sosyal ağlarda izleyin

18.4.12

DUKAN SUFLE

EVRE:SEYİR-GÜÇLENDİRME
Sanırım bir sufle bir de dondurma fotoğrafı çekmek zor.Zaten fotoğraf konusunda pek becerikli değilim ama en azından bari bunları sönmeden çekebilseydim iyi olurdu.
Neyse mühim olan tadı diyorum ve tarifi veriyorum.

MALZEMELER:(4 kişilik)
-1 su bardağı yağsız süt
-1 yk mısır nişastası
-1 yk kakao
-1/2 tatlı kaşığı granül kahve
-2 yk toz tatlandırıcı
-2 yumurta
-6 damla vanilya aroması

Süt,nişasta,kakao ve kahve karıştırılarak koyu bir muhallebi pişirilir.Tatlandırıcı ve aroma eklenerek ılınana kadar çırpılmaya devam edilir.
Fırın 170 derecede ısıtılır.
Yumurtaların sarıları ve beyazları ayrılır.Sarıları kakaolu karışıma yavaş yavaş eklenerek iyice yedirilir.
Yumurta beyazları katı bir köpük olana dek çırpılır.
Kakaolu karışım  yumurta beyazına incecik akıtılırken karıştırılır.


Karışım 4 adet fırın kasesine paylaştırılır ve 20 dk kadar pişirilir.(Karışımı kaselere boşalttıktan sonra buzdolabında saklayabilir;yemeden hemen önce de fırınlayabilirsiniz.)

12 yorum:

  1. Uzun zamandır yediğim ilk makarnamın üstüne tam da aradığım şey buydu sanırım ama krem karamelle tamamladım, yarınki denemem bu olacak, elinize sağlık. Bu arada splenda bulmak imkansız, internetten de baktığım her sitede stokta yok deniyor, aramadığım market kalmadı, yine mecburen Takita aldım ama Splendayı tercih ederim, istanbul'da son günlerde bulduğunuz kaynağı yazarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Selam Simlacım,
    Nefis bir tarifle karşımızdasın yine. Ellerine sağlık canım, sufleyi çok severim. Artık eksikliğini hissetmeyeceğim bu tarifle.
    Canım sana sormak istediğim birşey var. Ben 5 gün atağı bitirdim şuan seyirin ilk haftasındayım. Atağın son günlerinden beri, seyirde de saf protein yediğim günlerde midemde aşırı derecede yanma oluyor. Midem ekşiyor. Özellikle akşam yemeğinden 1-2 saat sonra. Sence neden olabilir. Ürik asitten midir acaba. Aslında günlük 2 litre suyu mu da mutlaka içiyorum. Sende de oldu mu. Önlemek için ne yapılabilir. Bi önerin olursa çok sevinirim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. şekersiz yada splenda ile yapılmış türk kahvesi hk yorumların nedir? bunun yanında süper olurda

    YanıtlaSil
  4. Erkmen ben bebekten sonra hep Stevia kullandım.En son Real'de vardı ama bulamazsan eczaneler getirtebiliyorlar.

    Elif yulafa karşı intoleransın olabilir.Bir gün yemeyip dene istersen.Ben yaşamadım açıkcası ama yulaflailgili yaşayanlar olduğunu biliyorum.

    Asde türk kahvesi uygundur.İçebilirsin.

    YanıtlaSil
  5. stevianın granülü de mi var, yarın Reale bakacağım, hiç dikkatimi çekmedi, çok tşk.ler.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Simla,

    Markette rastladığım diyabet şokella ve diyet vanilyalı dondurmaları tüketmemizde sakınca var mı sence?

    Sevgiler,
    Seda

    YanıtlaSil
  7. Sufle muhteşemdi, çok teşekkür ederim tarif için.

    YanıtlaSil
  8. Simla merhaba
    Ben markette light sarelle buldum fakat fikrini sormadan almadım. ne düşünüyorsun bu ürün hakkında?
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Gökçe,
      ne yazık ki uygun değil içerik bakımından:)

      Sil
    2. teşekkür ederim

      Sil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips