sosyal ağlarda izleyin

10.3.12

TAVADA SANDVİÇ EKMEĞİ

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Malzeme aynı teknik farklı:)

MALZEMELER:
-1 YUMURTA
-2 YK YULAF KEPEĞİ
-3 YK YAĞSIZ SÜT
-1 ÇAY KAŞIĞI KAB.TOZU(tepeleme koymayın acı olur)

Tüm malzeme çırpılır ve biraz dinlendirilir.Kızgın tavaya büyük çay tabağı büyüklüğünde dökülür(ben yumurta çemberi kullandım daha muntazam oldu) ve ateşin altı kısılarak pişirilir.(Yayılmaması için kızgın tavaya dökün mutlaka ve altını kısıp,üzeri göz göz olana dek çevirmeyin içi çiğ kalır.)
İkiye bölünerek istenen uygun malzemeyle servis edilir.

9 yorum:

  1. az önce bitirdim. Tatları muhteşem ve epey doyurucu. Sayenizde süper bir kahvaltı yaptım. Hızlı hazırlanması da cabası. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Az aspartam kattim gecen gun tatlimsi oldu ve guzel oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Süpersiniz, sayenizde yulaf kepeğini yiyebilir oldum ve ekmek yerine geçecek tadı çok da kötü olmayan birşey kazandım. Teşekkürler emeğinize...

    YanıtlaSil
  4. Geçen gün kabartma tozunun içeriğine baktım ve içinde mısır nişastası olduğunu gördüm o zaman onu da az miktarda kullanmak ve her gün kullanmamak mı gerekiyor? Dukan bu konuda bir şey söylüyor mu? Bir de siz hangi markayı kullanıyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil
  5. kabartma tozundaki miktar bizi etkilemeyecek kadar azdır.hangi marka denk gelirse onu alıyorum ben.

    YanıtlaSil
  6. az önce yaptım hepsini yiyesim geldi bence tadı da görüntüsüde gayet güzel tariflerin hepsini denemek istiyorum inş. deneyim güzel sonuç alırım.

    YanıtlaSil
  7. light kaşar yenebiliyormu acaba evre seyir.

    YanıtlaSil
  8. bu ekmek bnm favorım her sabah yapıyorum tadı bı harıka bı okaadarda doyurucu ogrencıyım ve butcemede cok uygun :D

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips