sosyal ağlarda izleyin

4.12.10

LİMONLU YOĞURT DONDURMASI

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME

MALZEMELER:
-2 bardak yağsız yoğurt
-yarım limon suyu
-limon kabuğu rendesi
-4 kaşık splenda
-8-10 damla dr.oetker limon aroması
-8-10 damla dr.oetker vanilya aroması

Yoğurt 4-5 saat süzgeçte bekletilerek süzme yoğurt haline getirilir.
Splendayla krema halini alana dek iyice çırpılır.
Daha sonra limon kabuğu rendesi,limon suyu ve aromalar eklenerek tekrar homojen hale gelene dek karıştırılır.
İstediğiniz kalıplara bölüştürülerek dondurulur.

22 yorum:

  1. meraba!bende kitabı yeni edindim.inşallah pazartesi başlıcam.bakalım gelişmeleri blogumda yayınlıcam.beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. dr oetker aromalar nasıl birşey ki acaba?hiç duymadım daha önce sıvı mı yoksa toz şeklinde mi nerden alsam acaba?
    Teşekkürler
    Senem

    YanıtlaSil
  3. http://dukandiyetim.blogspot.com/2010/11/gunun-urunudroetker-aromalar.html

    bu linkten bakabilirsin.büyük marketlerin pasta malzemeleri bölümünde mevcut.

    YanıtlaSil
  4. sıvı şeklinde minik tüplerde satılıyor.pasta malzemeleri kısmında büyük marketlerde mevcut.

    YanıtlaSil
  5. tarifi denedim ve blogumda yayinladim. tesekkurler :)
    http://zencefillicorek.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Afiyet olsun.Deneyenler de beğenirler umarım:)

    YanıtlaSil
  7. İnanamıyorummmmmm...
    Harikasınız! Harika! Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Canım çok soru soruyorum ama ben de kafamdan bir dondurma uydurup yaptım limon suyu koydum 1 kaşık ataktayım bir sorun olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az miktarda kullanabiliyoruz.sorun olmaz merak etme.

      Sil
  9. Suzgecte bekletmeyi anlamadim

    YanıtlaSil
  10. Yoğurdu ince delikli bir süzgeçe alıp suyunun süzülmesini beklemelisin.böylece süzme yoğurt oluyor.

    YanıtlaSil
  11. vanilya aroması yerine vanilya katsak bi damlacık nolur ki :)

    YanıtlaSil
  12. doğal vanilya ise katabilirsin tabi ama bildiğimiz toz vanilyaysa o vanilya değil vanilin.yani vanilya aroması katılmış pudra şekeri.

    YanıtlaSil
  13. simla hn merhaba,
    Bugün diyetin 2. hafasıyım veee 3 kilo gitmiş.
    Küçük çocuklar gibi düşen pantolonu çeke çeke gitmek çok zevkli:)
    engüzeli aç kalmıyorum. Diğer diyetlerde hep kısıtlama olduğu için maksimum 1 ay sonra iptal oluyor yiyordum.
    Şimdi açlık hissetmediğim için no problem.
    Ama çikolataya zaafım var bunu şimdilik baskılıyorum. ama vermem gereken kilo 20 olunca. çok uzun bir süre çikolatasızlık üzüyor ama dolaptaki giyemediğim kıyafetlerin cazibesi daha ağır basıyor:)
    Sormak istediğim o bahsettiğiniz tatlandırıcı ce gojjy berry nereden bulurum aktar mı market mi.
    Adana burası.
    Bİrde badem (çağla)erik meyve grubuna giriyor mu. yoksa sebze mi biledim.
    Şeker takviyesi olmadığı için acaba uyar mı.
    İyi günler..

    YanıtlaSil
  14. splenda yerıne takıta form tat olmazmı?teşekkurler

    YanıtlaSil
  15. Ayşe çağla ham da olsa izinli değil ne yazık ki.
    tatlandırıcıyı büyük marketlerde yoksa eczaneden bulabilirsin.

    duygu takita da olur farketmez:)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, bu tarifi vanilya aroması koymadan da uygulayabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  17. vanilya aroması yoğurt kokusunu bastırıyor bence ama şart değil.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba simla hanım ayşe çağla hanıma yardımcı olmak adına yazıyorum geç oldu bira ama yine de bulamamışsa diye, bende Adanada yaşıyorum burada optimum Migrosta tatlandırıcıların hepsi mevcut ayrıca her migros groroseri de yulaf kepeği karışımı dahil kepekte Gojiberryi ise barajyolunda "Doğalköy" diye bir aktardan alıyorum.Adanalı dukancılara duyrulur!Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  19. Merhalar Simla Hanım :) Bugün nihayet dondurmamın tadına baktım ve ba-yıl-dııımmm :) Çok teşekkürler tarif için, gerçekten hazır dondurmadan farksız ve onlara göre çok çok masum :) Bir daha ki sefere, kakaolu, vanilyalı, limonlu rengarenk yapacağım :D

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips