sosyal ağlarda izleyin

19.4.12

TARÇINLI BİSKÜVİ

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
İnsanın canı çayın yanında bazen kıtır kıtır bir şeyler çekiyor.Bugün ataktakileri de memnun edecek bir tarif paylaşmak istedim.
Yaklaşık 20 adet çıkıyor bu tarifle yani 6-7 adeti ancak 1 kaşık ediyor.
Yanınızda rahatlıkla taşıyabilir ,yulaf kepeği limitinize göre günlere bölebilirsiniz.

MALZEMELER:
-3 yk yulaf kepeği
-1 yumurta akı
-2 yk yağsız süt
-2 yk toz tatlandırıcı
-1 tatlı kaşığı z.yağ
-4-5 damla vanilya aroması
-4-5 damla tereyağ aroması
-1 tatlı kaşığı tarçın(daha az veya daha çok olabilir.)
-1 silme çay kaşığı karbonat

Tüm malzeme homojen hale gelene dek karıştırılır.Silikon muffin kalıplarına azar azar(bisküvi kalınlığında)
paylaştırılır.Önceden 170 derecede ısıtılmış fırında yaklaşık 15 dk.pişirilir.
Daha kıtır olması için soğuturken mutfak tezgahında üzerini  kapatmadan bekletin.

35 yorum:

  1. Herhalde bu tarifi ilk deneyen ben olacağım yaptım suanda pişiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Mis gibi oldu valla tavsiye ederim ;) üstelik çok pratik bizim gibi çoluk cocuk sahibi olanlar için bulunma bir nimet

    YanıtlaSil
  3. çok hızlısın naile:)
    beğendiğine sevindim:)

    YanıtlaSil
  4. Tamamen tesadüf simla böyle pratik olan tarifleri yapması super oluyor oğlum okuldayken kızım uyuyorken hallediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bu arada sizin yediğiniz light Meyveli yoğurtların 1 tanesi kaç gram

    YanıtlaSil
  6. tereyag aromasi nedir acaba nerden temin edilir?icinde ne var baya merak ettim?

    YanıtlaSil
  7. Ay simla bu tarifin müdavini oldum tv izlerken süt ile beraber super oluyor ya keske Yulaf hakkımız daha fazla olsada hepsini yesem :) bisey sorucam ben günde 2kasik Yulaf kepeğinin yanında 2 kasık buğday kepeği olmaz dimi ve buğday kepeği ile ilgili tariflerin linkini yollarmisin bı zahmet ;)

    YanıtlaSil
  8. Afiyet olsun:)
    Buğday kepeğini sadece kabızlık durumda yiyebiliyoruz.
    Onda da sadece günlük yulaf hakkının 1 kaşığıyla yer değiştirmek suretiyle:)

    YanıtlaSil
  9. Simla hanım, bu kurabiyelerden pişirdim ve çayla beraber tv karşısında keyif yaptım:))çıtır çıtır yapmayı beceremedim gerçi ama kısmet bi dahakine artık. gerçekten blogunuz diyet için çok yardımcı oluyor,sürekli açıp bakıyorum. emeğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim:)
      bir dahaki sefere daha ince dök istersen:)

      Sil
    2. Benimki de şimdi pişiyor:) Ama 10 tane çıktı acaba çok ince mi dökmek lzım?

      Sil
    3. Tadı çok güzel tarif için teşekkürler:) Yalnız benimki kek gibi oldu ama öyle de güzel tabi:)

      Sil
  10. Ben de denedim ama benimkiler muffin kalıplarına yapıştı ve çıkartamadım. O kadar da yiyeceğim diye sevinmiştim hepsi boşa gitti. Yaptığım tarifler niye hep hüsranla sonuçlanıyor? Siz yaparken kalıpların içine yağ sürüyor musunuz acaba?

    YanıtlaSil
  11. Ben mi birseyi kacirdim malzemeleri birebir koydum degil homojen kati bi kivam oldu ekstra sut ekledim ehhh biraz homojen oldu silikon kap olmadigi icin yemek kasigi ile yagli kagida koydum 20 degil sadece 7 kasiklik cikti...

    Olculer de mi sorun var ben demi :(((

    Cok merak ettim bi fotograf vs paylasabilir misin bu tarif icin

    YanıtlaSil
  12. yapım aşamalarını çekmemiştim ama 7 kaşık çok az.
    muffin kalıplarının dibine yarım yemek kaşığı kadar koyunca daha fazla çıkıyor.

    YanıtlaSil
  13. Simla Hanım 1 ay önce başladığım dukan diyetine 9 gün ara vermek zorunda kaldım.Ancak döner dönmez diyeti uygulamaya devam ettim.Ancak kilo aldığım için bu dokuz gün içerisinde maaalesef istediğim kiloya bir türlü ulaşamıyorum. 66 kg olarak başladım ve hala 63.5 kgyum. Sizin tariflerinizden yapıyorum.Ancak kilo vermem durdu.Mutlaka hergün 30dk.hızlı yürüyüş yapıyorum.Sizden tavsiyeye ihtiyacım var.Haftaya Bodrum'a gidecegim.62kg olsam bar:(

    YanıtlaSil
  14. merhaba,
    bu diyette ara vermek gibi bir kavram yok ne yazık ki.
    bu durumda duraklama yaşaman çok normal.
    şu anda ne şekilde uyguluyorsun?

    YanıtlaSil
  15. Seyir evresindeyim. asla ekmek yemiyorum 5+2 yapıyorum.63,5 kg ve 58 olmak istiyorum.acaba daha sıkı mı yapmalıyım? 1-1 daha mı uygun benim için.

    YanıtlaSil
  16. 2+5 uzun vadede kilo vermeye yardımcı olan bir uygulama.ara verdiysen ve duraklama yaşıyorsan eşit sayıda p ve ps günleri yapmalısın.1-1,2-2,3-3,4-4 veya en fazla 5-5 olabilir.

    YanıtlaSil
  17. bu tarifi en kısa sürede deniycem.ama bişey merak ettim tatlandırıcı atak evresinde uygun mu.izin verilen yiyecekler listesin yok o yüzden soruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet uygun.listede değil ama kitabın başka bir bölümünde bahsediliyor.

      Sil
    2. peki kahve için 2 si bi aradalardan içebilir miyiz.yani sadece kahve ve süt tozlu

      Sil
    3. Hayır malesef uygun değil.içindeki süttozu değil kahve beyazlatıcı.

      Sil
    4. peki.son bişey daha sormak istiyorum.daha bu diyete başlamadım.ama yarın başlamak istiyorum.bugn çikolatalı pasta flan da yedim.yinede yarın sabah hemen başlayabilir miyim? sorun olur mu?

      Sil
    5. tüm hazırlıklarını yaptıysan başlayabilirsin.
      http://www.dukandiyetitariflerim.com/search/label/DUKAN%27A%20HAZIRLIK

      Sil
  18. Hem tamamen izinli hem muhtesem, harikasiniz:)

    YanıtlaSil
  19. MÜKEMMEL BI TAT SİMLA HANIM TEŞEKKÜRLER....

    YanıtlaSil
  20. Benden tam 6 tane cıktı :-( nerde yanlis yaptim acaba..

    YanıtlaSil
  21. muffin kalıplarının dibine incecik dökmen lazım.ne kadar ince dökersen o kadar çok olur.6 tane çıktıysa muffin kalınlığında olmuş olmalı.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba,

    Ellerinize saglik tarifleriniz cok nefis oluyor.
    Baska bir kurabiye tarifinde mikrodalga dalga firinda 3 dakikada pisirdiginizden bahsetmistiniz. Bu kurabiyeleri de mikrodalga firinda pisirmek mumkun mu acaba? Firinim pek guzel pisirmiyor da.

    Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  23. merhaba :) ben şuan bir haftalık dukan express diyetini uyguluyorum da bu tarifi denek istemiştim 1 kaşık z.yağı yazmışsınz bide kalıba dökerkende ayrıca sürmicekmiyim yani yağ serbest mi bu bir haftalık dukan ekspresste

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips