sosyal ağlarda izleyin

3.12.10

SAĞLIKLI KAÇAMAKLAR

40 yorum:

  1. Simla ben kendi cipslerimi fırında kendim yapıyorum:) http://www.sutumesarellemekarisma.com/2010/08/saglkl-kacamaklar.html canım çıtır çıtır cips yemek isterse hersey fırında pancar,patates, z.ezmeli yufka... hepsi:) Fındık yerim, ama avuç içimi dolduracak kadar, yoksa fazlasını yakmaz vucut! Herşey kararında güzel ama can çekince minik bir lokma da olsa kaosa sebebiyet vermemek adına yutmak, susturmak gerek çığlıkları!

    YanıtlaSil
  2. Yasak olan her zaman çekici oluyor gerçekten.

    Ben de yapıyorum sebze cipsleri.İnsan zorda kalınca ne icatlar buluyor:D
    Yufkalı tarif de süpermiş.Karbonhidrat eklenince diyete yaparım onu da.Zaten senin blogdaki herşeyi yapasım var tek tek:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Simla Hanım,
    Ben bu sabah da size yorum bırakmış,uzun süreden beri diyet yaptığımdn bahsetmiştim.Siz bu diyeti yaparkaen zorlandınız mı?anladığım kadarıyla ilk haftalar pek karbonhidrat yok galiba.Bir de daha önce hiç uzun süre diyet yaptınız mı?Çünkü uzun süre aynı şekilde beslenince vücut o sisteme alışıyor ve kilo verimi duruyormuş.Benim sorunum o galiba.Ne denediysem olmuyor.Yani bu diyetin benim gibi metabolizmasını fazlasıyla yormuş kişiler için de uygun olup olmadığını bilmek isterim.Daha kitabı almadım.Sizin yorumunuza göre alıcam yada almıycam.Siz bütün evreleri bitirdiniz mi?
    Yorumlarınızı merakla bekliyorum.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    önceki sayfada cevaplamıştım sizi.buraya tekrar alıntıladım.
    ''Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben diyetisyen veya beslenme uzmanı değilim.Yanlış tavsiye vermekten korkarım bu yüzden.
    Blogun ilk sayfasında Dukan diyetinin evrelerini tek tek özetledim,her evrenin yiyecek listesi farklı.Fakat izin verilen besinler sınırsız olarak tüketilebiliyor.Kaşık,tabak ölçüsü yok bu yüzden.
    Ben çok iyi sonuçlar aldım bu diyetle.Normalde diyet yapabilen biri olmadığım halde zorlanmadan devam edebiliyorum.
    Size tavsiyem kitabı almanız ve okuduktan sonra size uygun olup olmayacağına karar vermeniz.
    Karar verdikten sonra buradaki tariflerle sıkılmadan uygulamaya geçebilirsiniz:) ''

    YanıtlaSil
  5. Size çok teşekkür ederim.Kitabı yarın alıcam,inşallah bulurum.Bir de bunu deneyim.İnternette bu diyetle ilgili okuduğum yorumlarda 20 dakika yürüyüşten falan bahsediliyor.Ben zaten yıllardır her sabah 1 saat yürürüm.Bu güne kadar hiçaksatmadım.Sadece cumartesi günü kendime mola veriyorum.İşte bunları falan okuyunca acaba diyorum bende de etkili olur mu?Hiç yürüyüş yapmayan birinde etkili olurda ben zaten yıllardır yapıyorum.Neyse..cevap verdiğiniz için tekrar teşekkür ederim.Başlarsam arada size soru sorabilirmiyim?
    Selamlar

    YanıtlaSil
  6. bende başlayalı 7 gün oldu canım sürekli tatlı çekio ama :S ben bişey sorcam internetten yulaf kepeği aldım ama yiyemiyorum saman gibi her yoolu denedim ama boğazımdan geçmiyor. siz nasıl yiyorsunuz yulaf kepeğini :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yulaf kepeginden kucuk tuzlu kekler yaptim gercekten cok lezzetli oldu hem de ekmek yerine yenebiliyor kahvaltida. Tarifi: 3 yumurta 5 kasik yulaf kepegi 3-4 kasik yagsiz yogurt 200 gr yagsiz peynir az tuz bu malzemeleri bir kasik yardimiyla karistirin kucuk silikon kek kaliplarina koydum ben uzerine de 3-4 adet corek otu serptim 20 dk pisirdim firinda kek gibi ici biraz gec cekiyor bir 10 dk da firinin sicaginda birakabilirsiniz. 10 adet cikio bu tarifle gunde iki tane yerseniz 28 gr sinirini gecmemis oluyorsunuz ben genelde birini sabah digerini aksamustu cayla yiyorum. Ben seyir evresindeyim atak evresinde canim hicbirsey cekmezken simdi tatli istemeye basladi ona da bir cozum bulmak lazim ama zor gorunuyor:) Kolay gelsin!

      Sil
  7. ben yaptığım keklere karıştırıyorum.ama hergün yemiyorum doğrusu.

    YanıtlaSil
  8. ben rondoda çekmeyi denicem en son o da olmazsa normal yulaafa dönmeyi düşünüyorum :) olmuyor ne yaptıysam ağzıma batıyor :)

    YanıtlaSil
  9. çok kötü haklısın.kılçık gibi batıyor.

    YanıtlaSil
  10. kitaptaki yulaf kepeği galetasını yaptınız mı ben sipariş verdim bekliyorum ama sizler daha deneyimlisiniz...bu arada ilk gün gayet iyi geçiyor sadece sabah biraz başım döner gibi oldu ben sana splenda yı nerden aldığını soracaktım unutmadan:)

    YanıtlaSil
  11. yapmadım ben galetayı.diğer yaptıklarımla kotayı dolduruyorum çünkü.daha lezzetlisi varken ne gerek var galetaya?:D
    Splenda'yı Real'den aldım ama kendi sitesinde de, eczanelerde de satışı mevcut.

    YanıtlaSil
  12. Gittigidiyor daki yulaf kepeği yenebilecek gibi gözükmüyor. Eğer düzgününü bulamıyorsanız, hemen her markette bulabileceğiniz buğday kepeğini kullanmanızı tavsiye ederim. Benim diyetimde işe yaradı; tuvalete çıkmayla ilgili problemleri ortadan kaldırdı, ayrıca kilo verme hızını da kesmedi.
    Yulaf kepeği de kullanıyorum ben. Yalnız, una benziyor benim kullandığım yulaf kepeği, kılçık gibi değil!
    Etkilerinin aynı olduğunu düşünüyorum, ikisini de denemiş bir kişi olarak.
    Boşuna para kaptırmayın bence gittigidyordakine.
    Son olarak, ben kitaptaki galeta tarifi ile ekmek yapıyorum kendime, sandviç vs. yapmam gerektiğinde pratik oluyor. Peynirle de güzel bir atıştırmalık, ekmek arası peynir sevenler için! :)

    Sevgi dolu günler... :)

    YanıtlaSil
  13. ben gerçekten kullanamadım o kepeği.yenecek gibi değil.siz nerden aldınız peki?
    ben yulaf ezmesi kullandığım halde kilo verebildim ve kabızlık yaşamadım üstelik.
    Neyse ki güçlendirme evresine geçtiğimden tam tahıllı ekmeğe kavuştum.Darısı diğer Dukancıların başına:D

    YanıtlaSil
  14. Ankara'da "Fitiz Diet Market" diye bir yerden aldım yulaf kepeğini. Tesadüf eseri buldum, normalde orada da satılmıyormuş, bir müşterilerinin talebi üzerine getirtmişler birkaç tane. Şansıma :)
    Yulaf ezmesi de işe yarıyor demek, güzel bir haber bu.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba simla

    Dukan diyete ben dün basladim sitenizde cok bilgilendim emeginize saglik ayrica tarif ettiginiz sekilde drdukan sitesinde ölcüm yaptim sonuc biraz müsran oldu benim icin 3 gün atak evresinden sonra 3 ay sadece sebze ve proteyin yani meyve yok :(en sevdigim yaz meyvelerini yemeden duramam ne yapmaliyim bilmiyorum:( dukan kitabina ulasamiyorum henuz almanca baskisi yok ancak türkiyeden getirtmem gerekiyor..
    Biz kitaba ulasamiyoru sizlerde yulaf kepegine burda her markette bulunuyor sizin yayinladiginiz resimlerden biraz farkli görünümü sanirim islemi farkli

    sevgilerimle hane

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Hane,
    Şu yulaf kepeği işi çok canımızı sıkıyor haklısın.Biz Türk milleti olarak sağlıklı ürünler tüketmeye alışık olmadığımızdan bizde satışı çok az malesef.
    Yaz meyveleri baştan çıkarıcı malesef.
    Ben sonbaharda başlamıştım diyete o yüzden rahat yaptım aslında.
    Almanca baskısı olmamasına şaşırdım kitabın.

    YanıtlaSil
  17. Bitter çikolata yasak mı :)))

    hani şu eti'nin kare çikolataları varya, 4x4 olarak toplam 16 tane dilim var. Kahvenin yanına 2 tane yesek bişe olmaz sanırım... :)))

    olur mu :))

    YanıtlaSil
  18. Buse
    Benim 3.gunum 2 kilo gitmis bile ama bugun biraz fazla kacirdim diye korkuyorum sabah 2 yumurta yagsiz lor peynir ve diyer bwyaz peynir yedim arada kepek ile 150 gr light sut oglen sardalya izgara aksam bi yere davetteydim fakat ordada izgara tavuk ve balik yedim ama balik biraz yagli gibiydi fazla mi olmuss cok korkuyorum emeklerim gidecek kilo vermem duracak diye

    YanıtlaSil
  19. hiç korkma Buse,yasak olan hiçbirşey yememişsin.Balığın kendi yağında ızgara yapılması sorun teşkil etmiyor zaten.

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar;
    Bugün atakta 7.ve son günüm. Seyir evresine geçtiğimde activia yiyebilir miyim? Yağ oranı 2.8
    Malum biraz kabızlık problemi oluştu.

    YanıtlaSil
  21. merhaba özlem,
    günde 1 adet sade olmak kaydıyla yiyebilirsin.

    YanıtlaSil
  22. 2 evre bitmek üzere ama dayanamadım ve biraz beyaz leblebi yedim canım cok çekti herhalde cok sorun olmaz yarın hem Plates hemde 1 saat yürüyüş var . 3 evrede bunlar azar azar serbestmi ? Cevap alabilirmiyim rica etsem

    YanıtlaSil
  23. Merhaba,
    Güçlendirmeyi yaptıkça izinli besinlerin yerine diğerlerini koymaya alışacaksın.Örneğin leblebi yediğinde baklagillerden yemeyerek devam edebilirsin.Veya ödül yemeklerine saklayabilirsin canının çektiği yiyecekleri.

    YanıtlaSil
  24. merhabaLar ben de dukan diyetine başLadım bugün önce kitabını aLdım okudum öyLe başLadım. ayrıca yorumlarınızı okudum bazı arkadaşların yediği yulaf kepeği iinde kılçık olan işte aslında o yuLaf samanı diye deçiyor yulaf kepeği saf öğütüLmüş oLuyor büyük markettlerde buLAbilirsiniz yüzde yüz yulaf kepeği satılıyor:)

    YanıtlaSil
  25. Evet artık bulunabiliyor.Sen bir de 1 sene önce görecektin:D

    YanıtlaSil
  26. merhaba ben herzaman light yogurt ve peynır bulamıyorum...normal yogurt ve peynır yıyorum.napım!!!diyet güme mi gidiyor yoksa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra merhaba,
      Amacımız minumumda yağ almak vücuda ki öncelikle bünyedekini yakalım.Diyet güme gitmese bile yavaşlayacaktır bu şekilde.

      Sil
    2. ama bunun yanında günlük üç kaşığı zeytinyağı hakkımı nerdeyse hiç kullanmıyorum...tüm yediklerimi yağsız pişiriyorum....züğürt tesellisi olabilir mi:DDDDD

      Sil
  27. Merhaba,
    Ben bazen cok fazla kaçırıyorum yulaf kepeğini , aslında ondan yapılmış bir galeta satın aldım ve sebze protein gunünde cayın yanında 100 grama yakın yedim:( diyet bozuldu mu??
    Bugün toplam yediklerim: 1 bardak yesil çay, 1 bardak ı süt, mantar domates ve biberle birlikte yağsız sığır eti, 1 tavuk sosis, 1 bardak kahve süt eklenmiş, yanında da yulaf kepeği galetalari.
    Bu kadar fazla yulaf kepeği bozar mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      yulaf kepeğinden galetayı hiç duymadım.Markası ve içeriği nedir?
      Diğer yediklerin gayet iyi ama az geldi bana.Sabah yumurta,aralarda yoğurt ve en az 1 öğün daha balık,tavuk vs olabilirdi.

      Sil
    2. Merhaba, cevap icin teşekkür ederim öncelikle ,
      Ben Fransa'da yasıyorum. Burda markette un reyonunda yulaf kepeğinin hemen yanında gördüm dikkatimi çekti ondan da aldım. Bisküvi ya da diyet ürünleri bölümünde de değil. Yulaf kepegi kutusunun üstünde de zaten kocaman Dukan diyeti yazıyor:) yağı şekeri yok ama kalorisi 40 kalori 1 tanesinin yani. Bazı günler cayın yanında kaçırıyorum korkuyorum da ama iste bozuldu mü diyet diye..
      Az mı yiyorum gercekten? Bugün sabah 1 bardak süt( ama yarım yağlı maalesef) yulaf kepegi, yesil çay; 2 saat sonra aktiva yoğurt, arada sürekli çay ya da kahve, 2 saat sonra da 1 tabak haşlanmıs brokoli ve beyaz lahana ile yanında haşlanmıs tavuga domates, biber, sarımsak, zencefil ve kimyon karabibwr ekleyerek yaptıgım soteyi yedim. Sonra da aksam kepenki galetalardan.
      Yarın protein gunü..

      Sil
    3. Aralara, sosis, yumurta ve yoğurdu ekledim:)

      Sil
    4. A tamam o zaman kaçamak sayılmaz:)Kaloriyle işimiz yok ama bilmek gereken günlük kepek limitini aşıp aşmadığın.1 tanesinde kaç gr.kepek olduğu gibi bir bilgi yok mu?

      Sil
    5. Rahatladım biraz:) 1 tanesi 10 gram %50 yulaf kepegi, bunun dısında buğday kepegi de var icinde öyle diyor. 1 tanesinde % 0,5 Palm/hurma yağı bulunuyormuş fakat. Cayın yanında bise yemek istiyor canım sürekli, bunu yiyorum ama abartmamak lazım tabii.

      Sil
  28. merhaba ben atak evresini 10 gün yapmayı hedefliyordum. ama 9.cu gün dayanamadım 5 tane üzüm ve 9 tane leblebi yedim kendime hakim olamadım diyet yani atak evresi güme mi gitti?? cevap yazın lütfen. umarım seyir evresinde olmaz

    YanıtlaSil
  29. merhaba ben dukAN dıyetıne bır bucuk hafta once 73 kılo ıle basladım besıncı yada altıncı gunumde ac karnıma 68 olarak görünüyordm ama regl donemıme denk geldı ve dayanamayıp bır halley ve bır avuc fındk yedım suan tok karnıma 71 görünyorm anlamadm neden oluyor baana yardım edın :(( sızce tekrar ataktan mı başlamalyım ?

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips