sosyal ağlarda izleyin

8.5.12

NEGRO

EVRE:SEYİR-GÜÇLENDİRME
Gelelim içi kremalı negroya:D
Denemek için az yaptım ama güzel bir krema oldu.Bisküvisi kakaolu bisküviyle aynı tarif.Kreması için;

MALZEMELER:
-1 yk süzme yoğurt
-2 yk süttozu
-1 yk toz tatlandırıcı
-1 çay kaşığı toz jelatin
-1 yk kaynar su
-3-4 damla vanilya aroması

Jelatin kaynar suda çırpılarak eritilir.Süttozu,yoğurt,aroma ve tatlandırıcı iyice çırpılır ve jelatin eklenir.Biraz koyulaşınca bisküvilerin arasına sürülüp kapatılır.

Afiyet olsun.

5 yorum:

  1. Simla kuşkonmaz sebzesi izinlimi malim zamanı geldi bide altin çilek izinlimi onunda zamanı geldi (güçlendirmede)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet naile kuşkonmaz izinli.
      altın çilek de güçlendirmede diğer meyveler gibi yenebilir.

      Sil
  2. Merhabalar. Ben sırf bu tarifinizi yapabilmek için atak dönemim bitsin artık diye dua ettim resmen :)
    yalnız bişey sormak istiyorum, toz jelatin ile toz jel aynı şey mi ?

    YanıtlaSil
  3. merhaba:)
    toz jelatin farklı bir ürün.toz jellerde şeker bulunuyor.
    uygun ürün bu http://www.gurmenet.com/pinfo.asp?pid=1297

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips