sosyal ağlarda izleyin

8.3.12

LORLU PANCAKE

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME


MALZEMELER:
-1 YUMURTA+1 YUM.BEYAZI
-2 YK YULAF KEPEĞİ(atakta 1,5)
-1 YK YAĞSIZ YOĞURT
-1 YK LOR
-NANE,KEKİK,KIRMIZI BİBER(taze otlar da konabilir)
-çeyrek çay kaşığı kabartma tozu

Tüm malzeme çırpılır ve biraz dinlendirilir.İyice kızdırılmış yağsız tavaya küçük pancakeler olarak dökülerek arkalı önlü pişirilir.(kızgın tavaya döktükten sonra pişme aşamasında ateşi kısıp yavaş pişmesini sağlarsanız hem içi pişer hem yapışmaz.üzeri göz göz olunca arkasını çevirme vakti gelmiştir.)
10 adet çıktıı.tümünü sabah yemeyip gün içinde yanınızda taşıyabilirsiniz.

14 yorum:

  1. Merhabalar ben dun basladim atak evresiyle fakat ben denilen yiyeceklerden sinirsiz mi yiyoruz onu merak ettim bugun cok et ve salam turu sey yedim de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izinli besinlerden sınırsız yenebilir fakat salam uygun değil.ne tür salam yedin mesela?
      bir de süt ürünlerini 1 lt ile sınırlı tutmak öneriliyor.

      Sil
  2. Tam kahvaltı saatimde görmem harika oldu bunu(:

    YanıtlaSil
  3. Bu sayfadaki her turlu ekmegi yaptim ama bu kadar zevk aldigim bi tarif olmadi inanilmaz lezzetli bisey ben taze nane ve dereotuyla yaptim loru da birazcik fazla koydum muhtesem oldu, sanirim bi sure bikana kadar kahvaltimda bunu yiyecegim uber bi lezzet:)

    YanıtlaSil
  4. Selam Sen atakta kaç kilo verdin. Bu rejimi ne zamandır yapıyosun? site çok hoş teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Dün bu tarifi kabartma tozu olmadan denedim. İçine baharatların dışında 4-5 yaprak kadar taze nane ve çok az dereotu ekledim. İnanılmaz güzel oldu. :) Hiç de diyet tarifi gibi değil. Hayatım boyunca severek tüketeceğim bir tat çıktı ortaya. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. süper oldu yaa gecenin 4 ünde denememe fazlasıyla değdi
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. tarifteki ölçülre harfiyen uymama rağmen 10 tane çıkaramadım nerde yanlış yapmış olabilirim? yada bu durum sorun olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha büyük yapmışsındır.Sorun olmaz tabi neden olsun:)

      Sil
  8. merhaba ben dün krep, bugün de bunu denedim, fakat her ikisi de tavaya yapisti. mikrodalga da firin yapmayi dusunuyorum, ama oda yapisir mi diye korkuyorum :/ nerde yanlis yapiyorum acaba...

    YanıtlaSil
  9. herhangi bir lor uygun mu? yoksa hangisini önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  10. yağı %2 altında olan her lor uygun.paketli tercih edersen sorun olmayacaktır.kendin de yapabilirsin lorunu.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips