sosyal ağlarda izleyin

16.12.10

YUMURTALI PIRASA KAVURMASI

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME

MALZEMELER:
-5-6 adet pırasa
-3 adet taze soğan
-1 tatlı kaşığı sıvıyağ
-2 yumurta
-1 kaşık lor
-tuz
-istenen baharatlar(ben isot-karabiber ve tatlı kırmızı biber kullandım)

Pırasalar ve soğanlar yeşil kısımları da dahil olmak üzere incecik doğranır.1 tatlı kaşığı yağ ile beraber tamamen yumuşayıncaya kadar tavada sotelenir.Peynir ve baharatlar eklenir.Üzerine yumurtalar kıırılarak ve iyice karıştırılarak pişirilir.(yumurtaları pırasa üzerinde açtığınız oyuklara bütün olarak da kırıp pişirebilirsiniz)

6 yorum:

  1. bu gün karar verdim kitabı alıyorum ve diyete başlıyorum, hele bir de böyle yumurtalı tarifleri gördükçe iyicene seviniyorum. evet en kısa zamanda blogunun daimi üyesi olcağım :))

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Fuat bey.Sizin yemeklerinizin yanında lafı mı olur?:)

    YanıtlaSil
  4. simla hanım bi tarif geldi aklıma tariflerde göremedim belkide vardır . hani urfa yöresine ait beli kırık (yada patlıcan kebabı)deniyorya çok güsel oluyor.oda uyuyor bize.bir patlıcan bir yağsız köfte tepsiye yada güveç kabına yada piknikteysek şişe diziyoruz ve pişiriyoruz.aralara domates biberde konuluyor.çok lezzetlioluyor.ben bu diyetle iyice et obur oldum sebze yediğim zamanlarda doymuyorum :))) elif

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Elif,
    Biliyorum o yemeği ve bayılırım.Patlıcanlı herşeye bayılırım zaten:))
    Ben yapmamıştım ama sen yapıp tarifi bizimle paylaşabilirsin.Çok makbule geçer:))
    (Facebook grubumuzda paylaşıyoruz tariflerimizi.Orada yayınlarız:))

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips