sosyal ağlarda izleyin

16.4.12

VOLCANO

EVRE:SEYİR-GÜÇLENDİRME

MALZEMELER:
-1 yk mısır nişastası
-1 su bardağı süt
-2 yk toz tatlandırıcı
-1 yemek kaşığı kakao
-5-6 damla vanilya aroması
-1 tatlı kaşığı kab.tozu
-1 yumurta(oda sıcaklığında)
-1 yk süttozu

Fırın 160 derecede ısıtılır.
Kakao,nisaşta,tatlandırıcı ve süt iyice karıştırılarak pişirilir.Puding kıvamına gelince ateşten alınıp soğumaya bırakılır.
Kakaolu karışım iyice soğuduğunda aroma, yumurta,süttozu ve kabartma tozu eklenip iyice karıştırılır.
Karışım silikon muffin kalıplarına paylaştırılır.
Fırında 8 dakika kadar pişirilir.
Ilınınca kalıplardan çıkarılarak servis edilir.


11 yorum:

  1. Sevgili Simla, acaba bunu mikrodalgada yapabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  2. mikrodalga fırının aksine merkezden dışarı doğru pişirdiği için içi akışkan olmayacaktır.normal bir kek gibi olur ancak mikroda:)

    YanıtlaSil
  3. toz tatlandırıcım yok sıvı olanın olcusu nedır acaba?

    YanıtlaSil
  4. İlk defa tatlı yaptım ve yedim. Tarif için teşekkürler. Sanırım stevya tadına pek alışamadım. Başka tarifler deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  5. çok kötü oldu ya herşeyden önce tatlı değil :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pişmeye uygun olmayan tatlandırıcı kullanmış olabilir misin?

      Sil
  6. simla hanım dukandaşlarımla bir tarif paylaşmak istiyorum facebookta sizin yönetiminizdeki sayfadan nasıl yapabiliriz tabii izniniz olursa :) çok matah bişey değil ama ben bayılarak yedim tatlı delisi olarak tadı beyaz çikolatayı andıran bir pudingim var :)

    YanıtlaSil
  7. pelin çok seviniriz lütfen paylaş:)
    sayfadan fotosunu ekleyip tarifi altına yazabilirsin:)

    YanıtlaSil
  8. slm ilk defa tatlı yiyorum çok lezzetli gerçekten emeğinize sağlık ama ben biraz fazla tuttum fırında akışkan olmadı

    YanıtlaSil
  9. Acaba günde kaç kaşık süt tozuna izin var seyir

    YanıtlaSil
  10. Seyir döneminde yazmıştım ama çıkmadı:)) şimdiden çok teşekkürler Simla hanım. Ben Yeşim

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips