sosyal ağlarda izleyin

7.10.12

MİNİ PİZZALAR

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
 Aklınıza düştüğünde hızlıca yapabileceğiniz pratik bir pizza tarifinde sıra.
İster ani misafire ister kahvaltı sofranız için yapın ,çay demlenip masa hazırlanana kadar pizzanız hazır:)

MALZEMELER:
-1 yumurta
-2 yk yulaf kepeği
-1/4 çay bardağı yağsız süt
-1 tatlı kaşığı domates salçası(katkısız,yağsız,şekersiz)
-1 çay kaşığı kekik
-1 çay kaşığı kab.tozu
-1/2 çay kaşığı toz sarmısak(opsiyonel)

üzeri için;
-4-5 dilim füme et
-1/2 su bardağı yağsız,tuzsuz civil peyniri*

Fırın 175 derecede ısıtılır.
Hamur malzemeleri iyice karıştırılır.
Küçük muffin kalıplarının dibine(veya benimki gibi kendinden dilimli kek kalıbına)
1'er kaşık paylaştırılır.
Üzerlerine füme et ve peynir parçaları paylaştırılır ve fırında yaklaşık 25 dk.pişirilir.

-Seyirde ps günlerinde sebze ekleyerek ve dukaa uygun arzu ettiğiniz malzemelerle kendi pizzanızı yaratabilirsiniz.


*Civil peynirini Erzurumlu takipçilerimiz sayesinde keşfettik:) Bu peyniri sürekli yiyip 2 senedir bize haber vermeyenlere de teessüflerimi sunarım:D
Tamamen yağı alınmış inek sütünden üretilen bu peyniri daha çok yöresel ürünler satan marketlerde bulabilirsiniz.Salamura olanları oldukça tuzlu olduğu için kullanmadan önce suda bekletip fazla tuzunu almak gerekiyor.Tamamen tuzsuz olanına yörede imansız peynir deniyormuş.Kargoya dayanıklı olmadığından genelde üretim yapılan bölgelerde bulunabilir.
Her civil peynirinin yağsız olması garantisi olmadığı için paketli ürünleri tercih etmek gerekiyor.Erime özelliği olduğu için birçok tarife lezzet katacak harika bir peynir.

27 yorum:

  1. Ellerine sağlık bende bu tekerin arasından görünen lezzrtde ne diyordum

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık simla hanım.buarada tavsiye ettiğim bu peyniri araştırıp dukan ahalisine kazandırdığınız için ayrıca teşekkür ederim.benim bu diyetten haberim daha önceleri yoktu yoksa hemen paylaşırdım nasılki ben de başladım diyete bu lezzetli peyniri sizinle paylaşmak istedim.
    inşallah başka ürünleride paylaşacağım sizinle simla hanımcım onlardada henüz araştırma aşamasındayım..sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buarada dukancan neşe ben..yukarıda ismim çıkmamış.

      Sil
  3. teşekkürler Neşe.Beklemedeyiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam simal hanim sizi coktandir takipteyim bene dukan diyeti yapiyorum ikiay oldu 8kg verdim kitapta ne yaziyorsa haefiyen aynisini yapiyorum cok güzel gidiyor sizin dedeginiz peyniri burda bulama ben almanyada yasiyorum onun yerine hangi peyniri tafsiye edersiniz simdiden tesekkürler

      Sil
    2. Almanya'da bu peyniri bulamayabilirsin ama 0 yağlı birçok çeşit vardır eminim ki.Özellikle lor peyniri gibi olan ricotta,quark çeşitlerine bakabilirsin.0 yağlı mozarella türevleri de olabilir.

      Sil
  4. tekrar merhaba birde size takildigim konular olursa sora bilirmiyim kitabi okudum hepsini ama bazen acaba ben yanlismi anladim deiyorum ne demisler ne kadar biliyorsan yinede bir bilene danis bu arada ismimi yazmayi unuttum filiz size iyi günler almanyadan selamlar güzel vatana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filiz tabi ki sorabilirsin:)
      facebook sayfamdan da katılırsan daha çok kişiyle aynı anda diyet yapabilir ,sorularını paylaşabilirsin.

      Sil
  5. Merhabalar Simla Hanım,

    Ben %20 nin altında yağlı civil peyniri bulamadım. Nereden temin ediyorsunuz acaba, paylaşmanız mümkün mü?

    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Leben marka civil peynirini kendi satış sitesinden temin ettim.Yağ oranı 0'a yakın.
      http://www.leben.com.tr/

      Sil
  6. markette yörsanın civil peynirini buldum ama üzerinde tam yağlı yazıyor eve geldikten sonra gördüm bide :(

    YanıtlaSil
  7. İstanbul'da yağsız Civil peyniri bulabileceğimiz yer yokmudur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yöresel peynirler satan dükkanlara bakabilirsin.erzurum civili olarak salamura içinde satılıyor genelde.

      Sil
  8. merhaba simla, bu yemekler harika gözüküyor,gün içinde yerken sınır varmıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahlepli kekteki gibi günlük kepek hakkına göre bölmelisin.

      Sil
  9. Simla hn, 1,5 kg lık salamura dediği, hani bidonda satılandan mı alacağız, besin değerlerini yazmamışlar sitelerinde, hangisini alıyorsunuz siz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır su içinde değil.vakumlu 1000grlık pakette.

      Sil
  10. yöresel peynirler satan bir dükkana girdim kars civili yazıyordu oldukça da kuru görünüyordu satıcıya yağ oranı nedir biliyor musunuz dedim %35 dedi şok oldum :)) almadan döndüm tabi hayal kırıklığı smiley :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam bildiğini sanmıyorum.sen yağlı istiyorsun sanıp atmış da olabilir:D

      Sil
  11. http://www.leben.com.tr/1000-grLeben-Vakumlu-Civil-CECIL-Peynir,PR-15.html

    yağsız olan bu mu?

    YanıtlaSil
  12. Merhaba. Bende bu diyete başlayalı 4 hafta bitti. Şu an için 6,5 kilo verdim. Sizlerin bu blog sayfalari sayesinde bi anda aklımda hiç yokken başladım resmen. Verdiğiniz tariflerle çok rahat ilerliyorum. Bahsettiğiniz bu peyniri eskiden beri cok severim. Lor ile pek aram olmadığı için şu an ilaç gibi geldi gerçekten. Leben gıdanın sitesinden şipariş verdim sabah. Öğlen kargoya vermişler bile. aklında soru işareti olan varsa şiddetle tavsiye ederim, gerçekten çok hızlılar.

    YanıtlaSil
  13. Simla Hanım merhaba,1,5 aydır diyeti uyguluyorum ancak şimdiye kadar doğru düzgün yemek yiyemedim( genelde yumurta,peynir,yulaf kepeği ile geçiştiriyorum) diyeti 1+1 dönüşümlü uyguluyorum. Tatlı ihtiyacım oldukça fazla. Paylaştığınız tatlılar müthiş görünüyor onları görünce diyetimi bırakmama kararı aldım:) yalnız tereddütlerim oluyor çünkü resimlerin altında hep atak seyir güçlendirme yazıyor. Hangisini yapabilirim bilemiyorum. Atak tatlıları adı altında paylaştığınız tüm tatlıları ( örneğin bugün seyir döneminin atak günündeyim.Bir gün bir gün yaptığımdan) tüketebiliyor muyuz ? Şimdiden çok teşekkür ederim:) bu arada sayfayı çok karıştırmama rağmen yorum bırakabileceğimiz bir tek burayı buldum :(

    YanıtlaSil
  14. Bir de kabartma tozu ve vanilya içerikli tatlılar beni çok endişelendiriyor. Bunların yağsız veya belirli markada olanı olması gerekmiyor değil mi, normal kabartma tozu veya vanilya kullanabilirim her dönemimde? Henüz güçlendirmeye geçmeme 2 ayım var sanırım:(

    YanıtlaSil
  15. merhaba,
    fotoğrafların altında yazan evrelerde o tarfileri tüketmekte hiç sakınca yok.atak tatlıları seyir spleri için de uygundur sorun yok.kabartma tozu uygun bir malzeme zaten çok az kullanıldığı için onunla ilgili tereddüte de gerek yok.yalnız vanilya bildiğimiz toz vanilya değil çünkü onlar şeker içeriyor.sıvı halde satılan vanilya aromasından kullanabilirsiniz.dr.oetkerin minik şişelerde olan ürünü.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips