sosyal ağlarda izleyin

10.3.12

L'ILE FLOTTANTE(küçük adalar)

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME

Kitabın 207.sayfasındaki tarifi ne zamandır denemek istiyordum ama önyargılıydım açıkcası.Bugün malzemeleri azaltarak denedim.Haksızlık etmişim:)Soğuyunca pek güzel oldu kahveyle.Üstelik full protein.

MALZEMELER:
-1 YUMURTA
-1 SU BRD.YAĞSIZ SÜT
-2 YK TATLANDIRICI
-8-10 DAMLA VANİLYA AROMASI
-4-5 DAMLA KARAMEL AROMASI(yoksa şart değil)

Sütü kaynatıp aromaları ekliyoruz.Yumurtanın beyazını bembeyaz olup iyice katılaşıncaya dek çırpıyoruz(mikser şart)Kar haline gelen yumurta beyazlarından kaynayan sütün içine kaşıkla toplar halinde bırakıyoruz(sütün içinde şişiyorlar dikkat edin taşabiliyor süt)şişen topları kevgirle kenara alıyoruz.kaynamaya devam eden süte tatlandırıcıyı ilave ediyoruz.yumurta sarısını kasede çırparken sütten azar azar ekleyip alıştırıyoruz sonra süte ilave edip kısık ateşte sürekli karıştırarak hafif koyulaşmasını sağlıyoruz.Kaseye aldığımız sosun içine adacıkları koyup soğutuyoruz.(Dinlenip,soğuyunca tadı oturuyor.iyice soğutmadan yemeyin:))

6 yorum:

  1. yaptım ve sonuççççç harikaaaa...içine limon aroması koydum çok daha güzel oldu.full protein,gerçekten siteniz muhteşem harika şahane:)teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. doğal vanilya ve limon aroması kattım harika oldu:)

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun:)
    sonuç şaşırtıcı değil mi?:)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle şaşırtıcı:)
    tatlı krizlerine birebir valla:)hem pratik hem leziz.günde 1 kase yiyorum ve dahada mutlu hissediyorum kendimi;)

    YanıtlaSil
  5. bu aromaları nerden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
  6. dr.oetker'in 4 çeşit aroması var.büyük marketlerin pasta malz.bölümünde bulabilirsin.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips