sosyal ağlarda izleyin

20.8.13

TAVUK MİSKET KÖFTE

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Çok basit,çok lezzetli çerez gibi atıştırabileceğiniz minik köfteler...
Elinizi bulaştırmışken bol bol yapıp dondurucuya atmanızı tavsiye ederim.Malum Dukan'da kriz anları için stoğa ihtiyaç oluyor:)

Bu köftelerle evrenize göre dukan kreple (veya sadece marulla) çeşitli sebzeler de ekleyerek dürümler, çorbalarınıza veya salatalarınıza ekleyerek pratik öğünler yapabilirsiniz.

MALZEMELER:
-1/2 kg derisiz tavuk göğüs
-1/2 kg derisiz tavuk kalça(yağları ayıklanmış)
-1 avuç maydanoz
-tuz,karabiber,toz kırmızı biber,kimyon,toz soğan ve sarımsak(baharat reyonlarında kolayca bulabilirsiniz.)

Fırın 180 derecede ısıtılır.
Tüm malzemeler rondoda iyice çekilir.Eller ıslatılarak küçük küçük köfteler hazırlanarak yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir.
İyice kızarana dek yaklaşık 20 dakika pişirilir.

Afiyet olsun:)

12 yorum:

  1. Bundan bir gunde nekadar yenilebilir? Sinir var mi?

    YanıtlaSil
  2. maydanozu 1 avuçla sınırlı tutmak kaydıyla sınır yok.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bn Seda 3 gün atak yaptım 2 kg verdim seyire geçtim ama ilk iki gün dikkat edemedim galiba geri aldım kiloyu ne yapmalıyım seyire devam mı yoksa yeniden mi başlasam

    YanıtlaSil
  4. Yulaf kepeginden yapmak kaydiyla yemeklerle beraber tuketebiliyormuyuz ve siniri nedir? Atak evresi icin

    YanıtlaSil
  5. Ekmegi sordum da ozur yukarda yazmayi unutmusum

    YanıtlaSil
  6. Merhaba simla hanım tarifleriniz çok güzel kara kara düşünürken hep haşlanmışlarla mi geçecek bu diyet diye sizin tarifler ile karşılaştim çok yardımcı oluyorsunuz herşey için sağolun.bu arada benim on dört kilo fazlam varmış atak için de test 3 gün dedi.bugün bitiyor atak seyir e geçeceğim.seyire baktım da sanki bana en uygun olan 2.0.çünkü özellikle belden aşağı kısım da sıkıntım var ama göbek ve karın bölgem de biraz yağ toplamış vaziyette.ne yapmami önerirsiniz.2.0 tatmin etmiyor pek beni kilo mu verebilir miyim acaba? Ayrıca seyir için de 91 gün dedi test.

    YanıtlaSil
  7. Bu arada 2.8 kilo verdim dört gün içinde vermem gereken kilo 1.2 idi.

    YanıtlaSil
  8. özgül merhaba, 14 kiloyu 2/0 la vermen mümkün değil.mutlaka 1/1 uygulamalı ve sorunlu bölgelere yönelik egzersiz yapmalısın.
    atakta yağdan çok su kaybı oluyor.ödemin çokmuş demek ki:)

    YanıtlaSil
  9. MRB BEN NURDAN BİŞEY SORMAK İSTİYORUM . MAYDONOZ VEYA DEREOTU DEMİŞSİNZ AMA DUKANIN ATAK EVRESİNDE SADECE PROTEİN TÜKETİLİYOO. MAYDONOZ V DEREOTUNUN HERHANGİ BİR OLUMSUZ ETKİSİ OLMAZMI ?

    YanıtlaSil
  10. nurdan merhaba,
    kitabımızın atak bölümünde tatlandırma amaçlı otlardan faydalanabileceğimiz yazmakta.ödem atmaya etkisi olduğu için faydalı bile:)

    YanıtlaSil
  11. merhaba ben merve, ben dukana yeni basliycagim yaklasik 17-18 kilo artigim var.atak evresini 10 gunde tamamlamayi dusunuyorum.bu cokmu benim icin? birde seyir evresini 5/5 mi yapsam 1/1 mi?

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar, ben de yeni başladım diyete, hatta eşimle birlikte yapıyoruz..
    Benim 2 gün atak, 17 gün seyir ve 25 gün koruma evrem var.. Ben tavuk çok seven biriyim, buna rağmen tavuk göğüs yiyemiyorum, kayış gibi geliyor tadı. Kalça alırdım önceden. Yemeklerimde yine göğüs yerine kalça kullansam olur mu acaba?
    Teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips