sosyal ağlarda izleyin

26.10.11

HÜNKAR BEĞENDİ

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME

MALZEMELER:

250 gr yağsız dana sote
2 kaşık domates püresi
1 küçük soğan
kereviz sapı(isteğe bağlı)

beğendi:
3 patlıcan(veya 1 küçük közlenmiş patlıcan konservesi)
2 çay bardağı yağsız süt
1 tatlı kaşığı mısır nısastası

tuz,karabiber

Et yıkanır ve diğer malzemelerle beraber üzerini geçecek şekilde su eklenerek yumuşayıncaya kadar pişirilir.(ben bol suda pişirip suyunu çorba yapmak için kullanıyorum.kereviz sapı lezzet vermek için güzel oluyor)

Beğendi için patlıcanlar közlenip ayıklanır.(Ben vaktim olmadığı için konserve patlıcanı süzgeçe döküp üzerinden kaynamış su akıtarak yağ,şeker ve fazla tuzundan arındırıp kullandım.)
Mısır nısastası ve süt karıştırılarak koyulaşana dek pişirilir.Üzerine patlıcanlar eklenerek özleşene dek beraber pişirilir.Ben taneli sevdiğimden pişirirken kaşıkla patlıcanları iyice ezdim ama daha pürüzsüz görüntü için blenderdan da geçirebilirsiniz.

Beğendinin üzerine etler konularak servis edilir.

2 yorum:

  1. Merhaba, mısır unu yerine nişastası kullansak nasıl olur acaba? Mısır unu izinli değilmiş ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslında mısır unu degıl nısastası kullanılmalı.buradakını de duzelltım:)

      Sil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips