sosyal ağlarda izleyin

3.4.12

SARIMSAKLI EKMEK

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
-2 yumurta akı
-2 yk yulaf kepeği
-2 yk yağsız yoğurt
-2 yk yağsız süt
-1 çay kaşığı kab.tozu
-1 çay kaşığı z.yağ
-1 küçük diş sarımsak
-kuru kekik,fesleğen,tarhun

Yumurta akı,yoğurt,süt iyice çırpılır kepek ve kab.tozu eklenip karıştırılır ve biraz dinlendirilir.Mikrodalgada en yüksek derecede(800 watt) 5 dk pişirilir.Hafif nemli haldeyken tavaya alınır.
z.yağ ezilmiş sarmısakla karıştırılır.Ekmeğin kızaran yüzeyine fırçayla sürülür ve baharatlar serpilir.(diğer yüzeye de aynı işlem yapılır)

19 yorum:

  1. Simla Philadelphia i(peynir) ile ilgili olan yazını bulamadım bı link yollarmisin

    YanıtlaSil
  2. naile bu sanırım sorduğun tık tık

    bir kase lezzet sağol,afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Evet canim bu çok teşekkür ederim bı de RHUBARB ile ilgili tariflerin vardı şimdi bulamadım aldım bisey yapamadım bekliyor telefondan girdiğim için kimi seyleri bulmam zor olabiliyor onu da bi yollarmisin sana zahmet ;)

    YanıtlaSil
  4. rica ederim:)
    rhubarbla ilgili link de bu.keşke bulabilsem de ben de yapsam.çok merak ediyorum:)
    http://dukandiyetim.blogspot.com/2011/06/bagirsak-problemlerine-saglikli.html

    YanıtlaSil
  5. Çok sagol tekrardan bı reçelini yapalım bakalım nasil olacak ;)

    YanıtlaSil
  6. Turbo firinda olur mu acaba

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok lezzetli ve doyurucu oldu,teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. Ben seramik bir kap içinde koyuyorum mikrodalgaya ve tabanına azıcık yağ sürsem de sürekli yapışıyor. Zaten 2 yemek kaşığı yulaf kepeği hakkımız olunca da dipte kalanlara içim gidiyor :) Ekmeğin kaba yapışma sorununu nasıl çözebilirim?

    YanıtlaSil
  9. Ben çoğunlukla cam kap kullanıyorum.Ama seramikte yaptığımda da yapışma olmuyor.Dibi birazcıvık kalıyorsa 1 dk fazla tut istersen.ve tamamen soğuyunca çıkar kaptan.Yulaf nemi emdiği zaman ıslaklık kalmıyor.

    YanıtlaSil
  10. Şimdiye kadar yaptığım en lezzetli ve en çok kabaran ekmek oldu.

    YanıtlaSil
  11. tavaya alındıktan sonra tavada da pişiriyormuyuz biraz tam olarak anlamadım

    YanıtlaSil
  12. bunu normal fırında yapabilir miyim? ne kadar pişirmem gerekir?

    YanıtlaSil
  13. çok güzel gözüküooo ya bende seyir evresine geçtiğinde deneyecem :)

    YanıtlaSil
  14. Elinize sağlık, en beğendiğim tariflerinizden birisi. Tek sıkıntısı, sarımsaktan dolayı gün içinde evin dışında acil durumlarda tüketmek için çantada cepte gezdirme zorluğu:)
    Ben de bu yüzden geçen gün bu tarifi biraz yorumlayarak yaptım. Mikrodalgadan çıkardıktan sonra üzerine baharatlı ve 2 damla zeytinyağlı hafif sulandırılmış salça sürüp tavada önlü arkalı pişirdim. Sonra da peynir rendesini üzerine döküp mikrodalgada 1 dakika orta derecede peyniri erittim. Böylece günün her saatinde her öğünde yiyebileceğim iki adet mini pizzayı yanımda taşıma imkanım oldu.
    Kalan yumurta sarısını da ziyan etmeden ağlayan kek tarifinizde kullandım.
    Çok teşekkürler, diyet sizinle daha kolay.
    Abdullah...

    YanıtlaSil
  15. slm simla hnm.
    mikrodalga ekmeği hayat kurtardı 5 gün 2,5 kg benden sevgi herkese

    YanıtlaSil
  16. 2 gün önceki ben: hayır acıkmak istemiyorum, yine yumurta peynir yemek istemiyorum :'(
    şuandaki ben: hemen yarın olsada şu ekmeği yapsam ımmm miss :)))

    YanıtlaSil
  17. merhaba,mikrodalgamiz yok bunun yerine turbo firin kullanabilirmiyiz bu ekmek yapimi icin ? tesekkurler,

    YanıtlaSil
  18. Bizim mikrodalga firin sanirim 1200Wattmis, 800e indirirdim fakat ne yazik ki seceneklerde watt yazmiyor. Kac dakika yapmaliyim?

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips