sosyal ağlarda izleyin

8.4.12

TART PAÇANGA

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
Şunu farkettim ki sofrada gözüm doyduğunda daha az yiyorum ve çabuk doyuyorum.O zaman göz doyuran tariflere devam:)

MALZEMELER:(4 adet muffin kalıbı için)
-1 yk yulaf kepeği
-1 yumurta akı
-2 yk yağsız süt
-1 yk yağsız yoğurt
-1 çay k.kab.tozu
-4 dilim çemensiz pastırma
-1 adet kırmızı biber
-1 adet çarliston biber
-1 yk domates rendesi
-2 adet karper light dilimli(sınırlı izinli hergün tüketilmemeli)

Biberler ince doğranarak yağsız tavada domates rendesiyle yumuşayıncaya kadar sotelenir.Pastırmalar ince doğranıp eklenir ve soğumaya bırakılır.
Yumurta,süt ve yoğurtla çırpılır kepek ve kab.tozu eklenerek iyice karıştırılır.Biraz dinlendirildikten sonra silikon muffin kaplarının dibine 1'er kaşık paylaştırılır.üzerlerine pastırmalı harç ve kalan hamur sırasıyla kat kat dökülür.Önceden ısıtılmış fırında 15 dk. veya microdalgada 800 watt'da 5dk pişirilir.Peynirler paylaştırılarak eriyinceye dek birkaç dakika daha fırınlanır.

Afiyet olsun:)

5 yorum:

  1. merhaba ,

    ümran ben. Öncellikle bizimle paylaştıklarınız için çok teşekkürler. Bu diyete başayacak biri olarak sizin tariflerinizle çok şanslıyım.Ellerinize sağlık. bir sorum olacak : dukan kitabı okuyorum, yarın diyete başlamak istiyorum ama birkaç güne regl olacağım. bu dönemde atak evrasine başlamalı mıyım yoksa reglim bittiğinde başladığımda mı daha etkili sonuç alırım. Teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  2. Ümran merhaba,teşekkürler:)
    Diyete regl döneminden sonra başlamak öneriliyor.Sen de o şekilde başlarsan daha iyi sonuç alırsın:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba simla %2 yagli yoğurt diyetimize uygun mu

    YanıtlaSil
  4. merhaba naile,
    en uygunu yağsız olanlar.ancak bulunamadığı durumlarda en fazla %2 olmalı.bulamıyorsan ye ama fazlası duraklatabilir.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim ;))

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips