sosyal ağlarda izleyin

23.12.12

ÇİKOLATALI TOST

EVRE:SEYİR-GÜÇLENDİRME
Çikolatalı tost ,canınız tatlı birşeyler istediğinde hem pratik bir tatlıdır hem de karnınızı doyurur.
Hazırda kurumaya yüz tutmuş Ekmek dilimlerim varken yaptım dün.(Korumada muz dilimleri de ekleyebilirsiniz.Ben yerine muz aroması kullandım.)

Benim ölçüm 1 tost için,siz kendi limitlerinize göre arttırabilirsiniz.

MALZEMELER:
-EKMEK(günlük kepek hakkınızı geçmeyecek şekilde dukan ekmek dilimleri)
-1 tatlı kaşığı süttozu
-1 çay kaşığı kakao
-1 tatlı kaşığı toz tatlandırıcı
-1 yk ılık su
-arzu edilen aromalar.(ben muz,vanilya ve tereyağ aromaları kullandım.)

Krema malzemeleri karıştırılıp ekmek dilimine sürülür.diğer ekmek üzerine kapatılıp tost yapılır.

Bu kadar:))

Afiyet olsun:)

10 yorum:

  1. cok pratik olmus..harika :)

    YanıtlaSil
  2. simla hanım, benim eşim korumanın 2. döneminde ama kilo vermeye devam ediyor şu an bittiği kiloya göre -6 kiloda normalde ikinci evrenin ocağın 18'inde bitmesi gerekiyor. ama artık çok tedirgin oldum, neredeyse haftada 1 kilo daha veriyor, sinirlerim bozuldu. 99,7 'den 91,8 e indi ama şimdi 86,1 oldu istemiyoruz daha vermesini de. ne yapacağımı şaşırdım ve korktum. yardımcı olabilirmisiniz. nereye yazacağımı da bilemedim buraya yazdım kusura bakma.

    YanıtlaSil
  3. pardon koruma yazmışım, güçlendirme demek istemiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba:)
      eğer kilo verme devam ediyorsa önerilen; ödül öğününü ve nişastalı öğünü haftada 3'e çıkarmak.diğer ekstraları zaten uyguluyorsunuz değil mi?(ekmek,meyve,peynir?)

      Sil
  4. uyguluyoruz evet, tamam 3'e çıkaralım o zaman teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Diabetik cikolata serbestmi?

    YanıtlaSil
  6. 16 yasindayim 2aydir uyguluyorum hic bi yan etkisi olmadi suana kadar bi zarari varmi yasimdan dolayi?

    YanıtlaSil
  7. bu resimdeki ekmek çok güzel gözüküyor :)
    sadece ekmeğin tarifini alabilir miyim lütfen

    YanıtlaSil
  8. bu tarifi atak ta da kullanabilir mıyız acaba yoksa seyire geçince mi uygulamak gerekir?

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips