sosyal ağlarda izleyin

4.4.12

FROZEN YOGURT(KAKAOLU)

EVRE:SEYİR-GÜÇLENDİRME
Dün bir frozen yogurt dükkanında birbirinden nefis çeşitleri görünce ümitle yaklaştım.Belki diyettekileri de düşünmüşlerdir dedim.Diyete çok uygun ,yağsız yoğurt ve süttozu kullanıyoruz dediler.Süperrr diye atlamak üzereydim ki ŞEKER? diye sordum.Şeker var tabi ama az dediler.
Boynumu bükmüş eve dönerken aslında herşey yeni başlıyordu.FORMÜL ELİMDEYDİ:DD

MALZEMELER:
-1 su bardağı süzme yoğurt(yağsız yoğurttan kendiniz yapmalısınız.mümkün olan en tatlı yoğurdu kullanın)
-3 yk süttozu
-3 yk toz tatlandırıcı
-1 tatlı kaşığı kakao
-4-5 damla vanilya aroması(dr.oetker)
-2-3 damla fındık aroması(ffc)

Süzme yoğurt buzlukta yarı donmuş bir hale gelene dek bekletilir.(yarım saat yetti benim dolabımda.tamamen dondurmamaya gayret edin)
Süttozu,kakao ve aromalar eklenerek iyice çırpılır.Kıvam çok sulu gelirse biraz daha buzlukta bekletebilirsiniz.

Atakta vanilyalı,tarçınlı veya limonlu olarak deneyebilirsiniz:)

Afiyet olsun:)

8 yorum:

  1. Ben maalesef 1 adım öteye giderek, yeni açılan alışveriş merkezinde dondurmaya alternatif diye düşünerek ve içinde ne var sorusuna aldığım yanıtta sadece nedense yağsız süt kısmına takılarak 1 adet küçük orijinali afiyetle yedim, (neden şekersiz olduğunu düşündüğümü anlayamadım ya neyse) sonra eve gelip ürünün web sayfasınadan besin değerlerine bakarak tabii ki şekeri görünce tüm yaz serinliği hayallerim yıkılmıştı ki, sizin tarif geldi. elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Neyse artık olan olmuş:)Afiyet olsun,kilo yapmasın:)

    YanıtlaSil
  3. Süt tozu bulamadım Lig'te kahve beyazlaticisi kullanıyorum hata mı yapıyorum acaba

    YanıtlaSil
  4. Pınar süttozu kullan şekerim..

    YanıtlaSil
  5. atakta istediğimiz kadar yiyebiliyomuyuz bunda yani sınırı nedir

    YanıtlaSil
  6. atakta kakaolu değil de vanilya veya limonlu yapıp yiyebilirsin.tatlandırıcı limitimiz 3 yk.onu aşmamak iyi olacaktır.

    YanıtlaSil
  7. Υou ought to bbe a part οf ɑ contest fοr one of the grеatest websites on tɦe web.
    I wіll highly recommend tɦis blog!

    Feel free to surf tto mmy web-site :: whyuskess.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips