sosyal ağlarda izleyin

21.3.12

ELMALI PAY

EVRE:GÜÇLENDİRME


MALZEMELER:
-4 YK TAM BUĞDAY UNU
-2 YK YULAF KEPEĞİ
-4 YK TOZ TATLANDIRICI
-2 YUMURTA
-2 YK YAĞSIZ YOĞURT
-1 YK Z.YAĞ
-4 ELMA
-4-5 DAMLA VANİLYA AROMASI
-4-5 DAMLA TEREYAĞ AROMASI
-TARÇIN
-1 ÇAY KAŞIĞI KAB.TOZU

Elmalar ufak doğranır,2 yk tatlandırıcı ve tarçın eklenerek çok az pişirilir.
yumurtalar ,2 yk tatlandırıcı ile çırpılır.Yoğurt ,z.yağ ve aromalar eklenir.Un,kepek ve kab.tozu eklenip karıştırılır.önceden 180 derecede ısıtılmış fırında 15 dk.pişirilir.Üzerine elmalar eklenerek 10dk.daha pişirilir.
ben süsleme amaçlı çok az yulaf ezmesi ve toz tatlandırıcı kullandım.

(20x20 borcam kullandım.4 büyük dilim çıktı.hergün 1 dilim yenebilir.geriye günlük ortalama 1 dilim tahıl ekmeği ve 1,5 yk yulaf kepeği hakkınız kalır.)

11 yorum:

  1. aman Allahım ne güzel tarifler bunlar,ben de sırf öf karbonhidratı bilmem neyi kim ayıracak,ben ne bileyim proteinliler neler diye üşengeçlikten ve o koca kitabı karışık bulup bir türlü okuyamamadan başlayamadım.ama siteniz çok faydalıymış,gerçi dukan bana uygun kilodasın deyip duruyor atak evresini ne kadar yapmam gerektiğini belirleyemiyorum o yüzden :( bu konuda ne yapabilirim bilginiz var mı?

    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. merhaba:)
    kaç kilo vermek istiyorsun?

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. öncelikle bu site için teşekkürler emeğinize sağlık dukan diyeti yapanlar acısndan cok zengin bir site..bir sorum olucak kacamaklarda diyettti cok mu yavaşlatıyor gribim vitabin desteği için meyve yedim seyir evresindeyim

    YanıtlaSil
  5. betül merhaba,
    teşekkürler:)
    kaçamakların yavaşlatması veya uzunca bir süre duraklatması kişiden kişiye değişiyor.
    ama sonuçta vücudun alışmaya başladığı yeni düzene müdahale etmiş oluyorsun.bu diyette kalori saymıyoruz izinli gıdalar sayesinde ama izinli olmayan birşey yediğinde o gün kalori hesabına dönmelisin ki bu da diğer diyetlerden farklı olmaz.
    aslında yanılgımız sebzelerin meyveler kadar vitamin içermediğinden kaynaklanıyor ki bu doğru değil.Çoğu ,meyvelerden fazla vitamin içerir,üstelik gereksiz şeker yüklemesi yapmaz:)
    ayrıca bir bitkinin tohumlarını taşıyan organlarının tümüne meyve denir ki domates,biber,kabak ve sayamayacağım pek çok sebze aslında meyvedir:))(yani bu diyet sağlıksız meyve yok diyenlere meyve yiyorum diyebiliriz:))takviyeni c vitamini yüksek sebzelerden ve bitki çaylarından seçersen daha iyi olur.
    geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  6. cevabınız için teşekkürler.. bugün itibariyle 11.gündeyim 4kilo verdim yaptığım kacamaklara rağmen iyi olduğunu düşünüyorum. evet haklısınız sebzelerde c vitamini içeriyor ama ben grip olduğum dönemde atak evresindeydim. suan seyir evresinin 4.günündeyim 5+5 yapmayı planlıyorum fakat zor olcak sanırım 1+1 geçilebilceğini söylemişsiniz 5 sebze+proteini yaptıktan sonra yani 5 gün protein yapmadan geçsem olur mu? biraz karmaşık oldu inşallah anlaşılır olmuştur.katkılarınızda dolayı çok teşekkür ederim bugün tarhana çorbası tarifnizi yaptım gripten ve 11 günden sonra sayenizde boğazımdan sıcak bişey geçti cok andım ve dua ettim size :)...cok teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler, dualarınız ulaşıyor bana birşekilde hissediyorum:)
    5 ps'den sonra 5 p'yi tamamlamak sonra 1+1'e geçmek öneriliyor.
    Aslında 1+1,5+5 diye sınırlamıyor.2+2,3+3 şeklinde de uygulanabilir.mühim olan eşit sayıda p ve sp günü yapmış olmak.
    kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  8. Mutfaktan mis gibi tarçın kokusu geliyor, sanırım diyetin en başından bu yana en çok istediğim elmalı payı sonunda afiyetle yiyeceğim. Tarif için tşk.ler.

    YanıtlaSil
  9. Sila merhaba,
    Sonunda seyir bitiyor, Cuma günü son günüm. Cumartesi ilk işim bu elmalı payı yapmak olacak fakat 4 elma bana çok gibi geldi ama acaba ben mi yanlış anladım???

    YanıtlaSil
  10. Simlacığım pardon Sila yazmışım

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips