sosyal ağlarda izleyin

5.11.11

TAVUK PATE

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME

Tavuk pate çerkez tavuğu tadında soğuk da yenebilen bir salata.İster sade isterse benim yaptığım gibi dukan krebine sarıp yiyebilirsiniz.

MALZEMELER:
-yarım tavuk göğüs
-3 yemek kaşığı yağsız yoğurt(susuz kısmından)
-2 yemek kaşığı lor
-2 kornişon turşu
-1 diş sarmısak
-2 yk ince doğranmış kuru soğan(veya taze soğan)
-tatlı toz kırmızı biber,karabiber,tuz


Tavuğun derisi alınarak tuzlu suda haşlanır.
Rondoya alınarak lor ve yoğurt eklenerek çekilir.(çok kuru olursa tavuğu haşladığınız sudan ilave edebilirsiniz.)
Soğan ve turşu küp şeklinde doğranır.Sarımsak ezilir.Diğer baharatlarla beraber tavuğa ilave edilerek iyice karıştırılır.

Afiyet olsun.

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun.Beğenmene sevindim.
    Bu diyet yaratıcılığı da arttırıyor:)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle katiliyorum :) ben ki hic yemek yapmayi beceremezken acaba acaba bunlarida koysam nasil olur derken bi bakiyorum woww cok guzel bir tad:) tarifler icin tesekkurler..

    YanıtlaSil
  4. üstteki resimle alttali farklı üstteki resim alttakinin etrafının krep ile kaplanmış hali mi acaba görünüşü çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. evet duygu.krebin arasına sardım.

    YanıtlaSil
  6. Tavuk patemi yaptım, dukan krebine sardım yanına da light kolamı açtım oohhhh keyfime diyecek yok ;) Nefis nefis nefis bir şey bu tavuk pate..Hiç diyetle alakası yok, misafirlerime de meze olarak yapmayı düşünüyorum. Ellerine sağlık Simlacım, sayende yine harika bir tarif keşfettim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips