sosyal ağlarda izleyin

10.3.12

ACILI EZME

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
MALZEMELER:
-6 yemek kaşığı domates rendesi(ben tat marka katkısız rende kullandım.mevsiminde taze domatesle yapmak en güzeli)
-1 küçük soğan
-1 avuç maydanoz
-1 avuç taze nane
-1 tatlı kaşığı balsamik sirke
-1 tatlı kaşığı z.yağ
-1 tatlı kaşığı limon suyu
-pul biber
-sumak
-az tuz

Soğan ve otlar rondodan geçirilir.Domates rendesi sirke,z.yağ,limon suyu ve baharatlar eklenerek karıştırılır.(Atak evresinde 1 yk domates rendesi ve az miktarda soğan ve otlar izinli olduğundan ezmenin de ölçülü kullanılması gerekir.)Atak dışında kullanacaklar 1 adet çarliston biber de ekleyebilirler.

6 yorum:

  1. merhabalar..öncelikle bu diyeti araştırmamda ve karar vermemde blogunuzun katkısı büyük, teşekkürler. İnternetten kitabı ve yulaf kepeğini aldım ve kitabı yarıladım( ikiz bebeklerim olduğundan bitiremedim henüz:)) yarına diyete başlıcam.. size bi kaç sorum olacak;

    * atakta domates yasak diye anladım bu tarifte bi kaşık var?

    *kitabın 129. sayfasında yoğurt mayalı olduğu için güçlendirme evresinde mısırunu, kuskus yanında yzılmış, tam sınırsız olmadıgını anlıyorum doğru mudur?

    *atakta izinli yeşilliklere marul ve roka da dahil midir?

    *kitapta baharatlar konusunda türk damak tadına uygun olan kimyon ve pul biber hakkında yorum yapılmamış.bunlar izinli midir?

    *son olarak 80 kiloyum hedefim 60. 7 gun atak çok mudur?

    şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba:)
      *domates güncellendi dr.dukan tarafından:)atakta ve protein günlerinde katkısız salça veya domates rendesinden veya ufak kesilmiş taze domatesten 1 yk kadar izinli artık:)
      *o başlıkta sorun var:)yağsız yoğurt bizim olmazsa olmazımız fakat günde 1 kg'yu geçmemeli yine de süt ürünlerinin toplamı.
      *marul uygun değil.roka 1-2 yaprak olabilir.fazlası sebzeye girer.
      *dukan test'i uygularsan atak süreni öğrenebilirsin.herkeste aynı olmayabilir süre çünkü.
      kolay gelsin:)
      ikizleri de öpüyorum:)

      Sil
    2. Tekrar merhaba, rejime dun sabah baslamadan once tarti 79.3 u gosteriyordu. Bu sabah ayni saatte 77.7 !!!!!! Super bisi bu.. Simdiden mutlu enerjik biri oldum. Regl oncesi donemde oldugumdan bu kadar degisikligi beklemeden cikmistim tartiya oysa. Bebekler icin ev yogurdu yapiyorum ondan yiyip yememekte kararsizim..marketten hazir light yogurt almalimiyim sizce?

      Sil
  2. diğer bir dukan diyeti yazısıda burada mevcut bakmakta fayda var,
    http://www.birazsaglik.com/2011/12/dukan-diyeti_26.html

    YanıtlaSil
  3. Nette o kadar çok dukanla ilgili yazı mevcut ki.Birçoğu ya yanlış ya eksik.Buradaki yazı da oldukça yüzeysel.Kitap okumaya merakı olmayan insanımız bu gibi yazılarla diyete başlama eğilimindeler.Bu yazıyı okuyup 10gün atak yapıyor,sonra da Dukan zararlı bana dokundu diyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Bu acili ezmeyi korumaya yapicam rakisiz gitmez bu be :))

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips