sosyal ağlarda izleyin

10.1.12

ELBASAN TAVA

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
MALZEMELER:
-1/2 kg yağsız iri kuşbaşı
-1 ufak soğan
-1 diş sarmısak
-2 kaşık domates rendesi(atakta 1 kaşık)
-toz kırmızı biber
-1 bardak yağsız süzme yoğurt
-1 kaşık yulaf kepeği
-1 yumurta sarısı

Soğan ve sarmısak ince doğranıp domates rendesiyle beraber kavrulur.Etler eklenip beraber çevrilir ve üzerini örtecek kadar su eklenip yumuşayıncaya kadar pişirilir.Biber ve az tuz eklenir ve süzülerek fırın kabına alınır.
Tencerede kalan suya(çok azaldıysa 1 bardak olacak kadar ekleyin) yoğurt ve kepek eklenerek hafif koyulaşıncaya kadar beraber pişirilir.ılınınca yumurta sarısı eklenip iyice çırpılır ve etlerin üzerine dökülerek 200 derecede ısınmış fırında üzeri kızarana dek pişirilir.(yaklaşık 20 dk)
afiyet olsun.

1 yorum:

  1. Dün akşam yaptım harika oldu, yalnız süzme yoğurt yerine sade light yoğurt koydum ve tavuk ile yaptım.. Tek tek tüm tariflerinizi deniyorum =)
    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips