sosyal ağlarda izleyin

12.4.12

SOMON GÜVEÇ

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
Balığa bayıldığım halde evde yapmayı sevdiğimi pek söyleyemem.Somonu bu kategorinin dışında tutuyorum çünkü en zahmetsizi o.Bu kez kuşbaşı olarak aldım somonu.Yarım saat bile sürmedi sofraya gelmesi:)

MALZEMELER
-1/2 kg kuşbaşı somon
-1/2 kg mantar
-2 adet kapya biber
-2 olgun domates
-3 diş sarmısak
-Arzu edilen baharatlar(ben karışık balık baharatı kullandım)

Mantarlar ince doğranır ve yağsız tavada biraz çevrilir.Biberler ve ince doğranmış sarmısak eklenerek beraber biraz daha .pişirilir.Sebzeler güveç kabına alınır .Aynı tavada somon da çok az rengi değişene dek çevrilir ve sebzelerin üzerinealınır.Baharat ve soyulmuş doğranmış domatesler eklenerek 200 derecede yaklaşık 20 dk.fırınlanır.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips