sosyal ağlarda izleyin

15.12.10

TAVUKLU KIŞ TÜRLÜSÜ

MALZEMELER:
-500 gr yağsız göğüs kuşbaşı
-1 büyük soğan
-1/2 kutu doğranmış domates
-2 kaşık biber salçası
-1 paket migros m selection veya superfresh kış türlüsü(içinde karnıbahar,brokoli,havuç,sarmısak,biber ve enginar var.siz isterseniz bu sebzelerden alıp kullanabilirsiniz)
-tuz

Soğan yemeklik doğranır ve kavrulur.Tavuklar eklenir suyunu salıp çeken dek beraber kavrulur.Domates ve biber salçası eklenir.Beraber çevrildikten sonra sebzeler eklenir.Tuz ve sıcak su eklenerek sebzeler yumuşayıncaya kadar pişirilir.

3 yorum:

  1. Merhaba, ben türlüye bayilriim, harika görünüyor, elinize saglik.

    Bu arada Dükanin kitabinda sabahlari domates yiyebilirsiniz seyir döneminde ama her ögün olmamak kaydiyla diyor, peki hem sabah kahvaltida domates hem de bu yemeklere kattigimiz domates fazla mi gelir acaba?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Fazla gelmez merak etme.Zaten vitamin alacağımız tek gün sebze dahil günler.Çok da kasmamak lazım.
    Afiye olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç sınır koymadım domatese şimdi biraz pişmanlık hissediyorum. Seyirin 4. günündeyim. Umarım kilo kaybını engellemez..:(

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips