sosyal ağlarda izleyin

13.12.13

GELENEKSEL YILBAŞI ÇEKİLİŞİ-2013



Bir yılı daha beraber bitiriyoruz:)

Her yıl olduğu gibi bu yıl da Gurmenet'in katkılarıyla bir çekiliş hazırlıyorum.(teşekkürler:)
Dukan diyeti ürünlerinden oluşan güzel bir sepet random.org'la yapacağım çekiliş sonucu ilk 3 kişiye gidecek.

Buraya bırakacağınız ''Katılmak istiyorum'' mesajı çekilişe katılmanız için yeterli olacak.


Katılım için son gün 22.12.2013 pazar.Çekiliş sonucunu buradan duyuracağım yine:)

Şansınız bol olsun:))

Not:Lütfen gerçekten dukan yapıyorsanız çekilişe katılın çünkü bu ürünler başka birinin işine yaramayacaktır.

Ayrıca gıda ürünü olduğu için üzülerek yurtdışına gönderemiyorum.


Sevgiler:))

428 yorum:

  1. Katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  2. 25 gündür dukan yapıyorum nerdeyse hergün ya blogunuzdayım yada facebooktaki sayfanızda simla hanım..siz ve tarfileriniz olmasa çoktan dukan benim için hayal olmuştu..teşekkürler emekleriniz için.. e bir dukancı olarak ben de katılmak isterim tabii çekilişe:)

    YanıtlaSil
  3. KATILMAK ISTIYORUMMMMM

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. canan kiloya son13 Aralık 2013 20:42

    Katilmak istiyorum

    YanıtlaSil
  6. TABİKİ KATILMAK İSTİYORUM.DUKAN YAPIP 5 KİLO VERİP NORMALE DÖNMÜŞ BİRİ OLARAK HAKEDİYORUM..

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  9. TABİKİ KATILMAK İSİTYORUM.DUKAN YAPIP 5 KİLO VERİP NORMALE DÖNMÜŞ OLARAK KATILMAK HAKKIM

    YanıtlaSil
  10. yasemin evirgen13 Aralık 2013 20:44

    katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  11. Burcu Bayındır13 Aralık 2013 20:44

    Katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  12. zuhalg katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  13. katılmak istiyoruuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil
  14. katılmak istiyoruuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil
  15. Katılmak istiyoruuum

    YanıtlaSil
  16. bende bendee katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  17. KATILMAK İSTİYORUM...YILDIZ ERDÖNMEZ

    YanıtlaSil
  18. katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  19. KATILMAK İSTİYORUMMMM

    YanıtlaSil
  20. Ferhan ÖZÇAKAR KARAHAN13 Aralık 2013 20:58

    katılmak istiyorum, net :)

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. katılmak istiyorum, 10 kilo verdim geri almak istemiyorummm :) .... Buket Akbas

    YanıtlaSil
  23. nilüfer bay,
    Simla hanım tabiki katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  24. Katılmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  25. katılmak istiyorum.betul bor

    YanıtlaSil
  26. bizde ailece dukan yapiyoruz ve tabiki katilmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  27. katılmak istiyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Bendeee katilmak istiyorummm

    YanıtlaSil
  29. katılmak istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  30. katilmak istiyorum.burcu saglam

    YanıtlaSil
  31. katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  32. katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  33. Katİmak istiyorum

    YanıtlaSil
  34. Katilmak istiyorum

    YanıtlaSil
  35. Katilmak istiyorum cagri sönmez

    YanıtlaSil
  36. Katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  37. İstiyorummmm katılmak istiyorummmm degecegine emin olabilirsinizz mayısta düğünüm varr ve derdime derman sadece DUKANNNNNN

    YanıtlaSil
  38. Katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  39. Nevin demircan13 Aralık 2013 21:42

    KatılmaK istiyorumm Nevin Demircan

    YanıtlaSil
  40. katılmak istiyorummmm:)
    dukan fd

    YanıtlaSil
  41. katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  42. nuran asil gümüş13 Aralık 2013 21:49

    katıtmak istiyorum

    YanıtlaSil
  43. sevil çağatay erkut13 Aralık 2013 21:53

    katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  44. katilmak istiyorum

    YanıtlaSil
  45. Katılmak istiyorum ben de:))
    tariflerin bir harika.herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  46. Katılmak istiyorum ! :))

    YanıtlaSil
  47. gül Sayıcıbaşı13 Aralık 2013 22:18

    Katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  48. bendeeeeeeeee katılmak istiyorum :D

    YanıtlaSil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. Bende katilmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  51. Katılmak istiyorum seyirde 2 ayımdayım 87.800ile başladığım diyetimde bugün itibariyle 73.300deyim sizin ve dukan amcanın yardımları ile tabiki hakkettiğimi düşünüyorum sabırla ve azimle devam etmekteyim şansımı denemek istedim 😊😊😊😊

    YanıtlaSil
  52. Arzu Katılmak istiyorum seyirde 2.ayımdayım 87.800ile başladığım dukana bugün itibariyle 73.300olarak sizin ve dukan amcanın yardımları ile devam etmekteyim şansımı denemek istedim 😊😊😊😊😊

    YanıtlaSil
  53. KATILMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  54. KATILMAK İSTİYORUMM

    YanıtlaSil
  55. gülay yıldırım13 Aralık 2013 22:53

    katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  56. ''Ben de katılmak istiyorum''

    YanıtlaSil
  57. ''Ben de katılmak istiyorum''

    YanıtlaSil
  58. Katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  59. ben de katılmak istiyorummmm

    YanıtlaSil
  60. Katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  61. sansimiz binde bir ama olsun:)katilmak istiyorum:))

    YanıtlaSil
  62. Katilmak istiyorum

    YanıtlaSil
  63. mende istereeemm :) dukan'la 7kg ya veda ettim. kitap dışında faydalandığım tek kaynaksınız. sağolsun varolun :)

    YanıtlaSil
  64. Bende katılmak isterim:)
    shemellon@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  65. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  66. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  67. ufuk cavusoglu14 Aralık 2013 06:59

    Katilmak istiyorum

    YanıtlaSil
  68. Katılmak İstiyorum...Beripe

    YanıtlaSil
  69. Katılmak istiyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  70. AYLİN SİPAHİ GÖÇEN14 Aralık 2013 08:54

    katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  71. ben de katılıyoruuuuum

    YanıtlaSil
  72. Katilmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  73. erhan erkoç dedi ki..
    Katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  74. Katılmak istiyorum :) Bu arada yemekleriniz harika.Siz olmasanız bu diyeti sürdüremezdim

    YanıtlaSil
  75. Ben de katilmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  76. katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  77. katılmak istiyorummmm! ilk defa!

    YanıtlaSil
  78. katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  79. Katışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  80. Ben de katilmak istiyorummm

    YanıtlaSil
  81. Ben de katilmak istiyorummm

    YanıtlaSil
  82. KATİLMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  83. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  84. Katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  85. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  86. Katılmak istiyorum hemde çoook ;)

    YanıtlaSil
  87. KATILMAK İSTİYORUM .... Ah bide şansım gülse :)

    YanıtlaSil
  88. aysegul urluca14 Aralık 2013 14:48

    katılmak ıstıyorum

    YanıtlaSil
  89. aysegul urluca14 Aralık 2013 14:48

    katilmak istiyorum

    YanıtlaSil
  90. Katılmak istiyorum ben de.

    YanıtlaSil
  91. LEYLA EGE KAGIZMAN katılmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  92. Katilmak istiyorum...başak aksoy

    YanıtlaSil
  93. Katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  94. Katılmak istiyorum, teşekkürler.
    Ceyda

    YanıtlaSil
  95. katılmak istiyoruuuuum :)

    YanıtlaSil
  96. Eşim için katılmak istiyorum. Hadi bize bol şans :))

    YanıtlaSil
  97. Katılmak istiyorum nazlı bayrak

    YanıtlaSil
  98. Katılmak istiyoruuuummmm

    YanıtlaSil
  99. Katılmak istiyorum
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. Katılmak istiyorum
    Dukan sayesinde 10 kg verdim inş. devamıda gelir:))
    orgucantam@gmail.com

    YanıtlaSil
  101. Katılmak ıstiyorum.

    YanıtlaSil
  102. katılmak istiyorum ... yeni başladım dukana dağ başında öğretmenim ulaşamıyorum herşeye yaw

    YanıtlaSil
  103. katılmak istiyorum ... yeni başladım dukana dağ başında öğretmenim ulaşamıyorum herşeye yaw

    YanıtlaSil
  104. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  105. Katılmak istiyorum. Nazmiye Cihan

    YanıtlaSil
  106. Katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  107. Ben de katılmak istiyorum! :)

    YanıtlaSil
  108. Katilmak istiyoruuuuummm....

    YanıtlaSil
  109. Katilmak istiyoruuuuummm....

    YanıtlaSil
  110. Katilmak istiyoruuuuummm....

    YanıtlaSil
  111. katılmak istiyorum:) teşekkürler

    YanıtlaSil
  112. katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  113. Katılmak istiyorum :)

    nyuuthekitty@gmail.com

    YanıtlaSil
  114. KATILMAK İSTİYORUM..

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips