sosyal ağlarda izleyin

29.3.12

HİNDİ FÜME ÇANAĞINDA LORLU OMLET

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Süslü kahvaltı sofraları,akşamüstü çayları için Dukan tarihinin en az malzemeli ve pişirme süreli,en uzun isimli tarifi geliyor.
MALZEMELER:
-2 büyük dilim hindi füme
-1 yumurta
-3 yk lor
-istenen baharatlar

Fümeler çanak şeklinde birer kasenin içine konur(ben küçük silikon kek kalıpları kullandım)Peynir,yumurta ve baharatlar iyice çırpılır.Hindi çanaklarının içine paylaştırılarak mikrodalgada en yüksek derecede 4dk pişirilir.(fırında da aynı şekilde yapılabilir.)

afiyet olsun.

22 yorum:

  1. merhalar bilgi almak istiyorum seyir evresini kaç gün yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      seyir evresi inmek istediğin kiloya gelene dek sürmeli.tamamen sana bağlı yani.

      Sil
  2. atak evresini 5 gün yaptım yaklaşık 4 kilo verdim daha 4 kilo vermem lazım o yüzden seyir evresini kaç gün yapmam gerekiyo

    YanıtlaSil
  3. ve şu an durakladım neden acaba

    YanıtlaSil
  4. Çok zaman ve bol vakit isteyen bir diyet bu ama yapanlar gerçekten zayıflıyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zamana ihtiyaç yok.zaten normalde de yemek yemiyor muyuz?:)

      Sil
  5. Cok yaraticisiniz,ellerinize saglik...bayildimmmm...

    YanıtlaSil
  6. simla yeni siten cok gusel olmuş kendin gibi.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler:)teveccühünüz efenim:)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba fırında kaç dk ve kaç derecede pişirilir.?

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. fırından fırına değişebilir ama önceden ısınmış 170 derecelik fırında 15dk yeterli olur sanırım.yine de kontrol ederek yapmakta fayda var:)

    YanıtlaSil
  10. merhaba, Dukan'a başlamak istiyorum.atak evresinde yenilen yoğurt ve peynir dışarıda satılan light ürünlerden olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  11. yağ oranı %2'yi aşmayan her yoğurt ve peynir uygundur.

    YanıtlaSil
  12. Bu kesinlikle super bir kahvaltılık olmus. Ben baharat olarak tatlı kırmızı toz biber,biraz karabiber, nane ve kekik koydum. İnanılmaz lezzetli oldu. Tarif için çok teşekkürler. Dukan diyetinizi sayenizde sevdim. :)

    YanıtlaSil
  13. süper tarifler gerçekten emeğinize sağlık. atağın ikinci günündeyim henüz bir değişim yok ancak toplamda 3 gün atak sürem var umarım yarın akşam sonucu alırım :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba sim la abla benim ataktaki 6 günüm ve çok tatil yemek istiyorum almanyada tatlandirici ve sut tozu alabilecegim bir isim soyleyebilirmisiniz çok msj yazdim arkadaşlara ama cevap gelmedi henüz siz cevap yaxarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  15. Merhaba sim la abla benim ataktaki 6 günüm ve çok tatil yemek istiyorum almanyada tatlandirici ve sut tozu alabilecegim bir isim soyleyebilirmisiniz çok msj yazdim arkadaşlara ama cevap gelmedi henüz siz cevap yaxarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  16. kararlı ilkay bu konuda güzel bir çalışma yapmıştı.bu linkte bulabilirsin cevabı.
    http://www.ilkayindukanlezzetleri.com/search/label/Neyi%20Nerden%20Alaca%C4%9F%C4%B1m%3F (linki kopyalayıp adres çubuğuna yapıştır lütfen.)

    YanıtlaSil
  17. Dukan diyetine baslamak istiyorum. Ama bu saf proteinlerden ogunlerde ne max. Ne kadar tuketmem gerekiyor. Yardimci olun artik kilo vermek istiyorum...

    YanıtlaSil
  18. merhaba burcu,
    saf proteinlerde sınır yok.doyana kadar yiyebilirsin.

    YanıtlaSil
  19. Simla merhaba,
    Doğrudan isminle hitap ediyorum ama internetteki sana ait her şeyi neredeyse ezberlediğim için seni çok iyi tanıyorum gibi geliyor. Cidden sen olmasaydın atak dönemini çok zor atlatırdım, sürekli tariflerine bakıp "Bu da lezzetlidir, bu da lezzetlidir, bu çok lezzetlidir" diye düşünmekten resmen diyette olduğumu unuttum!
    Lor peynirini dün bulup bunu bu sabah denedim ve... Abartı gibi olacak ama uzun zamandır bu kadar lezzetli bir şey yediğimi hatırlamıyorum! Üstelik masayı hazırlayana kadar oldu da bitti ve tahminim ötesinde çılgın doyurucu.
    Benim yüzümden diyet yapan eşim de hayran kaldı - özetle ikimiz de sana çok teşekkür ediyoruz.
    İyi ki varsın..

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips