır kullanılmayan enzimler, yağ yakmaya yarayan enzimlerin kullanımı gerekir. Adeta araba üreten bir fabrikada ertesi gün bilgisayar üretmeye benzer bu dönüşüm. Fabrikadaki işçiler araba üretmeyi bilir ama bilgisayar üretmeye gelince, şaşırıverirler. Yeni işçilerin üretime girmesi gerekir ve bu değiş tokuşta ister istemez kaos yaşanır.

      Bu adaptasyon sürecinde birçok kişi adeta grip olmuş gibi belirtiler verir. Tüm vucudu dökülür, eklem yerleri sızlar. Kafasını kaldıramaz, yatmak ister. Zihni bulanık gibidir. Bu dönem, sigara ya da alkol, hatta uyuşturucu bırakan birinin tepkilerine benzetilebilir. Tüm vücut yoksunluk belirtileri gösterir çünkü karbonhidrat da bağımlılık yapar. Ama geçicidir, geçecektir. Dolayısıyla, vücudunuzu dinlememeniz gereken tek dönem budur.
      bu yazıyı paleocafe.org'dan alıntıladım.bizim de durumumuz tamamen bu.geçecek:)

      Sil
  13. Selam be dukanda 3cu ayimi tamamladim. Simdilik her sey idi gidiyo. Balzamik sirke dukanda izinlimi? Bide Ben Dukan testi yapdim AMA kilos normal dedi bana test))) boyum 160 kilometer 75 olmasina ragmen. Nail oldu anlamadim 1 soru dacha olucak. Dukanda normalda 1 ayda kac kilo Kayb edilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      balsamik sirke uygun.
      kilo verimi kişiden kişiye değişiyor.
      3 ayda sen kaç kilo verdin?

      Sil
    2. 9 kilo. Hoc AMA hic kacamak yapmadim.

      Sil
    3. Hayir Simdilik 66

      Sil
  14. Simdi bu dukan yemeklere koyulan tozmu yoksa ewde yapip yicegin diytmi

    YanıtlaSil
  15. benim acilen kilo vermem lazım .boyum 1.65 kilom 89 başlangıç tavsiyelerinizi bekliyorum.yaşım da 34 bayanım

    YanıtlaSil
  16. MERHABALAR ÖNCE SİMLA SONRA BU DİYETE ADIM ATACAK HERKESE!BU SİTE SAYESİNDE HER AKŞAM ÇEKTİĞİM ŞİŞKİNLİKTEN KURTULDUM,HENÜZ SEYİRİN 1.5 HAFTASINDAYIM P.TESİ 2.HAFTAM OLACAK.4-5KİLO VEREBİLDİM.ÇÜNKÜ YASAKTA OLSA SABAHLARI SOSİS VEYA SUCUĞUMU YİYİYORUM.TUZ HARİÇ TÜM BEYAZLARI HAYATIMDAN ÇIKARDIM.ATAK ZOR GELİR DİYENLER OLDU AMA KENDİMİ 3 GÜN BOYUNCA DAHA FRESH,DAHA CANLI HİSSETTİM.SİNDİRİM SİSTEMİM DÜZÜNE OTURDU.ÇOOOK SIKINTI ÇEKTİĞİM ŞİŞKİNLİĞİM YOK ARTIK.DÜMDÜZ BİR KARNIM VAR VE ÇOK CANLI HİSSEDİYORUM.KİLOLAR YAVAŞ YAVAŞ GİDECEK YAZA KADAR VE BEN YAZIN TEŞEKKÜR ETMEK İÇİN TEKRAR DÖNÜCEM.BAŞLAMAK İSTEYENLER SAKIN TEREDDÜD ETMEYİN.ATAK GÖZÜNÜZDE BÜYÜMESİN

    YanıtlaSil
  17. yaaaaa ben niye tst ede bilmiyorum??lutfen yardim edin her seyi yapdikdan,yazdikdan sonra hesablaya basiyorum yeniden basa donuyo.biri bunu bana acikliya bilirmi?lutfen LEyla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başa dönüyorsa yanlış yaptığın bir bölüm vardır.kırmızıyla belirtilir zaten yanlış yaptığın kısım.onları kontrol et.

      Sil
  18. merhaba aylardır takip ediyorum ama bi türlü kendimde o gücü bulup başlayamıyorum...ben çok fazla pasta börek tüketiyorum.bunları yiyemiyeceğim diye düşünerek hergün erteliyorum..yardımınızı bekliyorum.birisinin benim elimi tutmasına ihtiyacım var....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayfer Merhaba tarifleri incelersen diyete uygun bircok kek borek goreceksin.baska hicbir diyette bunu bulamazsin:)

      Sil
  19. Ben seyahatlere cikiyorum da disarida yagsiz protein nereden bulabilirim veya ne yiyebilirim

    YanıtlaSil
  20. Ben seyahatlere cikiyorum da disarida yagsiz protein nereden bulabilirim veya ne yiyebilirim

    YanıtlaSil
  21. mehabalar bende bu dıyete basladım 3 gun oluyor 2 gunluk atak evremde vermm gereken kılo en az 0.800 gr ıdı basarılı bır sekılde 1.200 gram verdım sımdı seyır gunumun 1. gunundeyım ama sormak ıstedıgım ıkı soru var sıze 1.cisi karnım agrıyor ve bıraz mıde bulantım oluo 2.cısı ıse seyır evresını 1+1 yada 5+5 yapmak arasında fark varmı yanı daha hızlı kılo vermemızı saglarmı ?

    YanıtlaSil
  22. merhaba..8 gundur saf proteın tuketıyorum..2.5 kılo verdım..sebze yemek serbest mı...?nasıl beslenmem lazım.yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben iki. Aydır yapiyorim 11 kilo verdim

      Sil
  23. Benim de 1 hafta oldu, sebze serbest diye biliyorum ama doğrusunu ustamız söylesin:)

    YanıtlaSil
  24. merhabalar bugün dukan diyetinin 2 .günündeyim.kilom 60, boyum 162.dukan hesaplamasında 3gün atak verdi ve ben 2.günde yumurta ve etten tiksindim ve hiç kaçamak da yapmadım.bir de sürekli midem bulanıyor.bu bulantılar normal mi acaba? 2gün saf proteinle beslendim atak için yeterli midir?

    YanıtlaSil
  25. ayrıca hedef kilo 53

    YanıtlaSil
  26. merhaba
    10 aralık başladım 81,1 kilo ile 7 gün atak döneminden sonra seyir dönemi geçtim 1 ayın sonunda 77,4 kiloya düştüm fakat bu kiloyuda atakda verdim seyir de hiç kilo kaybım olmadı spor haricinde diğer herşeye uyuyorum. durmanızın sebebi ne olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam bu duraklama donemi süper bı diyet hızını kesme

      Sil
  27. merhabalar, benim boyum 175 kilom da 75 ve ben 10-12 civarında kilo vermek istiyorum ama hipotitoidi hastası olduğum için kilo vermem çok zor oluyor, bunu önceki deneyimlerimden biliyorum.İlacımı kullandığım taktirde bu diyeti uygulamamda bir sakınca yoktur umarım ? ve atağım sizce kaç gün olmalı ve tiroid hastası olduğum için özellikle dikkat etmem gereken bir şey var mı ? yardımcı olursanız ço sevinirim.

    YanıtlaSil
  28. merhabalar, benim boyum 175 kilom da 75 ve ben 10-12 civarında kilo vermek istiyorum ama hipotitoidi hastası olduğum için kilo vermem çok zor oluyor, bunu önceki deneyimlerimden biliyorum.İlacımı kullandığım taktirde bu diyeti uygulamamda bir sakınca yoktur umarım ? ve atağım sizce kaç gün olmalı ve tiroid hastası olduğum için özellikle dikkat etmem gereken bir şey var mı ? yardımcı olursanız ço sevinirim.

    YanıtlaSil
  29. Ben 40 günde 9 kilo verdim.Süper bir diyet.Bu diyet sabır,azim,istikrar istiyor.Benim de troitim az çalışıyor.Yıllardır ne yaptıysam kilo veremedim.İlk defa böyle bir sonuç aldım çok mutluyum.Herkese Allah kolaylık versin...

    YanıtlaSil
  30. samet merhaba,
    dışarda marine edilmemiş ızgara et,tavuk,balık tüketebilirsin.

    sezen45,
    bunlar normal tabi ki vücudun yeni düzene ayak uydurmaya çalışıyor.fakat proteinlerden heme sıkıldıysan devam etmen güçleşebilir.menünü çeşitlendirirsen daha rahat edersin.
    testte çıkan sonuca göre yapmak daha iyi olacaktır.

    YanıtlaSil
  31. merhabalar dukan diyetini 4 gündür yapmaktayım. İlk gün 800 gr ikinci gün 200 gr verdim yani toplamda 1 kilo fakat 3. ve 4. günümün sabahı tartıldım hiç kilo vermemişim. Harfiyen uymaktayım kitabıda okudum biliyorum fakat böyle olması sizce normal mi ? biraz moralim bozuk 2 sabahtır fakat devam ediyorum yılmadan :) 20 kilo fazlam var :(

    YanıtlaSil
  32. benım bugün ilk günüm ve tatlı cekıyo canım.zaten tatlıyı cok sevdiğim için kilo alan biriyim.tatlı ihtiyacını bastırmak için önerileriniz nedir??
    tatlandırıcı kullanmıyorum hiç

    YanıtlaSil
  33. tatlandırıcı kullanmıyorsan tarçınlı sütü deneyebilirsin.light içecekler de öneriliyor ama aşırıya kaçmadan.

    YanıtlaSil
  34. elif merhaba,
    kafanı tartıya takmamanı öneririm.kurallara uyduğunda mutlaka sonuç alacaksın merak etme.

    YanıtlaSil
  35. çok teşekkür ederim. sitenize bayıldım. cidden harika bilgileri değinmişssiniz. bundan sonra atak bitene kadar tartılmamaya karar verdim zaten 2 günüm kaldı :) verdiğiniz tarifler cidden motive edici çünkü insan bi süre sonra aynı şeyler sıkılıyo. yarın sabah kahvaltıda tariflerinizde deniycem çok teşekkürler ilginize..

    YanıtlaSil
  36. bu sabah başladım bu diyete,sadece son 2 ayda sigarayı bıraktığım için aldığım 4 kiloyu vermek için.süt ve yoğurt lıght etlerde yağsızmı olacak?bide 1 hafta hiç aralıksız proteinmi alıcam.4 kiloyu nekadarda veririm bide verdikten sonra normal sebzeli meyveli düzene geçer geçmez geri alacakmıyım hemen kiloyu,

    YanıtlaSil
  37. MERHABA..
    Dukan dıyetinde yulaf kepeği tüketimi isteniyor... yulaf kepeği tüketmesem olurmu.....çünkü bulunduğum bölgedeki piyasalarda bulunmuyor...

    YanıtlaSil
  38. merhaba arkadaşlar,
    bende bugün sabahtan itibaren başlayacağım, nasıl gidecek bilmiyorum ama yap boz diyetler sonra açıkçası umutlanmak istiyorum, yardıma ve motiveye ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba 5 ay once dogum yaptim ve hala emziriyorum bende bu dukan i uygulayabilirmiyim

    YanıtlaSil
  40. merhaba dukan diyetinin mucizesini dün arkadaşımda gördüm bende uygulamak istiyorum fakat tiroid hastasıyım yalnız ilaç kullanmıyorum yaşım 34,160 boy 83 kiloyum kitabınız bende yok bana tavsiyeleriniz neler olabilir

    YanıtlaSil
  41. ben 160 cm boyunda 64 kilo bir bayanım 55 kiloya düşmek istiyorum atak ne kadar sürmeli nasıl devam etmeliyim çook teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  42. koçluk hizmetini nasıl alabilirim sitede formu tamamladım ama koçluk almanıza gerek yok çıkıyor sonuç anlamadım

    YanıtlaSil
  43. BEN DUKAN DİYETİNİ YAPTIM TAM ANLAMI İLE UYDUM BİR AYDA 10 KG VERDİM FAKAT BENİM SORUNUM YÜZÜMDEN ÇOK VERMEM BİR 10 KİLO FAZLALIĞIM VAR BUNU VERİRSEM YÜZÜM TANINMAZ HALE GELECEK DİYE KORKUYORUM NE YAPMAM GEREKİYOR

    YanıtlaSil
  44. merve öncelikle diyetin kurallarını öğrenmelisin çünkü bu sorular sadece başlangıç.lütfen önce blogdaki bilgileri sonra da
    kitabı oku.

    Gülhan,
    kepeğin önemi çok büyük bu diyette.konuyla ilgili yazdığım metinleri oku lütfen.internet üzerinden sipariş verebilirsin.

    gülüş,
    herkes yapabildiğine göre senin de yapamaman için sebep yok.

    betul,
    emzirenler için dukan başlıklı yazımı oku lütfen.

    nermin,
    tiroid kilo vermeni zorlaştırabilir ama dukanla çok rahat kilo veren tiroidli arkadaşlar mevcut.hatta ilaç kullanmayı bile kestiler.ama başlamadanönce dr.una danışmakta fayda var.

    burcu,
    her evreyi uygulamadan sonuçalman mümkün değil malesef.

    melda,
    dukan test'i yaparak bunu öğrenebilirsin.sayfanın başında linki mevcut.

    sema,
    vermen gereken kilon fazla olmayabilir veya hedef kilonu yanlış girmiş olabilirsin.testi tekrar yap istersen.

    SELMA,
    Bölgesel etki etmesini istiyorsan ona uygun egzersiz yapmalısın.

    YanıtlaSil
  45. Simla hanim merhabalar siteye hic bir sekilde goz atmadan bilgi almak isteyenlerin yorumlarini okudukca yardim isteyip istememe konusunda epey karasiz kaldim ama baska carem kalmadi:)eylul 17de diyete basladim ve 10 kilo verdim fakat ev tasima sebeblerimden dolayi 1 ay kadar diyetin hic bir gerekliligini yerine getiremedim (hic kilo almadim buasamada) simdi 5 gundur atak yapiyorum ama 1 gram bile veremedim.yapmam gereken tam olarak nedir bilemedim.simdiden tesekkurler.(bu arada vermem gerek 8 kilo daha var)

    YanıtlaSil
  46. Simla hanim merhabalar siteye hic bir sekilde goz atmadan bilgi almak isteyenlerin yorumlarini okudukca yardim isteyip istememe konusunda epey karasiz kaldim ama baska carem kalmadi:)eylul 17de diyete basladim ve 10 kilo verdim fakat ev tasima sebeblerimden dolayi 1 ay kadar diyetin hic bir gerekliligini yerine getiremedim (hic kilo almadim buasamada) simdi 5 gundur atak yapiyorum ama 1 gram bile veremedim.yapmam gereken tam olarak nedir bilemedim.simdiden tesekkurler.(bu arada vermem gerek 8 kilo daha var)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinem merhaba,
      vücut atağa alıştığından tepki vermiyor olabilir.seyirde fark etmeye başlayacaktır.

      Sil
  47. ben yasemin rizeden dukan diyetini yapmak istiyorum ama yanlız çocukda düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim.. acill....20 yasındayım pskolojim alt üst oldu yardıum edrsenz sevnrm kilom 100 tşkrler..

    YanıtlaSil
  48. slm
    herkes yapabildiğine göre evet bende yapabilirim, iki gün yaptım 3. gün fire verdim pişmanlığımı söylemem gerekmiyor sanırım. diyet tarihinde kimsenin çuvallamadığı kadar çuvalladım yine, şimdi hiçbirşey olmamış gibi mi devam edeyim yoksa tamamen mi bırakayın. lütfen arkadaşlar fikrinize ihtiyacım var. bu arada 70 kiloyum

    YanıtlaSil
  49. benim onbeşgün de kilo vermem gerekiyordu 3 gün atak yaptım iki kg verdim seyire geçtim ikigün yapacağım ama protein günlerini yapmayı düşünmüyorum ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil
  50. Merhaba 11 ocaktan beri dukan diyeti yapıyorum 66,70 kg başladım suanda 63 kg seyir evresindeyim.İnanın yaparken hiç zorlanmadım ama bugunlerde aklım çok karışık dukan diyetinin zararlarından söylendiler duydum inanın çok üzülüyorum diyetten memnunum bırak istemiyorum ama ne yazık ki insanın içinde tereddütler oluşuyor.Birçok rahatsızlıktan bahsediliyor.Bana yardımcı olabilecek misiniz?

    YanıtlaSil
  51. Simla hanım merhaba uzun zamandan beri takipçinizim gecen sene 15 gun kadar uygulamıstım dıyetı ama devam edemedım ...pazar gunu tekrar yapmaya karar verdım boyum 1,65 kılom 93 dukan teste 6 gun atak cıktı hedef kıloda 72 ınsallah ulasırım bugun 4. gunum ve 90 kiloyu gördüm... sizin sayenizde devam edicem inşallah iyiki varsınız...

    YanıtlaSil
  52. Gamze merhaba,
    Kitapta olası yan etkilerden bahsediliyor.eğer fazla protein almana engel bir durum yoksa,bol suyu aksatmıyorsan sorun olmayacaktır.
    kendi takibin için tahlil yaptırırsan için daha rahat edecektir.

    behbay
    teşekkürler:)kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  53. slm ben 28 yaşında 170 boyunda 96 kiloyum ve ben bu dukan diyetini netten gördüm bugün ilk bu diyetin diyer diyetlerden farkı ne acaba :(

    YanıtlaSil
  54. slm bugün diyetin 16.günü 60.80 kilo ile başladım şu an 56.20kiloyum ve gayet de güzel bi şekilde devam ediyorum.ilk günlerde çok fazla mide bulantım oluyordu şu an gayet normal ve sitedeki tariflerle daha da çok renklendi diyet.simla hanım destekleriniz ve bilgilendirdiğiniz için size de çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  55. Simla Hanım merhaba;ben 4 aylık bir araştıma sonucu dukan diyetini uygulamaya karar verdim,üstelik 25 yıllık tip 2 diyabet hastasıyım ve hastalığın getirisi olan( trigliserid yüksekliği ile kalp damarlarında %50 daralma) yaşıyorum.günd 4 kez insülin oluyordum,bu arada 48 yaşında 161 cm.boyunda ve 75 kg.ağırlığındayım.Bunlara rağmen diyete başladım bugün 4. günüm bitti(2 gün atak)Veee ben insülin olmayı bıraktım,çünki şekerim normal seyrediyor.SP günlrinde balık ağırlıklı beslenmeye yöneldim çünki dr.önerisi ile zaten haftada 3 gün balık yiyordum zorlanmıyorum üstelik insülin direncim olduğu için diyetisyenlerin yardımıyla kilo vermek yerine kilo alıyordum.Ama dukan diyetinde 4. gün olmasına rağmen3.500 gr vermiş bulunmaktayım,yulaf kepeği dışında yediklerimde çok büyük bir değişiklik yok sadece gün olarak daha programlı oldu..tip 2 diyabetimi yulaf kepeği aşağıya çekti çok mutluyum.yazım biraz uzun oldu kusura bakmayın(içimi dökmüş oldum) bu diyeti uygulayan herkese kitabı çok dikkatli okumalarını öneriyorum sonucun herkesi mutlu edeceğine inanıyorum teşekkürler..

    YanıtlaSil
  56. Merhaba Mine:)
    çok sevindim sağlığının düzelmeye başlamasına.umarım böyle gider ve istediğin sonuca ulaşırsın:)

    YanıtlaSil
  57. Simla Hanım çok teşekkür ederim temennileriniz için :)

    YanıtlaSil
  58. Merhabalar ben de dukan diyetini ueni yapmaya basladim. Henuz 3 gün oldu. Görüntüden bi kilo kaybi yok. 2 gun daha yapacağım sonra paylaşacağım kaç kilo verdigimi. Ama şimdiden zorlaniyorum yapamayacağımi hissediyorum gibi geliyor. Sizin iletişim diyaloglarinizi okumak beni biraz motive etti. 1.68 boyum.68 kiloyum. Hedefim 58 olmak yani 10 kilo. 10-11 kilo vermek istiyorum. Dukan testini yaptim. 5.5 6 gibi bi zsman dilimi çıkardı bana. O doğru mudur bu kadar uzun surecek mi gerçekten ? Kendkmi hszirlamak isterim öyleyse eğer.
    Begüm
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  59. 5.5 - 6 ay demek istedim ama teknoloji kusurlarına yenik düşünüyoruz her seferinde. Bir de direkt iletisime gecebilecegimkZ bi mail adresi var mi mesela? Cunku bir bilenden bilgi almak benim için çok önemli .
    Yeniden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  60. merhaba Begüm,
    test kişiden kişiye değişen bir zaman dilimi veriyor.önceden yapılmış diyetler,yaş,hamilelikler vs.gibi etmenler süreyi uzatabiliyor.ama mutlaka o kadar sürecek demek değil bu tabi.çok daha önce de ulaşabilirsin istediğin rakama.
    mail adresim dukandiyetitarifleri@gmail.com
    facebook kullanıyorsan sayfadaki diğer arkadaşların tecrübelerinden de faydalanıp motive olabilirsin.ben her zaman giremesem de sayfada yardımcı olabilecek tecrübede pek çok kişi mevcut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Benn bisey de sormak istiyorum size ben atakta yağsız yoğurt peynir süt tavuk göğüsu yumurta falan sınırsız tüketiyorum doğru mu anlamisim ben ? Yanlış uygulamiyorum dimi ?

      Sil
  61. merhaba bende dukan diyet yapmak istiyorum .sabah öğlen ve akşam ne yemem gerekiyor listesi varmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir liste değil izinli gıdalar var.
      Blogdaki başlıkları okuyup ön bilgi alabilirsin.sonrası için kitap mutlaka okunmalı.

      Sil
  62. merhaba ben de bugün dukan diyetine başlıyorum.şu an 75 kiloyum boyum 1.63 kitabı okudum biraz zor olacak gibi ama artık kilolarımdan kurtulmak istiyorum.kaç gün atak yapmalıyım.

    YanıtlaSil
  63. Sanki ihtisas yapmışsınız :)
    Ben aylardır hazırlanıyorum bu diyete psikolojik olarak :)
    Hatta 3-4 kez ekmek denemesi yaptım olmadı.
    Fakat bir kaç gündür bu bloğu keşfettim, sokakta bile aklıma takılan bir şey varsa acıp okudum.
    Ve bugün ilk gün :) Sadece 7 kilo vererek 65 olmak hedefim.
    Dukan amcanın testine göre
    35 yaşında 1,71 boy ve 73 kiloda olan benim için 65 ideal kiloymuş zaten.
    Ama bunu 5 ayda yapabilirsin diyor :(
    Ben ilk kez rejim yapıyorum, bu yağ oranı takıldı kafama, sınırsız besinler var, aç kalmak yok ama katı olduğu yerler var dukanın sanırım.
    Benim aldığım light peynir 100 gr.da 11 yağ içeriyormuş. Ne demek bilmiyorum ama ben zaten bu peyniri 10-20 gr. kadar tüketeceğim kahvaltılarda. Yoğurt olarak Activa orman meyveli olanlardan yenebilir mi acaba.
    Asıl sormak istediğim şey benim atak devrem 3 gün çıktı.
    Seyir için de ben 5/5 yaparsam hızlı kilo veririm diye düşünüyorum, sanırım bu durumda ben atağı 8 gün (3 atak pr., 5 seyir pr., 5 seyir pr.+ sebze) yapmış olucam.
    Tavsiye eder misiniz bu başlangıcı diye danışmak istedim bilgi ve tecrübenize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ays,
      geç yanıtladığım için üzgünüm.nasıl başladın ne şekilde devam ediyorsun?
      umarım 8 gün atak yapmamışsındır;teste göre devam etmişsindir.
      bizim için yediğin miktar önemli değil,100 gr.daki yağ%2'yi geçmemeli.bu da ancak lorlarda bulabileceğin bir oran.
      activiada şeker var ve yağı da uygun değil.
      5/5 'de zorlayıcı bir uygulama.en güzeli 1/1 yapmak.

      Sil
    2. Simla merhaba, sabırsızlıkla beklediğim yanıt için teşekkürler :)
      Ben bugün 16. gün başladım ve şu an 5 kilo verdim bile. Sadece 4 kilo kaldı hedefime.

      Bu 5 kilonun en az 3 kilosu gerçekten senin blogun sayesinde gitmiştir :)) genellikle 2 gün ps, 3 gün p yapıyorum.

      Ben sınırlı izinlileri kullanmıyorum.
      Ekmeğimi yapıyorum mutlaka ama sevmediğim için günlük yulaf hakkımı sanırım sadece 1 kaşık gibi kullanıyorum.
      Yağ, şeker ve un kullanımı sıfır.
      Tuzu sıfıra yakına düşürdüm.

      Ton balıktan peynire süt ürünlerine light kullanıyorum. Ama bazen yabancı ortamda kaçabiliyor. Örneğin sütlü kahve içiyorsam içindeki süt ya da toz olayından emin olamıyorum. Bu tarz yemek ya da içecek olayı zaten haftada en çok 1-2 kez oluyor. Onların da tamamını tüketmiyorum.
      Sanırım 16 günde 5 kilo kadar vermiş olmam doğru yolda olduğumun göstergesi :)

      Bu Cuma benim organize ettiğim yemekli bir toplantı var, azar azar tuzlusundan tatlısına içkisine tadına bakmak istiyorum.
      Ertesi 2 gün saf protein yaparsam kurtarır mı beni dersin? :)

      Yokluğunda blogundan izini takip ederek incecik bir görünüme yaklaştım ama seyirden sonra bunu korumak için gerekli olan güclendirmede sana daha çok ihtiyacım olacak sanırım.

      Sil
    3. Hatta tablomu yayınlayayım, başlayacak arkadaşları cesaretlendirebilir belki :)
      27 Ocak başlangıç. Atak 4 gün yaptım ve 2 küsür kilo verdim.

      Seyir itibari ile tablom.
      30.1 71,3 p (atak son gün)
      31.1 70,8 ps
      01.2. 70,6 ps
      02.2 70,3 p
      03.2 70,2 p
      04.2. 70,3 p
      05.2. 70,3 ps
      06.2. 69,8 ps
      07.2 69,6 p
      08.2 69,4. P
      09.2 69,3. PS
      10.2 69,3. PS
      11.2 69,2 P

      Sil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı tarihte başladım ve şu an 10. gün sonunda 4 kiloya yakın verdim :)

      Sil
  65. Simla hanım merhaba ben dukan diyetine 20 ocakta başladım,dukan testine göre 6 gün atak çıktı ve atağı bitirdim şimdi seyirin 3.günündeyim.. toplam atakta 3.2kg gitti.. seyirde ilk gün -200gr gösterdi. 2.günde aynı kaldı ve 3 .günde +200 gösterdi.. sizce nasıl iyi gidiyormu? bu arada ben yulaf kepeği bulamadığım için atağın ilk üçgününde kepeksiz diyet yaptım ama şimdi kullanıyorum.. düzenli olmasa da yürüyüşümü de yapıyorum düzensiz olmasının sebebi 3 gündür grip oldum..atağın 4. gününde regl dönemine girdiğimi belirtmek isterim.. yorumlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim..son olarak çok üşütüğüm içinde çok limon kullandım çayıma,onun dışında kaçamak yapmadım..

    YanıtlaSil
  66. merhaba benim boyum 163 kilom da 63. bir ayda on kilo vermek istiyorum .sizce bu diyetle on kilo verebilr mym ? akdeniz dieti yapıorum olmuyor. lütfen yardım edin bana yaşım da 19. doğuda görew yaptğim için spor imkanım yok. testi yapamıorm sizce ne kadar süre yapmalıyım . en kısa zamanda cewap verirsenz sevnrm . ilginize teşekkrler.

    YanıtlaSil
  67. merhaba.1.64 boyunda 63 kiloyum. sadece 5 kg vermek istiyorum.
    3 gün atak 35 gün seyir çıktı dukan testinde. bugün 2. günüm atakta fakat gerçekten çok zorlanıyorum. şu anda acayip mide bulantısı,halsizlik ve çarpıntı yaşıyorum. bir sağlık sorunum da yok. dün sabah bir haşlanmış yumurta,bitki çayı içtim.
    öğlen biraz light yoğurt ve yulaf ekmeği yedim. akşam da minik light ton balık ve yulaflı omlet yedim..
    ama şu an feci durumdayım. yanlış bişey mi yapıyorum acaba. 2 gün atak yeterli gelmez mi? yardımcı olursanız sevinirim.. teşekkürler

    YanıtlaSil
  68. iyi günler ben 23 yaşındayım 152 cm boy ve 78 kiloyum ben en az 12 kilo vermek istiyorum ama şöyle bir sorunum var ben üniversite öğrencisiyim ve devlet yurdunda kalıyorum yani imkanlarım evdeki yaşama göre oldukça kısıtlı nasıl bir uygulama yapabilirim?15 şubata kadar ailemin yanında olacağım ama yine de yardımcı olursanız sevinirim. Yardımlarınız şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  69. merhaba bende dukan diyeti yapıyorum.ama bazen normal yoğurt yiyorum .Bu zayıflamı engellermi?

    YanıtlaSil
  70. Merhaba ;

    18 yaşında 1.60 cm 63 kiloyum testi yapmaya çalıştım fakat sanırım beceremedim.Yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  71. Merhaba ;

    18 yaşında 1.60 cm 63 kiloyum testi yapmaya çalıştım fakat sanırım beceremedim.Yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  72. Merhabaa ben hipoglesimi hastasiyimmm...benim icin sorun olurmu dukan diyetii.....bide testi yapamiyorumm daha kolay bj yolu varmi atak devre suresini ogrenmek icinn....cevap icin simdiden tesekkur ederimmm:)))))

    YanıtlaSil
  73. Adim gulbahar.ben 1.62 boy,83 kilodayim.20 kilo vermek istiyorum.ama diyetden bir sey anlamadiim,ne zaman ne yeyeceyimi anlamadim.lutfen yardimci olun ne oluuUuUuuuuurrrrrrrrrrr



    YanıtlaSil
  74. Gullin;

    Bu diyeti 1 ay kadar uyguladım hiç fire vermeden sadece tatlı ihtiyacımı meyveli yoğurt yiyerek karşıladım ve 5 kiloya yakın verdim ancak araya ramazan ve evlilik girdi 5 ay sonra bugün tekrar başladım. bakalım hayırlısı inşallah tamamlaycağım.

    YanıtlaSil
  75. yulaf kepeği önemlimi?nasıl tüketeceğiz?tşklr

    YanıtlaSil
  76. merhaba ben 38 yaşında 1.60 boyunda 88 kilo bana yardımcı olursanız sevinirim kilo veremiyorum çok sabırsızım çevremin baskısından bıktım 2 doğum dan sonra 32 kilo kaldı üzerimde sağlık problem leri yaşamaya başladım lütfen cevap yazın

    YanıtlaSil
  77. MERHABALAR BEN EMİNE
    DÜN SİZİN BLOĞUNUZU GÖRDÜM İNCELEDİM VE ÇOK ETKİLENDİM.AKŞAM EŞİMLE GEREKLİ MARKET ALIŞVERİŞİNİ YAPTIM VE BUGÜN SABAH İTİBARİ İLE DUKAN DİYETİNE BAŞLAMIŞ BULUNMAKTAYIM. ÖNCESİNDE BI DENEMEM OLMUŞTU FAKAT YANLIŞ BİLGİLENDİRME YÜZÜNDEN İLK GÜNDE PES ETTİM.KİTABI ALDIM İNCELEDİM VE BU DEFA KARARLIYIM.BAŞARACAĞIMA İNANIYORUM.BEN MASA BAŞINDA ÇALIŞAN BİR MEMURUM VE YEMEK YEMEĞİ DE ÇOK SEVİYORUM.BOYUM 162 KİLOM 65 İNMEK İSTEDİĞİM KİLO 55. DÜN AKŞAM DUKAN TESTİNİ YAPTIM FAKAT KİLOM GAYET İYİ ÇIKTI VE DİYET YAPMAMA GEREK OLMADIĞI YAZDI. BEN BÖYLE DÜŞÜNMEDİĞİM İÇİN BUGÜN BAŞLADIM AMA 4 EVREYİ DE KAÇAR GÜN YAPMAM GEREKTİĞİNİ BİLMİORUM. SİMLA HANIM BANA BU KONUDA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM....;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 kilo için 2-3 gün atak yeterli.seyir ise inmek istediğin kiloya gelene dek sürmeli.kolay gelsin:)

      Sil
    2. TEŞEKKÜR EDERİM SİMLA HANIM CEVAP VERDİĞİNİZ VE BÖYLE GÜZEL BİR SİTE HAZIRLADIĞINIZ İÇİN.BENİM BUGÜN ATAKTA 5. GÜNÜM YETERLİ Mİ ACABA SEYİR EVRESİNE GEÇMEM GEREKIYOR MU? HİÇ TARTILMADIM BU BEŞ GÜN İÇERİSİNDE. AÇIKCASI TARTILMAKTAN DA KORKUYORUM.SEYİR EVRESİNDE HANGİ UYGULAMA ŞEKLİNİ KULLANMAM DAHA ETKİLİ VE KALICI BİR ÇÖZÜM OLUR? BANA BU KONULARDA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM....;))

      Sil
    3. MERHABALAR SİMLA HANIM
      ATAK EVRESİNİ 5 GÜN UYGULADIM VE 1.1 KG VERDİM BEN ASLINDA ÜZÜLDÜM AMA SİZCE NASIL BI KILO BEN DAHA ÇOK BEKLIYORDUM (BOYUM 162CM KILOM 64.9 KG HEDEFİM 55 KG )

      Sil
  78. MRB BEN 165 BOYUNDA 67 KİLOYUM DUKAN TEST YAPIYORUM FALAN İDEAL KİLONUZ YERNDE DİYOR. AYNI ZMANDA BEL KISMIMDA HİÇ BİR FAZLALIK YOK SADECE BASEN KISMIMDA FAZLALIK WAR KAÇ GÜN ATAK KAÇ GÜN SEYİR İLE DEWAM ETMELİYİM. DAHA BAŞLAMADIM AMA YORUMLARDAN HEMEN YARIN BAŞLAMAK İSTİYORUM ABLAM DUKAN DİYETİYLE 2 AYDA 20 KİLO WERDİ WE RESMEN HAYATA DÖNDÜ.BİRDE BEN DENİYECEM ŞİMDİDEN TŞK EDERİM..

    YanıtlaSil
  79. MERHABALAR BEN EMİNE
    DÜN SİZİN BLOĞUNUZU GÖRDÜM İNCELEDİM VE ÇOK ETKİLENDİM.AKŞAM EŞİMLE GEREKLİ MARKET ALIŞVERİŞİNİ YAPTIM VE BUGÜN SABAH İTİBARİ İLE DUKAN DİYETİNE BAŞLAMIŞ BULUNMAKTAYIM. ÖNCESİNDE BI DENEMEM OLMUŞTU FAKAT YANLIŞ BİLGİLENDİRME YÜZÜNDEN İLK GÜNDE PES ETTİM.KİTABI ALDIM İNCELEDİM VE BU DEFA KARARLIYIM.BAŞARACAĞIMA İNANIYORUM.BEN MASA BAŞINDA ÇALIŞAN BİR MEMURUM VE YEMEK YEMEĞİ DE ÇOK SEVİYORUM.BOYUM 162 KİLOM 65 İNMEK İSTEDİĞİM KİLO 55. DÜN AKŞAM DUKAN TESTİNİ YAPTIM FAKAT KİLOM GAYET İYİ ÇIKTI VE DİYET YAPMAMA GEREK OLMADIĞI YAZDI. BEN BÖYLE DÜŞÜNMEDİĞİM İÇİN BUGÜN BAŞLADIM AMA 4 EVREYİ DE KAÇAR GÜN YAPMAM GEREKTİĞİNİ BİLMİORUM. SİMLA HANIM BANA BU KONUDA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM....;))

    YanıtlaSil
  80. merhaba ben eray kitabı aldım fakat listemi oluşturamıyorum. lütfen bana yardımcı olun

    YanıtlaSil
  81. merhabalar bnde bugün başladım kitap alamadm ntten okudugum kadarıynan beyaz et süt yogurt agırlıklı diyet oldugunu biliyorum sebze hepmi yasak bilgi verirseniz sevinirim herekese kolaygelsin

    YanıtlaSil
  82. merhaba ;
    sizden diyetimin devamı için bilgi almak istiyorum, umarım yardımcı olabilirsiniz..
    ben 73,5 kiloyla diyetime başladım 10 kilodan fazla vermek istediğim için atak evremi 6 gün yaptım ve 6.günümde 3kilo verdim.seyir evresinde 11.günündeyim seyir evresinde de 2 kilo verdim.geçirdiğim atak evresinde hiç bir halsizliğim olmadı ama seyir evresine geçtiğimden beri inanılmaz bir halsizliğim var.sabah kalktığımda gayet enerjik uyanmama rağmen öğle öğünümden sonra halsizliğim başlıyor bir yerde hata mı yapıyorum anlayamıyorum.sürekli uyuma istediği ve hasta gibi hissediyorum..1 gün protein 1 gün protein+sebze yapıyorum sırf proteinle beslendiğim günlerde ;
    sabah saat 09:00 da yoğurt ve 3 kş. yulaf kepeğimi yiyorum , öğlen evden götürdüğüm etimi ya da lıght ton balığı yiyorum akşam öğünüme kadar başka bir şey tüketmiyorum,akşamda et yemeği yiyorum .sebze günlerimde yine sabah öğünüm aynı (çalıştığım için en kolayı bu oluyor) öğlen peynirli salata havuç yiyorum,akşamda sebze örn: patlıcan közleyip üzerine et sote yapıyorum. hafta da 1 gün mangalda balık yiyorum.bazen haftada 1 gün kendimi yağ oranı düşük çok tatlı krizim geldiğinde meyveli yoğurtla ödüllendiriyorum..
    doktora halsizliğim nedeniyle kan tahlili yaptırdığımda urık asit 41.3 ve crp 26.9 çıktı fazla protein (et tüketiminden) kaynaklı yüksek olduğunu bu seviyede ilerler ise diyeti bırakmam gerekeceği söylendi.bu diyeti yapan arkadaşlarımda ya formlardan okuduğum kadarıyla hiç bir sıkıntı yaşayan yok. doktor bol sıvı tüketimi önerdi günlük su tüketimim 3 lt ve bu sadece su tüketimim bunun yanı sıra çay,diyet kola vs. tüketiyorum.sizde çok hızlı bir kilo kaybım mı olmuş (17 günde 5 kilo) ya da yanlış uyguladığım bir yer mi var ?
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      öncelikle yulaf kepeği seyirde 2 yk olmalı.halsizlik için sebze günlerinde sebze miktarını arttırmak vitamin alımı için öneriliyor.
      ürik asit yüksekse vücutta asit yapacak yiyeceklere fazla yüklenmemekte fayda var.et yerine balık tüketmek daha iyi olabilir.süt ürünleri özellikle yoğurt ve ayran ürik asiti düşürür.sebzelerden lahana grubuna(karnabahar,lahana,brokoli),ıspanak ve mantara ara vermek de iyi gelecektir.

      Sil
    2. öncelikle hızlı cevap için teşekkürler 3yk yanlış yazmışım :) yoğurdu çok fazla tüketiyorum sabah ve akşam yiyorum.. yine tavsiyenize uyacağım peki eczaneden vitamin ilacı alsam diyetime herhangi bir zararı olur mu? doktor halsizliğimi vücudumun verdiğim 5 kiloya alışma sürecine bağlı olarak da oluşabileceğini belirtti.tek korkum bırakmak zorunda kalmak çünkü hem çok alıştım hemde bu kadar kısa sürede 5 kilo vermek çok sevindirici :D

      Sil
  83. merhaba ben GAMZE. seyir döneöinde yiyebilecekleri inceledim menü şeklinde sayfadan ama yanlış hatırlamıyorsam simit vardı. yanlış mı bakıyorum acaba? kitabi da okudum ama göremedim ordada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Gamze,
      simitin bu diyette olması mümkün değil.3.evrede ödülde olabilir ancak.
      belki de dukan'a uygun simittir gördüğün?

      Sil
    2. teşekür ederim. ben ilk atağa başlamadan önce kan değerlerime baktırmıştım atak 5 gün yaptım seyirde 2. günüm ama bugün akşama kadar istifar ettim devam edemeyeceğiğm öpretmenim ve aksama kadar ayaktayım yoğun çalışıyorum. bundan sonraki süreçte aynı kuralları uygulayacağım ekmek yemeden yağsız ve şekersiz olacak herşey ama sebze ile beslenmek istiyorum eti de haftada 2 gün yiyebilirim. ben yumurta yemeyen bir insandım bu süreçte tükettiğim için bana çok iyi gelmedi anladığım kadarıyla. yarın tahlillerimi tekrar yaptıracağım. bana önerileriniz var mı? ayrıca sayfa için çok tesekür ederim mükemmel tarifler 3-4 tanesini denedim. iyi çalışmalar

      Sil
    3. 1 hafta çok alıştım hiç de bırakmak istemiyorum ama 5 gün sebze 2 gün bol protein alsam nasıl olur? zaten 4 kilo fazlam var şu an 3 kilosunu verdim

      Sil
  84. Merhabalar öncelikle bu bilgileri bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim
    Atak evresi 4 gün yaptım 2 kilo verdim
    Seyirin 6 günümdeyim ama hiç kilo veremedim (harfi harfine herşeyi uyguluyorum)
    Sizce ne yapmam lazım.?Bana yardimcı olurmusunuz lütfen.

    YanıtlaSil
  85. Merhaba,atak ile beraber 1 aydır dukan yapıyorum.şuan seyirdeyim.fakat midem artık çok ağrımaya başladı .devam etmek istemiyorum ama kilo vermeye de devam etmek istiyorum.sizce nasıl bir yol izlemeliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      mide ağrısının dukan'la ilgisi olmayabilir.dr.'a göründün mü?

      Sil
    2. taş kesilir ya mide öyle oluyor,bilmem anlatabildim mi:)gerçi mide ağrım daha önce de ara ara olurdu.aslında çok da rahatım bu diyetle ,gerçi daha anca 3 kilo verdim ama spor yapamıyorum hiç.

      Sil
  86. Mide ağrısı başlangıçta bende de çok fazlaydı, midem küçülüyor diye düşünerek önemsemedim :)
    Benim 3,5 hafta oldu 7 kiloya yaklaştım.

    YanıtlaSil
  87. ömür yılmaz21 Şubat 2013 19:22

    sevgili Simla,B
    Ben size karamel sos sayfasında bir teşekkür maili attım.Bilmiyorum okudunuz mu? size acil olarak birşey sormak istiyorum. Ben 68 kilo ile başladım.59-veya 60 kiloya gelmem lazım. 31 ocakta bitmesi gereken 2. dönemi istediğim kiloya gelemediğimden(hala 61-62 kilolarda seyrediyorum.2 kez yumruk harekatı da yaptım,)bitiremedim..çook çok sıkıldım.artık meyve ve kuruyemiş gibi şeyler yemek istiyorum.artık 3. evreye başlasam bu evrede kilo verebilir miyim acaba.Bu arada günde 10-15 dakika yürüyüş yapabiliyorum ama haftanın 5 günü 1 saat aerobik-fitness veya dans yapıyorum.Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba:)
      yorumlar o kadar fazla ki bazen arada kaçırabiliyorum.beğendiğine sevindim:)

      güçlendirmede kilo verebiliyor bazılarımız.ama veremeyedebilirsin.
      ben de 58 hedeflemiştim fakat sanırım artıkyaşın da etkisiyle bir inip bir çıkıyorum.60-61 'i ideal kilom kabul etmeye karar verdim.zaten bana sorarsan tartıdan çok görünüm önemli.eğer sporla destekliyorsan kilonun pek de önemi yok.

      Sil
  88. MERHABA BU BENİM 4.GÜNÜM SABAHLARI YUMURTA YANINA 1 BARDAK CORBA ÖĞLEN EKŞİ ELMA VE AKŞAM TAVUK YANINA YOĞURT YIYORUM DOGRUMU SİZCE :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elma 3.evreye kadar izinli değil.
      ve yediklerin bu kadarsa çok az.kitabı okumuş muydun?

      Sil
  89. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  90. Slm simla yulaf kepeğiyle ekmek makinasında ekmek yapabiliyomuyuz bi tarifiniz varmı maya kullanabiliyormuyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba deniz,
      ben genelde günlük yaptığım için makineye hiç ihtiyaç duymadım.yapan arkadaşlar var fakat kepek zor bir malzeme olduğundan çok da verimli olmadı bildiğim kadarıyla.maya kullanabilirsin ama.

      Sil
    2. boyum 1.58 kilom 63 kaç gün atak yapmam gerek?

      Sil
  91. BENDE DUKAN DİYETİNİ YAPMAYA KARAR VERDİM BENİMDE SORUNLAARIM VAR HORMONLARIN ÇOK DÜŞÜK BİDE GİZLİ ŞEKER HASTASIYIM AŞIRI HIZLI KİLO ALIYORUM 38 YAŞINDAYIM 1.66 BOY 120 KİLODAYIM AŞIREDERECEDE PİSİKOLEZİM BOZULUYOR KİLOMA NE YAPSAM KİLO VEREMİYORUM BU KİLOYLA KAÇGÜN PIROTEYİN KAÇGÜN ATAK EVRESİ YAPMAM LAZIM LÜTFEN BİLDİGİLENDİRİRSENİZ COM MUTLU OLURUM

    YanıtlaSil
  92. Türk kahvesi izinli değilimi? Ekmeğin tarifini nasıl bulabilirim birde çabuk döndüğünüz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şekersiz olduğu sürece izinli.
      ekmek tarifleri için blogdaki arama motorundan faydalanabilirsin.veya sağ kolondaki başlıklarda ekmekler bölümüne bakabilirsin.

      Sil
  93. SebZe günlerinde domates sınırlımı? Kuru soğanı atak döneminde tüketebikiyormuyuz? Seyirde zeytinyağı kullanımı 2yemek kasığımı? Turşuda sınır nekadara her tursu olurmu?

    YanıtlaSil
  94. Birde sebze günlerinde kavanozlarda satılan közlenmiş kırmızı biberler var onlardan yenebiliyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebze günlerinde izinli sebzeler sınırlı değil.atak ve SP günlerinde 1 kaşık kadar küçük doğranmış soğan,domates,yeşillikler yemeklerde kullanılabilir.
      z.yağ en fazla 1 tatlı kaş.uygun.duraklama yaşarsan o da yok.turşu izinli değil.sadece 2-3 minik kornişon yenebilir.ödem yapar çünkü.
      hazır biberlerde şeker ve yağ var.şekersiz ve yağsız bulursan uygun olur.
      bu ve buna benzer sorularının yanıtlarını diğer başlıklar altında okuyabilirsin.

      Sil
  95. ben bu diyete yeni başlıcam ama yulaf kepeği bulamadım normal un kepeği kullanabilir miyim?

    YanıtlaSil
  96. yulaf kepekli ekmek yemek serbest mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece yulaf kepeği ve onunla yapacağın ekmek uygun.

      Sil
  97. Merhabalar ben bu diyete başlayalı yaklaşık 4 gün oldu boyum 1.74 kilom 66'ydı başladığımda şimdi iste 64.2 gözüküyorum ama bana hiç kilo vermişim gibi gelmiyor hala aynıyım gibi birde ben yulaf ezmesi aldım heryere baktım büyük marketlere kendi marketimiz var orayada baktım ama bulamadım,henüz daha hiç başlamadım çünkü araştırma yaptığımda ikisi kesinlikle aynı şey değildir yazıyodu sizce ne yapmalıyım ? Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ezmesi uygun değil Buse.mutlaka kepek olmalı ve kullanmalısın.

      Sil
    2. Bula mas sam kullana mas sam ? biliyorum kepeği her yerde karşıma çıkıyor fakat onun dışında her şeye uysam ne olur ?

      Sil
    3. sağ kolonda 'neden yulaf kepeği' başlıklı yazımı oku lütfen buse.

      Sil
    4. Haklısınız ne yapıp edip bulmam lazım.Teşekkür ederim :)

      Sil
  98. Meraba testi yaptım fakat normAl çıktı 62 kgyum 52 ye düşmek istiyorum 10 kg vermek istiyorum bana yardımcı olurmusunuz lütfen?

    YanıtlaSil
  99. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  100. Meraba testi yaptım fakat normAl çıktı 62 kgyum 52 ye düşmek istiyorum 10 kg vermek istiyorum bana yardımcı olurmusunuz lütfen?

    YanıtlaSil
  101. Ataktan sonra kaç gün seyir yapıcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 kilo için 2-3 gün atak yeterli.seyir evresi istediğin kiloya gelene dek sürmeli.

      Sil
    2. Teşekkürler peki seyir evresinde sadece protein ve sebze yapıyorum bide koruma evresi ne kadar sürüyo bu evrede eski yediklerimize dönüyormuyuz?

      Sil
    3. Bu arada çay kahve içebiliyormuyuz atak süresinde?

      Sil
  102. atak nedir kusura bakmayın ama anlayamadım ...8 kilo fazlam var en kısa zaman da vermek istiyorum bana diet listenizi -yollarmısınız 29 yaşındayım 1.58 boyunda 71 kilodayım

    YanıtlaSil
  103. Slm simla bugün atağın 5. Günü yarın seyire geçiyorum herseyi birebir uyguladım günlük hızlı tempoda 20 dk yürüyüşümü yaptım fakat 100 gr dahi veremedim yarın seyire geçiyorum yulaf kepeğimde 1.5 yemek kasığında kullandım hiç veremedim ne yapmamı önerirsin :.(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atak ödem attığımız bir evre.ödemin fazla olmayabilir.seyirde de takip edelim.

      Sil
  104. Yazıcım mutlaka umarım vermeye başlarım

    YanıtlaSil
  105. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  106. sp döneminde meyve yemek yasak mı ?

    YanıtlaSil
  107. 1,64 boyundayım 75 kiloyum 65 kilo olmak istiyorum atak dönemini kaç gün yapmalıyım ? bir de atak döneminde zeytin yasak mı

    YanıtlaSil
  108. merhaba simla hanım ben salçayı soracam katkısız karışık domates ve biber salçası serbestmi cevap yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içeriğinde şeker ve yağ yoksa uygundur.
      tabi sp gününde 1 kaşığı geçmemek kaydıyla.ps günü için sorun yok.

      Sil
  109. merhaba simla hanım seyir evrsinin 31. günündeyim dukan usulu seyire uygun olan tatlılardan nekadar aralıklarla yemem mumkun acaba? içinde nişasta suttozu ve şeker olunca biraz tedirgin oluyorumda cevaplarsanız sevinirim .. bu arada çok harika bir blok olmuş emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)
      bu tamamen sana bağlı.bazılarımız sınırlı izinlilerden etkilenip duraklama yaşarken bazılarımız hergün yese dahi etkilenmiyor.günlük limitlere dikkat ederek tüketmeli duraklama yaşarsan ara vermelisin.

      Sil
  110. merhaba bende dukan dıyetıne baslamak ıstıyorum kıtabı okudum cok detaya gırıldıgı ıcın kafam karıstı atak evresınde kahvaltıyı nasıl yapıcaz cvp verirsenız sevınırım tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atak evresinde izinli olan gıdalarla yapabilirsin.yumurta,yulaf kepeği ekmeği,jambon,krep,lor peyniri ve biraz maydanoz mesela.

      Sil
  111. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  112. Merhabalar diyete 27 Şubat'ta başladım 6 günlük atak evresinde 3 kiloyu rahatlıkla verdim.Bugün itibari ile seyir evresindeyim yumurtadan nefret ediyor olmam beni baya bir zorlasada sabahları evde yulaf kepeğinden yaptığım bir dilim ekmeğimi ve yağsız sütümü içerek kahvaltımı yapıyorum.Vermem gereken tam 31 kilom kaldı evet dile kolay ama dönmek yok :)Kilolarından rahatsız olan ve yeni bir hayata adım atmak isteyen arkadaşlarımıza örnek olmasını diliyorum.Hepinize iyi dukanlar...

    YanıtlaSil
  113. Acaba sakız ve meyveli maden suyu yasak mı diyet için kitapta öyle bişey yazmıyordu da?Bi de az yağlı olsa tavuklar sorun olur mu? Dün başladım diyete bu arada inşallah 1 2 aya okul kapanmadan idealime ulaşırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sakız ve meyveli soda şekersizse uygun olur.akmina limon light var mesela.sakızların da %90'ı tatlandırıcılı.fakat günde 4-5 adeti geçme.
      tavukta veya herhangi bir yiyecekte yağ uygun değil.

      Sil
  114. Diyete başlayalı iki ay oldu ve tam 8 kilo verdim. hayatım çok memnunum anlayacağınız gibi :)

    YanıtlaSil
  115. 4 5 adeti geçme derken sakızda mı maden suyunda mı bide tamam içmem meyveli maden suyu peki normal maden suyu serbest mi yukarıdaki cevap için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sakızda 4-5 adet.maden suyunu da abartmamak lazım ödem yapabilir.1-2 şişe yeterli.düşük sodyumluyu tercih et.örneğin akmina.

      Sil
  116. Slm simla balık her çeşit oluyor değilmi birde balığın derisi yenebiliyormu? Çipıra levrek somon gibi birde kabızlıkla başım belada aktivyaların sadesini tüketebikiyormuyuz ne yaptıysam başedemedim gercek bir problem kabızlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      balığın yağsız piştiği sürece herçeşidi uygun.derisi de yenebilir.
      aktivia'nın yağ oranı uygun değil fakat eczaneden kendi yoğurduna katabileceğin probiyotiklerden alabilirsin.
      sabahları aç karnına ve akşam yatmadan önce 1 bardak suya 1 çay kaşığı karbonat ekleyip içmek de etki ediyor.

      Sil
  117. Birde narekşisi serbestmi?

    YanıtlaSil
  118. Diyetin atak evresinde alkol serbest mi acaba?

    YanıtlaSil
  119. Merhaba Atak devresini 10 gün yaptım 4 kg verdim seyir devresine geçecegim 5/ 5 yapmak istiyorum ama önce 5 sebze protein sonra 5 protein yapsam olurmu birde 7 kg vermek istiyorum seyiri kaç gün yapmalıyım TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  120. Slm simla 5günlük atak sonrası ani gelişen bi aile ziyareti bütün diyetimi 2 hafta boyunca altüst etti morelim çok bozuldu bugün tekrardan başladım

    YanıtlaSil
  121. Kaç gün atak yapmalıyım önerilerini bekliyorum morelim çok bozuk sanki bidaha kilo veremicekmişim gibi geliyor

    YanıtlaSil
  122. Rahatsızlık vermiyorumdur umarım ama yardıma ve desteğe çok ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  123. merhaba ben bugun ıtıbarıyla basladım ben lor peynırını erıtıp ustune yumurta kırıp yesem olurmu yagsız tuzsuz peynır yıyemıyorum bıde ben yulaf kepegını sabah lıght yogurtla beraber yedım yanında sekersız cayla oglen ne yemem gerekıyor lutfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  124. tesekkrlr simla hanim hersey icin bende pazartesi basliycam haftasonu misafirimvar zor olur ama ben test yapamadm boyum 160 kilom89 maalesef.

    YanıtlaSil
  125. Mrb simla oralardamısın ? Bize nezaman dönücen ben altüst oldum :.(

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips