sosyal ağlarda izleyin

4.11.10

TAVUK KÖFTESİ

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME

MALZEMELER
1/2 KG tavuk(derisiz göğüs ve kalça karışık)
1 küçük soğan
2 kaşık light süt
1 yumurta akı
nane,reyhan,maydanoz,dereotu(kıyılmış olarak toplamda 2 yk kadar)
tuz
karabiber
kimyon

YAPILIŞI:
Tavuk eti robotta kıyma kıvamında çekilir.İçine soğan rendelenir.Süt,yumurta,baharatlar ve otlar eklenerek yoğrulur.
En az yarım saat dinlendirilir.
Arzu edilen şekilde köfteler hazırlanarak yağsız tavada önlü arkalı pişirilir.

Not:Yulaf kepeğini başka tariflerde yemekte zorlanıyorsanız köftenize ekleyebilirsiniz.


10 yorum:

  1. Merhaba ben basak bu siteye bayiliyorum.beni acayip motive ediyor.gardimin dustugu an hemen siteyi acip geziniyorum cokkk cokkk cokkk tesekkur ediyorumm size..birde ramazanla alakali birseyler paylasmanizi istiyorum sahur menusu iftar menusu gibi..kolay gelsinnn

    YanıtlaSil
  2. Başak merhaba,
    teşekkür ederim yorumların için:)
    face grubumuza üye olursan oruç tutan arkadaşların fikirlerinden faydalanabilirsin.Ben tutmadığımdan yardımcı olamıyorum.

    YanıtlaSil
  3. merhaba tarifler için çok teşekkürler cok yardımcı oldunuz ;) bu arada face deki grubunuz hangısı acaba

    YanıtlaSil
  4. Dukan Diyeti Tarifleri olarak aratırsan ulaşabilirsin gruba.

    YanıtlaSil
  5. merhaba, seyir evresinde ne kadar yağ kullabiliyruz ?parafin yağ ı nasıl bulabiliriz onu bulamazsak ne tür yağ kullanmalıyız(yada kullanmamalımıyız)? seyir evresine geçince tuzsuz sıfır kalorili galetaa tüketebilirmiyiz ??

    YanıtlaSil
  6. simla hn,
    tire köfteleri yapıldı dondurucuya atıldıııııı.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :))tavuk köfteyi yaptım. yemek yapmayı bilmedigim icin baya zor oluyordu ama köftenin tadı bir muthis oldu.bu arada 12. günümdeyim ve 4 kilo verdim paylaşıyım dedim :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba :))tavuk köfteyi yaptım. yemek yapmayı bilmedigim icin baya zor oluyordu ama köftenin tadı bir muthis oldu.bu arada 12. günümdeyim ve 4 kilo verdim paylaşıyım dedim :)

    YanıtlaSil
  9. Merhalar Simla Hanım. Nihal ben. Çiçeği burnunda bir Dukancı olarak sıkı takipçinizim ;) Bugün itibariyle 6 günlük atak bitiyor ve seyire merhaba diyorum yarın çok şükür :) Kuru kuru tavuk yemekten gına gelmişti :( Bugün bu tarifi denedim ve tek kelimeyle ha-ri-ka olmuştu gerçekten o nedenle teşekkürü borç bilirim ;) Fazladan yapıp dondurucuya attım hatta dondurucudaki diğer tavukları da köfte yapacağım :) 10 gün sonra işbaşı yapıyorum iş dönüşü çok pratik olacak ve çok lezzetli tabi ki ;) Tüm tarifler ve emekleriniz için teşekkürler, sevgiler ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips