sosyal ağlarda izleyin

18.9.13

KREMALI TAVUK

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Evdeki herkesin severek yiyeceği kolay bir tavuk tarifi vermek istiyorum bugün.Tavuk göğsü çok kuru oluyor yiyemiyorum diyenler için kurtarıcı ve lezzetli bir öğün oluyor:)

MALZEMELER.:
-1/2 kg derisiz tavuk göğüs
-3/4 bardak yağsız süt(1 bardaktan 1 parmak az)
-1 tatlı kaşığı mısır nişastası
-1 avuç maydanoz(veya dereotu)
-toz sarımsak,kırmızı biber,karabiber,tuz

Tavuk ince filetolar halinde kesilir.Yağsız yapışmaz tava kızdırılır.Tavuk parçaları arkalı önlü kızartılır.
Süt,nişasta ve baharatlar karıştırılır.Pişen tavukların üzerine dökülür.Sos koyulaşmaya başladığında 5 dk daha pişirilir ve ateşten alınır.İnce doğranmış maydanoz ilave edilerek karıştırılır.

Afiyet olsun:)

22 yorum:

  1. Simla hn. merhaba son umudum sizsiniz ltf.kısa sürede cevap verirseniz çok mutlu olrum.
    Ben Diyete test yapmadan 5 gün atakla başladım ve 5 günün sonunda 2,8 kg.vedim.(Daha sonra test yaptım 3 gün çıktı) Seyir evresinin ilk 10 gününde 2,1 kg daha verdim. son 16 gündür 1 gram bile veremedim.Bir kaçamak yaptım 1/2 bardak (rakı bardağı) votka üzerine zero koyarak içtim. Başka hiçbir kaçamağım yok. Arasıra çemensiz pastırma yedim.Tavuk göğüs sevmediğim için genelde bonfile tüketiyorum.Peynir lor dan başka yemiyorum. Yulaf kepeğini tüketiyorum.2 lt su içip 30 dakika yürüyorum ama veremiyorum. Ltf.yrdm ednz.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. seyire geçildiğinde duraklama yaşamak zaten normal ama üstüne alkolle kaçamak yapınca daha da etkilemiş.
    yumruk hareketi yapmayı denedin mi?

    YanıtlaSil
  3. Günaydın simla hn.
    Hayır daha denemedim.Dün sp günümdü sadece beyazları tükettim.Bugün ps günü eğer kahvaltıdan önce cevap verirseniz sizin yönlendirmenize uyacağım.
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. tavuk göğsü ancak bu kadar lezzetli olabilirdi. afiyetle yedik.
    ellerine sağlık Simla hanım ;))))

    YanıtlaSil
  5. merhabalar,

    bende tarif listeme ekledim. gerçekten diyet için gayet lezzetli gözüküyor. şu anda browni kurabiyeyi de denedim fırından çıktılar :)
    ama bazı malzemeler olmadığından ufak değişiklikler yapmak durumunda kaldım :(
    yinede kalorisi çok düşük olduğu kesin

    selamlar,
    kibele keyfi

    YanıtlaSil
  6. nejla geç gördüm pardon.
    dün beyaz gün yaptıysan duraklama kırılabilir.sınırlı izinlileri kullanmamaya ve yeşil çay içmeye gayret edersen iyi olur.

    YanıtlaSil
  7. Yumruk hareketi nedir ben kacirdim sanirim??

    YanıtlaSil
  8. simla hanım günaydın,
    19 eylül de yağtığım beyaz günden sonra bu güne 1 kg gitti.Bugün (sp günüm)de beyaz gün yapsam sakıncası olurmu

    Ayrıca tarifleriniz süper.Size direkt olarak nasıl sorabilirim yardım sayfanızı bulamadım.

    YanıtlaSil
  9. duruveannesi kitabınızda 289.sayfada okuyabilirsiniz.

    nejla dukandiyetitarifleri@gmail.com
    'dan mail de atabilirsin ancak her zaman dönemiyorum.en hızlı ya buradan ya da facebook sayfamdan yanıt alabilirsin.
    bugünü de beyaz yapabilirsin.

    YanıtlaSil

  10. Simla hn.
    Bu günde beyaz yapıyorum ve ilk defa tatlandırıcı (stevya toz)kullamdım.3 çay kaşığı kadar sanki bende mide bulantısı yaptı.olabilirmi..
    teşekkür ederim.sonucu yazarım sevgiler.....

    YanıtlaSil
  11. Siz kimsiniz dr.pierre dukan misiniz? Nicin bu konuda bilgilendifme yapiyorsunuz? Yanlis bir bilgilendifme yapabilirsiniz. Kitabi okumakla dr.dukan olanazsiniz

    YanıtlaSil
  12. asıl siz kimsiniz?önce adınızı yazın.

    YanıtlaSil
  13. Nejla eğer ilk kez kullandıysan rahatsız etmiş olabilir veya başka birşey dokunmuş olabilir.tekrar deneyip sonuca göre hareket edebilirsin.

    YanıtlaSil
  14. merhaba ben şu anda atak evresindeyim.seyir evresinde 5/5 yöntemini uygulayacağım.atak evresini 5 gün yapıyorum,seyir evresine geçtiğimde 5 gün protein+sebze le mi başlamam gerekiyor yoksa,5 günlük atak evresinin ardında,tekrar 5 gün protein ardından 5 gün protein+sebze mi yapmam gerekiyor?yardımcı olabilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  15. en uygunu 1-1 devam etmek.5-5 yorucu oluyor.

    YanıtlaSil
  16. Simla hanım merhaba 3 haftadır dukana devam ediyrm kaçamak çok yapıyorum ne yalan söyliyim evliyim çocuğu var hergün onlara ayrı kendime ayrı yemek yapıyorum dayanamayıp bir kaşık tadıyorum suana kadar yaklaşık 58.2 kilodan 54.8 civarlarına inebildim.bel kısmım 5-6 cm inceldi fakat sezeryandan kalma göbeğimde tık yok simit bölgeside aynen ayrıca cok fazla yiyemiyorum yani hergün yumurta özellikle light yoğurt peynirden midem bulanır oldu az yemek te duraklamaya neden olurmu çünkü dukanla 20 kilo veren bi arkadaşım çok bol yemen lazım diyor ayrıca yeşil çayın önemi nedir dukanda

    YanıtlaSil
  17. Simla hn. günaydın özel yazdığım için size mail attım cevaplarsanız sevinirim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. 11 gündür dukan diyetindeyim yediğim en lezzetli yemek oldu. bu site sayesinde diyetten çok keyif alıyorum.. teşekkürler her şey için :)

    YanıtlaSil
  19. Mrb bende baslicam diyete kiyabi omudum sonra sizin blogunuzu tesadufen actim tarifleriniz nukemmel ama nisasta falan bunlar kitapt yazmiyr ben simdi kafam karisti????

    YanıtlaSil
  20. Merhaba,
    kitabınızın atak tarifleri bölümünün hemen başında sos tariflerinde mısır nişastasının kullanımıyla ilgili bir bölüm göreceksiniz.sınırlı olarak kullanılabilirnot:kitapta mısır unu diye geçer ancak yurtdışında corn flour mısır unu değil nişastasıdır.çeviri sırasında bu atlanmıştır.

    YanıtlaSil
  21. ezgi ateşoglu23 Nisan 2014 11:25

    Merhabalar :) öncelikle bu tarifler için sonsuz teşekkürler çünkü kitapta yazanlari bulmamiz zor olabiliyor.. Bu tarifler hangi evreler için ben su anda atak evresindeyim hangi tarifleri hangi evrelerde kullanmak gerekir acaba

    YanıtlaSil
  22. simla hanım bu tarif harika ve çok kolay :) teşşekür etmeden geçmek istemedim.. diyete başladığımdan beri siteniz giriş sayfam gibi oldu :))

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips