sosyal ağlarda izleyin

9.5.12

FIRINDA YUMURTALI EKMEK

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Tek tek sofra hazırlamaya üşendiğimde yaptığım herkesin bildiği bir tarif aslında.
Kahvaltı ve çay saati seçeneklerimize bir alternatif daha olsun diye eklemek istedim.
İki gün önce yaptığım mayalı ekmeklerden kullandım yine.Bir tanesinde sadece 1/2 kaşık kepek vardı hatırlarsanız.Ben onu da ince dilimler halinde dörde böldüm.Ye ye bitmedi:D

MALZEMELER:
-1 yumurta
-2 yk lor,çökelek veya quark(seyirde minik bir parça light kaşar da olur)
-2 dilim hindi füme(çemensiz pastırma veya ev yapımı yağsız sucuk da olur)
-istenen baharatlar(ben sucuk tadı için karışık acuka baharatı kullandım)
-dukan ekmek dilimleri

Tüm malzemeyi çatalla karıştırıp ekmeklerin üzerine paylaştırıyoruz ve doğru fırına.Izgara kısmında 5-8 dk yeterli.

Afiyet olsun:)

11 yorum:

  1. Merhaba Simla , hazırladığın site için gerçekten teşekkürler,sayende biraz gayretle değişik şeyler
    yeme fırstını buluyorum. tariflerin süper, sen bir mutfak dahisisin..

    YanıtlaSil
  2. Simla güçlendirme evresi menü orneklerini bulamıyorum linkini yollarmisin bi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. örnek tablolar mı? http://dukandiyetim.blogspot.com/2010/11/guclendirme-evresi-ozeti.html?showComment=1333029251243#c5409726699541678105

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet.
      dukan ekmeğinden bahsediyorum tabi ki.
      tarifte de mevcut zaten.

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. merhaba, ben itimattn yagsiz tuzsuz diyet lor ve beyaz peynir aldim fakat uzerinde %45 sut yagi icerir yaziyor bu dogal olarak icerdgii %10 kuralini bozmayan bisey mi yoksa yememeli miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %45 yaziyorsa uygun degil.%10 bile degil %2 olmali en fazla zeynep.nasil diyet peynirmis o?bir yanlislik olmasin?

      Sil
    2. ben de anlamadim ama bir yanlislik olmadigina eminim, kullanmayayim o zaman:(

      Sil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips