sosyal ağlarda izleyin

15.2.12

TERBİYELİ TAVUKLU KEREVİZ

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME

MALZEMELER:

-1/2 kg tavuk göğüs kuşbaşı
-1 orta soğan
-4 orta kereviz
-1 yumurta sarısı
-1/2 limon suyu
-dereotu

Tavuklar ince doğranmış soğanla beraber sotelenir.1 çay bardağı sıcak su eklenerek yaklaşık 10 dk.pişirilir.Kereviz ayıklanır ve halka halka kesilir.Tencereye eklenip 1 su bardağı daha sıcak su ve az tuz eklenerek ,kerevizler yumuşayıncaya kadar 20dk daha pişirilir.Yumurta sarısı ve limon suyu çırpılır .Yemeğin suyundan eklenerek ılıtılır ve tencereye yavaş yavaş eklenir.Bir taşım daha pişirilip üstüne dereotu eklenir.

2 yorum:

  1. Simla beni biliyorsun (aç. ayşegül) kilo ile hiç sorunum olmuyor, olsa da diyetle uğraşamıyorum.
    Yaptıkların göze çok hoş geliyor.
    Bu fotoğrafı özellikle çok sevdim ben.

    diyet için değil sağlık için deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ayşegül'cüm aslında blogun adı diyetle ilgili olsa da tarifler sağlıklı ve lezzetli yiyecekler yemek isteyenler için de alternatif oluyor.Mutlaka denemelisin.

      Sil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips