sosyal ağlarda izleyin

8.12.11

YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN ADIM ADIM DUKAN KREP TARİFİ(GÜNCELLENDİ)


Çok mu teknik oldu başlık?:DD
O kadar çok yorum geldi ki kreple ilgili mecbur kaldım bu yazıyı yazmaya.Ne krepmiş yahu.En iyi evhanımları,kek,börek bilumum hamurişi ustaları bile kalkamıyor bu krebin altından.
Neyse artık kötü günler geride kaldı.
İşte aşama aşama ne yapmanız gerektiği.Üstelik tekmili fotoğraflı:D

MALZEMELER:
-1/2 çay bardağı yağsız süt(küçük boy)
-2 kaşık yulaf kepeği(atakta 1,5:sütü de azaltın.)
-1 yumurta beyazı
-1 çimdik tuz

kepek sütle ıslatılıp şişmesi için bekletilir.Yumurta ve tuz eklenip çırpıldıktan sonra yapışmayan bir tava kızdırılarak kepçeyle yayılır.Ateş iyice kısılarak yavaş yavaş pişmesi sağlanır.Üzeri gözgöz olunca bir tarafından yavaşça kaldırılarak arkası çevrilir.




Tüm malzemeyi iyice çırpın ve kepçeyle ısınmış tavaya döktükten sonra,kepçenin tersiyle merkezden kenarlara doğru yayın.Ve ateşi kısın.










                   

75 yorum:

  1. soruya gerek kalmayacak kadar güzel anlatılmış bir tarif....ellerinize sağlık...sizin sayfanızdan sayfamda bahsettim...www.akdenizkizi.blogspot.com....sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler.ben de izlemeye aldım blogu:)

    YanıtlaSil
  3. ya acaip motive oldum dukan'a başlıcam ama yulaf fepeğini bulamadım:( bugün migros ve carrefour'a baktım yokto.bende yulaf ezmesi aldım..aynı şey değil ama değilmi?acaba yulaf kepeğini bulana kadar ezmeyle idare etsem olurmu?şu motivasyonu elimden kaçırmaktan korkuyorum da:)

    YanıtlaSil
  4. zeynep malesef aynı değil.ben olsam bulmadan başlamazdım çünkü ezmeyle bu tarifler olmuyor.atakta da bunlar kurtarıcı oluyor.
    motivasyonun kaçarsa face sayfama gel.oradan motive olmazsan başka hiçbir yerden olmazsın:)

    YanıtlaSil
  5. ben tam yumurta ile yapıyorum, 1 yumurtayla iki ölçek yapıyorum yani 2 tane lavaş. bir sakıncası var mıdır?

    YanıtlaSil
  6. yulaf limitini aşmadıkça sorun yok.yumurtanın beyazı saf protein olduğu için sınırsız yenebilirken sarısının fazla tüketilmesi önerilmiyor.ben bir de kokmaması için kullanmıyorum tamamını.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Simla hanım, öncelikle bloğunuz ve paylaştıklarınız için çok teşekkürler, ben diyete dün başladım, ilk gün için gayet güzeldi, başladığım kilo 59,200 ikinci gün sabah 58'dim. Yalnız kalktığımda bacaklarımda inanılmaz bir güçsüzlük, halsizlik vardı, innaılmaz şekilde ekmek ve şeker istedim, hatta birkaç parça koparıp ekmek yedim, bununla yetinmeyip bala batırdım, sonrasında kendime geldim gibi oldu.
    Diyeti mahvetmedim umarım, vucüdum sanki bunlardan azar azar kullanmazsam bu diyeti yapamayacağımı hissettirdi, oysa çok istiyorum 5 kilo fazlamı vermeyi, sizce ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  8. Derya kitabı mutlaka okumalısın.Bu diyette karbonhidratı kestiğimiz için ilk günlerde böyle hissetmen normal.Ama sen kendini de aç bırakmışsın anladığım kadarıyla ve şekerin düşük uyanmışsın.Tabi ki yediklerin dukana uygun değil.Bunları yersen dukan yapmış olmazsın.Zaten biraz sabredip yağsız bir omlet yeseydin yine kendine gelirdin.Dediğim gibi bu diyeti yapmak istiyorsan mantığını anlamalısın önce.Bu da ancak kitapla olur.

    YanıtlaSil
  9. Az önce denedim çok güzel oldu çok mutluyum =) geçenlerde yapmıştım hangi akla hizmet bilmiyorum da light yoğurt koymuştum iğrenç bişey olmuştu hepsi çöpe gitmişti ne yazık ki.. çok teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim cevabınız için aslında kitabı okuyorum o sabah istisnaydı sanırım, neden kaynaklandığını bilmediğim bulantılar, çıkarmalar vs. yaşadım (gebelik sözkonusu değil, yediğim tavuktan olabilir belki bilmiyorum) Ben kitabı okumaktan daha çok sizin bloğunuzdan ve deneyimlerinizden daha iyi anlıyorum, bu arada, aklıma takılan birşeyi daha sormak istiyorum, ekmek vagzeçilmezim gibi, bloğunuzdan lavaş tarifi, ekmek tariflerini not ettim sormak istediğim sabah yulaf kepekli galeta, akşam da lavaş yenilebilirmi, yulaf kepeğini abartmış mı olurum, aynı şekilde yulaf kepekli muffin ve kek yapınca da kahvaltıda yedikten sonra yulaf kepeğini gün içinde birer tane yenirse bunlardan yine uygunsuz mu olur? çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. Afiyet olsun Saçları Düzleşmeyen Kız :)Ben de bir kez o hataya düşmüştüm:D

    Derya günlük kepek hakkımız atakta 1,5 seyirde 2 kaşık.
    Bunu aşmayacak şekilde tüketebilirsin ancak.
    1 kaşığıyla sabah lavaş yaparsın mesela
    muffini de 2 kaşıktan yapıp 4 muffin kalıbına bölersen 1 tane de muffin yiyebilirsin o zaman.

    YanıtlaSil
  12. merhabalar krep tarifini 2 kere denedim 2side birbirinden başarısız oldu. şişmesi için kaç dakika bekliyorsunuz, benimkisi şişmek bilmedi. Yulaf kepeği diye başka birşey mi aldım diye endişelenmeye başladım
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. iyi aksamlar,bende bugün yeni basladim dukana sabah krep yapmayi denedim olur gibi oldu ama tavaya yapisti ceviremedim,benim yulaf kepegim sismiyor daha dogrusu sütle karistirir karistirmaz süte karisiyor,resimde gördügüm kadariyla sizin kepeginiz sütün dibine inmis,ben almanyada yasiyorum burda realden kölln marka yulaf kepegi kullaniyorum baska önerebileceginzi yulaf kepegi varmi benim kepekdemi acaba problem anlamadimmki birde sizin ekmeginizi denedim yulaf kepekli ama benimki kabarmadi ben dilim dilim yaptim ama ancak bir parmagim kadar oldular :)

    YanıtlaSil
  14. selam yine ben :) bugün rossmanin kendi markasi yulaf kepegini aldim ve suanda firinda dukanburger ekmeklerim var cok güzel kabardilar rosmanin yulaf kepgide aynen sizin resimdeki kepekden ama söyle bisey var,realden aldigimin karbon degeri 100 gr da 41.8 ken rosmandakinde 100 gr da 53 neden bu kadar ucuk bi fark var anlayamadim sizin bir fikriniz varmi? ayica bu dukan burgerde sinirli birsey varmi acaba eger yoksa hergün yiyebilrimde :)

    YanıtlaSil
  15. yulaf kepeği sınırını aşmadığın sürece hergün yiyebilirsin.
    karb.oranına hiç takılmaya gerek yok.zaten toplamda yediğimiz 30gr lık kepek:)

    YanıtlaSil
  16. merhaba ben ve ev arkadaşım bu diyete başladık atak evresinin 5. günündeyiz ve ikimizde de 4-5 kg arası azalma var. biz bu gün iki ölçüden krep denedik fakat çok sulu olduğu için hemen tavaya yapıştı hiç hamurumsu olmadı tavada yumurta gibi pişirdik sonra o da hiç hoş değildi. ru- sheım yulaf kepeğiyle yaptık. neyle alakalı olabilir acaba yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  17. merhaba benim de diğer arkadaşlarla aynı sorunum var benim de krebin hiç şişmedi yarım saatten fazla bekledim direkt dibe çöktü light süt kullandım ölçülere uydum ama maalesef ki ikisinde de sadece süt gibi bi karışım oldu o da tavada yumurta beyazına döndü yandı... lütfen yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman kaşık ölçülerimiz tutmuyor olabilir.kepeği sütle ıslatırken yavaş yavaş yapın.ıslak kum gibi bir görüntüsü olmalı çok sulu görünmemeli.sonra yumurtayı ekleyip deneyin.

      Sil
  18. Yarın Atak evresinden diyete başlıyorum=) Paylaşmak istedim blog sahibine sevgilerimle bilgilendirmelerinden ve özverisinden dolayı..

    YanıtlaSil
  19. süper tarif daha açıklayıcı olmazdı herhalde.emeğine sağlık tatlıımm :))

    YanıtlaSil
  20. mrblar verdiğiniz tariften kaç tane çıkıyo acaba:??

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar. Sizi epeydir takip ediyorum ve uzun araştırmaların ve testin sonucunda diyeti yapmaya karar verdim. Kitabı da aldım okudum :) bugün 2. günüm. Ama akşamdan beri uğraşmama rağmen ben bu krebi beceremedim. Tavaya çok yapışıyor. 3 farklı tavada denedem acaba onlardan mı diye. cık olmadı. sinir oldum bende :) yapışmaması için ne yapabilirim acaba. yağ da yasak :( yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  22. bu tarife göre hazırladığım krep olduğu gibi yapıştı teflona

    ben de diyorum neden üst tarafta hiç hareket yok. Meğer katman olmuş alt tarafı, ısıyı geçirmemiş. İkinci deneme de yağ ekledim sonradan selpakla filan alırım yağını yeterki aç kalmayayım diye. Sonuç yine hüsran

    Giden malzemeye mi aç kaldığıma mı yanayım bilemedim:(

    YanıtlaSil
  23. Kaç saattir şu krebi yapmaya çalışıyorum ama sonuç hep hüsran! :( Çıldırmak üzereyim. :(

    1,5 çorba kaşığı yulaf kepeğini koydum. Sütü de kaşık kaşık ekledim. 7. kaşıkta ıslak kum görüntüsü anca oldu. Kaldı ki sizin tarifte, 1 kaşık yulaf kepeğine, 10 kaşık süt yazıyor. :/

    İkilemde kaldım, ağlayacağım nerdeyse. :'(

    YanıtlaSil
  24. kesinlikle çok başarılı.. erkek olmama rağmen tek celsede hallettim.. teşekürler...

    YanıtlaSil
  25. Merhaba Simla,
    Dukan diyetine başlamaya karar verdiğimde ne yiyeceğim diye endişelenirken, imdadıma yetiştin resmen :) Mükemmel bir blog olmuş, teşekkürler.
    Bugün atak evresinin 2. gününü geride bıraktım. Fırında sütlaç tarifini deneyeyim dedim ama sonuç hüsran... :)) Ya ben çok yeteneksizim ya da tadı gerçekten güzel değil, bilmiyorum. :) Diyete başladığımda
    53.7 kg geliyordum, bugün sabah ise 52.4 olduğumu gördüm tartıda. Gerçekten çok sevindirici ve şaşırtıcı bir durum ama ilerleyen saatlerde tartıya tekrar çıktığımda 53 küsür gösterdi kilomu. Bu normal mi?
    Ayrıca ben maalesef kısıtlı imkanlar yüzünden sorbitol içeren bir tatlandırıcı almak zorunda kaldım. Günlük kullanım miktarı 30 grmı geçmediği takdirde, kullanmamda herhangi bir sakıncası olup olmadığı konusunda beni bilgilendirebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. bende oğluşum için aranızdayım bu gün ilk krep denemem harika sonuç verdi... çok teşekkür ederim..

    bir yanlışlık yaptık tüm krepleri tek öğünde tüketti... biz günlük istihkakını sabah öğününde bitirince bu gün başka krep yok tabii...diğer öğünleri ekmeksiz yiyecek...

    neyse ilk gün hatası deyip..geçtik..

    diyete 88 kiloyla başladı... atak için 5 gün belirledi.. hedef 70 kilo.. tüm paylaşımlar için teşekkür etmeden geçemedim... yüreğinize sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
  29. Blogunuzdaki faydalı bilgiler için çok teşekkür ederim. Size bir şey danışmak istiyorum. Bugün atakta 4. günüm ama ben toplam 700gr ancak vermişim. Bütün kurallara uyuyorum. Yoğun tempoda çalışıyorum hemşireyim hiç oturmuyorum bile. Sadece ara öğündeki küçük yoğurdum light değil normal. Bir de bir kaç hazır piliç köfte yediğim oldu. Bunlardan mıdır? Çok moralim bozuldu benim yaaa :(

    YanıtlaSil
  30. BU KREBİN ÜÇÜNÜ TEK ÖĞÜNDEMİ YİYORUZ ACABA

    YanıtlaSil
  31. ister tek öğünde ister gün boyunca yiyebilirsin.sadece 1 yk kepek var içinde.

    YanıtlaSil
  32. gerçekten mükemmel bir krep oldu çok teşekkür ederim..bugün seyirde 5.günüm 10 gün atak yaptım ve ilk defa böyle güzel krep hazırladım :)ayrıca 15 günde toplam 6.700 kg verdim çok güzel gidiyor diyet sayenizde tarifleriniz çok başarılı hiç aç kalmıyorum teşekkürler..

    YanıtlaSil
  33. olculeri bırakın ıslak kum benzetmesiyle hersey yerli yerine oturdu arkadaslar normal teflonda yaptım tadı da daha oncekiler gibi degildi incecik olup hicbirseye ihtiyacım kalmasa bile yerim yani:Dbide tavayı ocagın en harlı atesinde ısıtın ama krebi dokmeden once en kucuk gozun en kucuk atesine alın . birde bes kasıkta ıslak kum kıvamını aldı

    YanıtlaSil
  34. 1 yk olarak yazıyor ya seyirde bu 2 yemek kaşığı o zaman 30 gr kullanacağız oda gözüme çok gözüktü ilk başladığım zamanlarda tepeleme koymuştum 1,5 yk oda çok çirkin bi tat verdi o yüzden silme olarak koydum biraz daha yenebilir bi hale geldi ama halada çok sevmiş değilim yulaf kepeğini :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm hakkını kreple doldurmak zorunda değilsin.Seyirde kalan 1 yk hak için başka tarifler yapılabilir.
      Hatta krep hiç şart değil.Çay saati için muffinler,kekler kepeğin en güzel hali bence:)

      Sil
  35. daha önce başka bir siteden tarif alarak yapmıştım çok kuru olmuştu. Sizin tarifle yapınca harika oldu:):):)

    YanıtlaSil
  36. merhaba simla,blogunu ve facebooktaki siteyi hergün takip ediyorum ve sana teşekkür ediyorum :) ben dukana başlayalı 3 gün oldu .yarın 4. günüm ,testi yaptım 4 gün yapacağım yazıyordu.sana sormak istediğim şu.acaba ben diyeti doğru uyguluyor muyum.çünkü çalışan bir bayanım ,ayrıca yaza düğünüm var ,yani hem zor şartlarda kilo vermeye çalışıyorum hemde mecburum :)
    sabahları 1 yumurta yeyip işe gidiyorum,saat 10 gibi pınar süt tozu ile bir kahve,öğlen ızgara köfte ve light yoğurt yiyorum, saat 3 gibi bir yeşil çay ,acıkırsam bir kase yoğurt,akşam eve gelince dukan düğün çorbası ve avuç içi kadar yagsız tavada pişirilmiş derisiz tavuk.ve gün boyunca 2 litre su . eksiğim yada fazlam var mı onu öğrenmek istiyorum.hergün böyle yapmıyorum tabi ama benzer .şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba;
      teşekkürler:)
      az yiyorsun Pelin:)
      maksimum sonuç için daha fazla yemelisin.yulaf kepeğini göremedim örneğin.
      köfte hazır mı peki?

      Sil
  37. ayy az mı yiyormuşum :) , bende karnım hep dolu diye aksine kilo veremem diye korkuyordum,yulaf kepeği ile ilgili şöyle söyleyeyim simla köfte ve çorbayı sizin vermiş olduğunuz tariflerden yapıyorum daha dogrusu herseyımı sizin tariflere göre yapıyorum ,yani dün yaptığım köfteyi öğlen 4 ad.yedim,bugünde yanıma öğlen yemek için 4 adet aldm ve bitti.yani 2 güne böldüm ,yapıp dolapta bekletiyorum sabah pişirip iş yerime alıyorum.çorbayı da öyle yaptım bu akşam da kalan son çorbayı içicem ,ikisinin de içinde yulaf kepeği var ,ve ikisini de yarıya bölüp 2 günde yiyorum.yanlış yaptığım birşey var mı acaba bu durumda ,yulaf kepeğini gün içine yaymaya çalışıyorum.yoğurdun içinde sevemedim çünkü.birde light yoğurt sütaş alıyorum sıkıntı yok değil mi ayranı da aynı şekilde.yoğurdu istediğimz kadar tüketebiliyoruz dimi

    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşey yolunda görünüyor.gayet bilinçli gidiyorsun:)

      Sil
  38. simla merhaba sana bi sorum olacaktı.kitabı aldım okudum ve başladım.başlarken 67.4 ile başladım ve tartılırken üzerimde eşofmanım vardı.5gün sonunda tam 2kg verdm ama seyire gecınce kılo vermem durdu.65.4te kaldım.bugün öglen tartıya iç çamaşırımla cıktım ve sonuc 64.8di fakat hep esofmanla tartılmıs oldugum için daha önce,tekrar esofmanla tartıldım sonuç:65.5.ne yani esofman yarım kg mı gelıo?ben hangısını baz alcam lütfen yardım

    YanıtlaSil
  39. Merhaba. ben yeni başladım diyete. Fakat benim yulaf kepeğim , kaşıkta gözüken gibi değil. tane tane. yulafla ilgili çeşitlerden bahsedilmiş. Kafam karıştı valla. Hangisi kullanılmalı ? bendeki yulaf kepeği ile bu krep hazırlanmaz sanırım.

    YanıtlaSil
  40. hale merhaba,
    sabahları aç karnına tuvaletten sonra iç çamaşırlarınla tartıl ve hep onu baz al.

    Necla merhaba,
    Hangi markayı kullanıyorsun?Yulaf kepeği yerine ezmesini almış olabilir misin?

    YanıtlaSil
  41. slm
    arkadaşlar ben bir haftadır yapıyorum ve çalıştım halde çok zorlanmadım arada mide bulantısı yaşıyorum o kadar diyetımı hiç bir şekılde bozmadım aşırma yapmadım ama içmek istiyorum votka,vişne,enerjı içsem bozmuş olurmuyum bana cvp verirmisiniz lütfen???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;
      Alkol vücutta şekere ve sonra da direk yağa döndüğü için izinli değil malesef.aynı şekilde vişne suyu veya enerji içecekleri de öyle.güçlendirme ödül öğününde 1 kadeh şarap uygun yalnızca.

      Sil
  42. güzel gözlüm27 Şubat 2013 17:49

    merhaba sitenizi cok begendim bende bu gün basladim :)

    YanıtlaSil
  43. merhana simla. bugun atak 2. gunum. mide bulantisi haric birsey yok. ben sabahlari 2 haslanmis yumurtayla peynir yiyorum. oglende konserve tin baligi ve tursu yaninda da yulaf kepegiyle yaptigim ekmek aksama tavuk yogurt ya da balik. yarin oglende tarifini vermis oldugun krep ve icinde peynir maydanoz ile. aksama da corba icicem. bazen aralarda tursu yiyorum bazende aktivia yogurt. sence nasil yanlis yaptigim birsey var mi? simdiden cok tesekkurler..

    YanıtlaSil
  44. merhaba,
    turşu günde 2-3 kornişon kadar izinli.çok yediğin taktirde sebzeye girer ve tuzu fazla olduğundan ödem yapar.onun dışında uygun:)kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  45. Slm sunu anlamafim kacgun atak yapacaz bilgilendirirseniz tsk

    YanıtlaSil
  46. merhaba
    günlerdir blogunuzu ve face i takip ediyorum bir sağlıkçı olarak diyette de sakınca görmediğim için
    bugün başladım diyete 6 günlük atak evrem var hayırlısı bakalım aslında tam neleri yiyecem yemeyecem bilmiyorum araştırıyorum ço kteşekkürler

    YanıtlaSil
  47. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. merhaba atakta 1,5 kaşık olmalı.bunu yediğinde ekstra kepek yiyemiyorsun.limitimiz bu kadar:)

    YanıtlaSil
  51. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  52. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  53. Acill merhaba siteniI takip adiyorum kitapta var ancak sizden dinlemek bana daha iyi geliyor bugün atakta 2 günüm ilk gün yesldiklerimi söylemek istiyorum sabah 2 yumurya 3 dilim otlu peynir öğlen 7 köfye ızgara calistigim icin disardan soyledim icinde az mısır unu oldugunu soylediler aksam 1 kase yogurt icine 2 kasik yulaf kepegi su ana kadar yanlisim varmi

    YanıtlaSil
  54. 10 yk süt nedir ya, bardakla yazsanıza şunu? ne biçim bir tarif bu.

    YanıtlaSil
  55. 10 yemek kaşığı demek.bardak ölçüleri aynı olmadığı için o şekilde yazmadım.herkes anladığına göre tarifte sorun yok sanırım.

    YanıtlaSil
  56. sabahları işe gittiğim için pek zamanı olmuyor,bu krepleri geceden hazırlayıp dolaba atsam,sabahda biraz ısıtsam bir sıkıntı olur mu ?

    YanıtlaSil
  57. bu blogu görunce sevindim ben gecen yıl bu zamanlar bu dıyete basladım bazı sebeblerden dolayı devam edemedim ama cok guzel atak ve seyır evresi ile tam 13 kılo verdim 3 gun oldu tekrar basladım sankı hıc kılo veremıyorum ama motıvasyonum bozuldu sımdı 65 kıloyom 50 olmak ıstıyorum cok dıkkat edıyrm hıc kacamak yapmıyorum ama veremıyorum ne tavsıye edersınız bıtkı cayıda ıcıyorum tesekkur ederm

    YanıtlaSil
  58. teknik ve fizik olarak anladım ve bi kerede 4 ölçü olarak yaptım. teşekkürler

    YanıtlaSil
  59. tarifi güzel anlatılmış teşekkrler

    YanıtlaSil
  60. Bu krep kaç kalori bilginiz var mıdır?

    YanıtlaSil
  61. Simla Merhaba, hem face sayfani hem blogunu takip ediyorum zaman zaman yaziyorumda sana.. dun krep tarifini gordum ve yibe beceremem nasilsa diyerek az once yaptim ilk defa harika sonuc aldim.. is tamamen puf noktalarda ;) islak kum kivaminda yulaf kepegi, en kucuk ocakta en kisikta pisirme, kepceyle doktugumuz harci kepcenin arkasiyla dagitmak bunlar beni yonlendirdi hep.. bu ve diger tariflerin icin tesekkur ediyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  62. Simlacım merhaba verdiğin tarif muhteşem ilk yapışta tutturdum teşekkürler

    YanıtlaSil
  63. biraz konu dışı olacak ama on gün atak yaptım ve sadece üç kilo verebildim.dukana harfiyen uydum ve ayriyetten spor salonuna da başladım.neler oluyo ;?

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips