sosyal ağlarda izleyin

11.1.12

SÜTLÜ LOKMA

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
MALZEMELER:(2 KİŞİLİK)

hamur için:
-4 yk yulaf kepeği
-1 yumurta
-1/2 çay brd.ılık su
-1 çay kaşığı toz maya
-1 çimdik tuz
-1 çimdik splenda

şerbet:
-1 bardak yağsız süt
-2 yk splenda

kepek maya,tuz,splenda karıştırılır.ılık su eklenip iyice karıştırılır ve ılık bir yerde 10 dk bekletilir.yumurta eklenip tekrar çırpılır ve 20 dk daha kabarması için bekletilir.Yapışmaz bir tava iyice kızdırılıp tatlı kaşığıyla hamurdan minik lokmalar dökülür.üzerleri gözgöz olunca çevrilir.
süt derin bir kap içinde tatlandırıcıyla iyice karıştırılır ve lokmalar sıcakken içine atılır.en az yarım saat lokmalar sütü çekmesi için bekletilir.tarçınla servis edilir.
afyet olsun.

8 yorum:

  1. ne olur zemini açık bir renge dönüştürseniz lütfen :) gözlerim kamaşıyor :(
    bir şey sormak istiyorum. dukanda henüz atak devresindeyim. iyi gidiyor neyseki. ara ara katılmam gereken organizasyonalar oluyor ve ben içmeyi severim :) kitapta (ilk iki devreyi okudum şimdilik) rastlamadım içkiyle ilgili bir bilgiye. siz sanırım bütün kitabı okudunuz. bilginiz varsa ve cevaplarsanız sevinirim... :)

    YanıtlaSil
  2. yılbaşı temasıydı geldi geçti:)bu daha iyi oldu sanki sakin sakin ne dersin?
    alkol sadece 3.evrede izinli.o da ödül öğünlerinde 1 kadeh şarap kadar ne yazık ki:)
    Satır aralarında şöyle bir bilgi mevcut bu arada.1 kadeh içki=ekstra 1 saat egzersiz:D
    Yaparım diyorsan içebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. splenda yerine kullanabileceğimiz başka bir tatlandırıcı var mı? marketlerdeki toz tatlandırıcılar mesela.. siz splendayı nereden temin ediyorsunuz??

    YanıtlaSil
  4. tamamen doğal tatlandırıcı olarak Stevia var.Ya da Takita formtat60(birçok şekli var takitanın.en uygunu bu)bize uygun.
    kitapta aspartam da önerilmiş ama hem sağlık açısından hem de tadı pişince acılaştığından tercih etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. splenda'YI REAL'den alıyorum ama eczanelerde de satılıyor.

      Sil
    2. Merhaba stevya tatlandırıcı olarak kullanılabilir mi tatlılarda? Splendayı bulamadım stevya aldım da :/

      Sil
  5. cevaplar için çok teşekkür ederim, su anda kitabı okuyorum, aklımda bir sürü soru var, karşılıklarını kitapta bulamazsam deneyimli bir uygulayıcı olarak size danışacağım yine..

    YanıtlaSil
  6. denedim. lezzetli tatlı ihtiyacını gideren hafif bi tatlı oldu. teşekkürler.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips