sosyal ağlarda izleyin

15.9.11

VİŞNELİ KAKAOLU KEK

9 yorum:

  1. vanilya aromasını nereden buldunuz ?

    YanıtlaSil
  2. Tam olarak vanilya aroması olmasa bile vanilya ihtiyacımda Dr.Oetker vanilya ektresini (kucuk tupler halinde marketlerde), Vanilya cubugunu (su veya sut icinde kaynatılarak) veya saf vanilya tozu kullanıyorum (aktarlarda mevcut.) Vanilya aromasının isenereden bulunacagını payalsan olursa ben de sevinirim..

    YanıtlaSil
  3. Vanilya aroması dr.oetker'in her markette pasta malzemeleri kısmında bulunabiliyor.minik tüpler halinde.
    gurmenet.com'da daha fazla aroma çeşidi bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Ya Arkadaşlar, İyi Diyetler var ancak bu saçma sapan diyetlerde var, internette araştırıyorum bu SELAHATTİN DÖNMEZ'in Diyeti Saçma Bana Hiç Mantıklı Gelmiyor....

    Farketmeden Diyet miş... www.farketmedendiyet.com.tr

    Bu Konuda bilgi paylaşımı rica ediyorum.

    Nazan Tuna

    YanıtlaSil
  5. Selahattin Dönmez'i tanıyorum fakat farketmeden diyeti hiç duymamıştım.Herkese uygun bir diyet mutlaka vardır.Fayda gören varsa ne mutlu.

    YanıtlaSil
  6. Yağı azaltılmış kakaoyu nerden bulabilirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. merhaba sevinç,
    hemen her markette dr.oetker'in kakaosu var.üzerine yağı azaltılmış yazıyor.

    YanıtlaSil
  8. cok guzel bir tarif ama ben seyir evresindeyim bu evrede bunu tukebilir miyimki?

    YanıtlaSil
  9. cok guzel bir tarif ama ben seyir evresindeyim bu evrede bunu tukebilir miyimki?

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips