sosyal ağlarda izleyin

24.10.11

KAKAO SOSLU PANCAKE

EVRE:SEYİR-GÜÇLENDİRME
Kepek limitinizden harcamadan yiyebileceğiniz.kurtarıcı bir tatlı:)

Malzemeler:
pancake:
1 yumurta
1 yk. toz tatlandırıcı
2 yk. süttozu
1 çay kaşığı kab.tozu
3 damla vanilya aroması

sos:
1 yk toz tatlandırıcı
1 yk süttozu
1 yk yağsız süt
1 çay kaşığı kakao


pancake için yumurta tatlandırıcı ile beyazlaşana dek çırpılır.diğer malzemelerle krema kıvamına gelinceye dek çırpılmaya devam edilir.
yağsız ısınmış tavaya çay tabağı büyüklüğünde kaşıkla dökülerek arkalı önlü pişirilir.

sos malzemeleri iyice çırpılır ve pancakelerin üzerine dökülerek servis edilir.

*Atakta sosu kullanmak uygun değil.Yerine pancake hamuruna tarçın ekleyebilirsiniz.
*süttozu Pınar'ın mavi paketli ürünü olmalı.KAHVE BEYAZLATICILARLA karıştırmayın.Onlar farklı içerikteler.

44 yorum:

  1. Süt tozu yerine süt kullansak, ne kadar kullanmamız gerekir? Ayrıca pancake dayanamadığım birşeydir. Canım tatlı istememesine rağmen bunu görünce hayaller kurmaya başladım! Güzel görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  2. Bilge bu tarif sütle olmaz ne yazık ki çünkü kepek veya herhangi bir kıvam verici kullanmıyoruz.Kıvamı veren süttozu ve inanılmaz lezzetli oluyor bu şekilde.

    YanıtlaSil
  3. Selam, bu tarifte yulaf kepegi kullanilmiyor mu? Hic yazilmamis ama sonunda yulaf kepegi sinirini asmadan istenildigi kadar yiyebilrsiniz demissnde merak ettim. Tesekkurler,bu arada tariflerin super,com yardimci oluyor ozellikle tatli krizlerimde:-)

    YanıtlaSil
  4. Hayır kullanılmıyor.Böyle birşey yediğimiz halde kepek hakkımız halen kalıyor demek istemiştim:)

    YanıtlaSil
  5. MERHABA
    simla hanım ben bal kabagı ile ilgili bir soru sormuştum ama gönderim başarısız olmuş galiba..
    bal kabağını tatlandırıcı ile ve yağsız sütle hazırlasam sakıncalı olur mu acaba
    site için çpk teşekkürler...
    saliha

    YanıtlaSil
  6. Saliha sorunu görüp cevaplamıştım ama başka başlığın altında kaldı sanırım.Balkabağı serbest.O şekilde yapıp yiyebilirsin.Ben de dün yaptım.Paylaşacağım sizinle.

    YanıtlaSil
  7. merhaba acaba tarifteki süt tozunu nerden bulabiliriz? ve de seyir evresiiin kakao sakıncalı değilmi?

    YanıtlaSil
  8. Süttozunu ben Migros'tan aldım.Diğer büyük marketlerde de bulunuyordur.Markası Pınar.
    Kakao her gün olmamak kaydıyla 1 tatlı kaşığına kadar kullanılabilir.Şekersiz ve yağı azaltılmış olanlardan seç yalnız.Dr.oetker de bulabilirsin.Ayrıca bir önceki postta kakao gibi izinli yiyeceklerin listesini de görebilirsin.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,

    Ben de diyete yeni başlayanlardanım. 5 günlük Atak evresinden sonra şimdi de Seyir evresinin 3. günündeyim. Fakat tatlıya çok düşkün olduğum için ciddi sıkıntı yaşıyorum. Bu evrede ligt puding yemenin bir sakıncası var mıdır sizce? Light pudingdeki yağ oranı çok az ve içinde tatlandıcı var ama tabi karbonhidrat içeriyor az da olsa, o yüzden kararsız kaldım? Bir de light meyveli yopğurtlar var tabi.Onlar da da meyve şekeri var?? Bu ikisini yiyebiliyor muyuz acaba??

    Selamlar,
    Funda

    YanıtlaSil
  10. Funda merhaba,
    Bir önceki postta izinli ekstra besinleri görebilirsin.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ben dukan diyetine yeni basladim bugun 4. Atak gunum
    Tatliya cok duskun oldugum icin oncelikle bu bolum ilgimi cekti arkadasimla birlikte birkac tarif denedik cokda guzel oldu.
    Tatlilarin hangileri hangi evre icin anlayamadim birde nekadarla sinirli? Mesala hergun pancake yada recelsiz cheecake yiyebilirmiyim?Birde sizce 15 kilo vemek icin kac gun atak yapmaliyim dukan testi 3 gun dedi fakat bana cok az geldi.

    YanıtlaSil
  12. merhabalar, siz demişsiniz ki
    *süttozu Pınar'ın mavi paketli ürünü olmalı.KAHVE BEYAZLATICILARLA karıştırmayın.Onlar farklı içerikteler.
    ama ben nestlenin lıgt süttounu bulabildim bu urun sizin dediğinz ürünle eş değermi yoksa tamamen farklı yanlış bır ürünmü almışım?

    YanıtlaSil
  13. Lale merhaba,
    Tariflerin hemen altında etiketler kısmında tariflerin yenebileceği evreler yazıyor.
    Bu tarifte yasak olan bir ürün olmasada süttozu ve kakao sınırlı izinli yani tolarated food dedikleri yiyeceklerden.HERGÜN OLMAMAK KAYDIYLA Süttozu günde 3 yk,kakao ise 1 tatlı kaşığı kadar izinli.Bu linkten sınırlı izinli besinler hakkında bilgi alabilirsin.tık tık

    YanıtlaSil
  14. isminur söylediğin ürün coffeemate ise yanlış ürün ne yazık ki.içeriğinde birçok katkı maddesi var onun ve kahve beyazlatıcı o,süttozu değil ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  15. Lale atlamışım sorunun devamını,test sonucuna göre gitmen faydalı olacaktır.Atağı uzun tutmanın gereği yok zaten seyirin yarısı da ataktan oluşuyor.

    YanıtlaSil
  16. merhaba splenda bulamıyorum hiçbiryerde siz nereden alıyorsunuz acaba

    YanıtlaSil
  17. ben realden alıyorum.migros ve macrolarda da var.eczaneler de satıyor.yoksa da isteyince getirtiyorlar.

    YanıtlaSil
  18. Bunu da yaptım süpper oldu :D eheh teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. merhaba splenda bulamıyorum hiçbir yerde.migrosta takita diye bir marka var onu kullansam olur mu

    YanıtlaSil
  20. Olmayinca olmuyor simla.. Nedendir bilmiyorum,senin tavanin aynisi miktarlar da, ama 2dk icinde cevirince sivi kaliyor, 3.dk alti yaniyor nedendir anlamadim.. Yapamiyorum:(

    YanıtlaSil
  21. merhaba simla ben mi goremedim diye sana danışmak istedim bu tatlandırıcının ne kdr kullanılacagı gunde? tatlandırıcılı sakız seker denmiş ancak kaşık oalrak.. ya ben tatlısız duramıyorum da maalesef kakao fln kullanmadan işte atağa uygun şeyleri yapıorum mecburen :))

    YanıtlaSil
  22. tatlandırıcıda splenda gibi kimyasal bir ürün kullanıyorsan günde 8 tableti geçmemek öneriliyor.Toz kullanıyorsan ortalama 4 yk kadar yeterli.
    Stevya ise doğal olduğundan sınırsız izinli.Ancak miktarı 1yk verilen tariflerde 1 tatlı kaşığı kullanmak lazım.yoksa acılaşıyor.

    YanıtlaSil
  23. çok tesekkürler :))) tatlı yiyebildiğim için mutluyum :)))

    YanıtlaSil
  24. bu süt tozuna takıldım ben. light coffee mate kullanıyordum, yanlış mı yapıyorum acaba? üstelik biraz önce 1 haftadır nöbet nöbet gelen tatlı krizlerime dayanamayıp koca bir kase dukanella yaptım, dolapta soğuyor kendisi. şimdi onu yiyemezsem... aman tanrım kabus gibi!

    YanıtlaSil
  25. Ayşe merhaba:)
    çok üzgünüm ama tarifin altındada belirttiğim gibi SÜTTOZU olmalı kahve kreması değil:)

    YanıtlaSil
  26. Günlük bundan kaç adet yememiz serbest?

    YanıtlaSil
  27. Bu malzemeyle yaptıklarının tümünü yiyebilirsin.

    YanıtlaSil
  28. slm simla hafta sonu kardeşimin tatlı krizi tutunca pratik olduğu ve yulaf kepeği olmadığı için daha bi istekle yaptım seramik tavada yaptığım halde biraz kara oldu ama tadı çok lezzetliydi sosu biraz sıvı geldi biraz daha kıvamlı bi sos daha iyi giderdi vakit kalsaydı diğer sosundan yapacaktım ama bekletecek vaktim yoktu ama kardeşimde bende severek yadik tariflerin için saol....
    dukan diyete yeni başladık (3 hafta bitti 5,300) tatlı tariflerdeki tatlıları çok tüketmemeye dikkat ediyoruz umarım sakıncası olmaz gerçi bütün ürünleri diyet şekilde alıyorum kakao ya varıncaya kadar esas birşey soracağım alkolde kalori çok yüksek tabi ama hiç izin yokmu kitapta denk gelmedim bi 3 kaşık şarap oda yemeklerde sos için görmüştüm başka izin yokmu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Afiyet olsun:)

      Alkol izinli değil.3.evrede ödül öğününde tercih edilebilir.o da sadece 1 kadeh şarap:)

      Sil
  29. Simla merhaba, süt tozu yerine tariflerde sahlep kullanabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahlep farklı bir malzeme.bu şekilde kullanılamaz malesef.

      Sil
  30. şu süt tozunu ve vanilya aromasını hala bulamadım :(
    bu ya da diğer tariflerdeki aromayı kullanmadan yaparsak çok lezzet farkı olur mu?

    YanıtlaSil
  31. Simla Hanım, süttozu tolerated foods olarak geçiyor. Tolerated foods seyir itibariyle tüketilebiliyor. Bu durumda bu yiyeceklerin atağa uygun olmaması lazım. Ancak bir çok atak tarifinizde, bu tarifte olduğu gibi süttozu görüyorum... Ben bir şeyler mi kaçırdım? :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Aslında süttozu bildiğimizin aksine sınırlı değilmiş.Ben de resmi siteden koçluk hizmeti aldığımda öğrendim.
    dolayısıyla sorun yok.

    YanıtlaSil
  33. Simla yine lezzetli bir tarif olmuş :-) çok güzel oldu.

    YanıtlaSil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. Merhaba Simla hanım light coffee mate i nescafede kullanmamızın bir sakıncası var mı? Ayrica sayfanız çok güzel başarılar dilerim. Nurdan

    YanıtlaSil
  36. malesef içeriği uygun değil Nurdan.light olmasına aldanma.

    YanıtlaSil
  37. İyi akşamlar ben 1 aydır dukan uygulamaktayım vermem gereken 20 kilonun sadece 5 ini verebilmiş bir garibanım size sormak istediğim o kadar çok soru var ki ve diyet konusunda 'kitabı okumama rağmen' kendimi cahil hissetmeye başladım ben oldum olası tombiş bi kızdım ama geçen yıl sınava hazırlanırken bi 15 kilo daha tombişledim ve artık tombişten şişkoya büyükçe bir adım attım giyimine tarzına dikkat eden etmeyenleri itinayla uyaran ben artık sadece SİYAH eşofman giyebilir hale geldi neyse kendimi böyle özetledikten sonra sorularım duraklama yaşıyorum bunun nedeni yılbaşı kaçamağı demeye dilim varmıyor çünkü diğerleri kaçamaksa bu artık çok kaçamak gibi bişey oluyor onun ardından 3 gün saf protein yaptım günde 3 bardak yeşil çay içtim sınırlı izinlilerden sadece zero içtim derken bugün -500 ü gördüm. Ama ben acaba bu dukan tatlılarından nasıl yiyebilirim biliyorum belli sınırlar var ama atıyorum tatlandırıcı aroma mısır nişastası süt tozu hindi füme pınar light üçgen peynir bunları her gün yiyebiliyor muyum? Bir sürü bir sürü sorum var ama bu kadaaaaar soru yeter umarım yardımcı olursunuz :)

    YanıtlaSil
  38. öncelikle odaklanıp kaçamaklardan uzak durmalısın.anladığım kadarıyla bolca kaçamak mevcut.
    pınar üçgen peynir izinli değil ve hiç yenmemeli.
    sınırlı izinli gıdalarla ilgili hemen giriş resminin altında bölüm var.oradan geniş bilgi alabilirsin.

    YanıtlaSil
  39. Simla Hanım Merhaba...öncelikle mikemmel bir blog çok teşekkürler...lezzetli tariflerinizi deniyorum...yalnız şu tolarated foodslarla ilgili sorum olacak..iki liste paylaşmışsınız...birinci listeyi ps gününde...diğer listeyide hem sp hem ps de de kullanabiliyormuyuz...bu iki listenin ayrımı nedir...teşekkürler şimdiden..sevgiler gülden

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips