sosyal ağlarda izleyin

23.5.12

ÇİLEKLİ YOĞURT DONDURMASI

EVRE:SEYİR-GÜÇLENDİRME
Gerçek çilek kullanarak da yaptım ama seyirdekileri de düşünmek lazım değil mi?:)
Aslında bütün hüner dondurma makinesinde.İçine ne atarsanız atın enfes bir hale getiriyor.
Daha önceki limonlu yoğurt dondurmasını ve frozen yoğurt u da makinede yapabilirsiniz.
MALZEMELER:
-200 gr yağsız yoğurt
-1 küçük kutu çilekli light yoğurt(kullanmazsanız atağa da uygun hale gelir.)
-2 yk yağsız süttozu
-3 yk toz tatlandırıcı
-3-4 damla çilek aroması(bende böğürtlen vardı ondan kullandım.)

Tüm malzeme iyice çırpılır ve dolapta soğutulur.(malzemeler soğuksa gerek yok.)
Karışım makineye alınır .Yaklaşık 25-30dk sonra dondurmanız hazır.
Detaylar için kakaolu dondurma tarifimden faydalanabilirsiniz.

Afiyet olsun.

            


not:ben renk için tırnak ucuyla gıda boyası kullandım.

3 yorum:

  1. Sevgili Simla, dondurma makinesi aldığını söylemiştin facebook'ta, sanırım bunu onunla yaptın. Çok lezzetli görünüyor. Sorun olmazsa markasını sorabilir miyim makinenin?

    YanıtlaSil
  2. oyy oyyy ne güzel görünüyor. dukana başlayalı 6. günüm seyirdeyim bunu görünce bittim resmen. makinesiz yapımına bakacağım, ellerinize sağlık. çok acemiyim çokkkk ;(

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips