sosyal ağlarda izleyin

17.8.13

ETLİ SHIRATAKI PİLAVI

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Shiratakili tariflerden biri de mutlaka pilav olmalıydı tabi:)
Bu malzemeyle alıştığımız türde pilav yapmak mümkün değil çünkü daha önce de söylediğim gibi kendine has bir tadı yok.Ancak çeşitli eklemelerle lezzetli bir yiyecek elde etmek mümkün.Bu pilavı ben etli yapmayı tercih ettim.Tavukla ve değişik sebzeler ekleyerek de yapabilirsiniz.
Shirataki hakkında daha önce yazdığım detaylı yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

MALZEMELER:
-1 paket shirataki pirinci
-200 gr yağsız daha kuşbaşı
-1 olgun domates(atakta iseniz 1 yemek kaşığı domates rendesinden fazlasını kullanmayın)
-1 küçük soğan(atakta çeyreği)
-2 diş sarmısak
-tuz,toz kırmızı biber,karabiber,kimyon,nane

Soğan ve sarmısak  ince doğranır ve kendi suyunda hafif pişirilir.Etler kuşbaşından da ufak kesilerek tencereye ilave edilir.Beraber kavulurken domates rendesi eklenir.Baharatlar ve 1 çay bardağı sıcak su eklenerek yumuşayana dek pişmeye bırakılır.

Shirataki pirinci yıkanır ve kaynar suya alınarak 5 dakika kadar haşlanır.
Tenceredeki ete ilave edilerek beraber 5 dakika daha pişirilir.

Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. Merhaba silme hanım çok güzel bir tarif olmuş ,kısırsan sonra bunuda demiyeceğim .simla hanım ben 65 kilo ile diyete başladım 3 gün atak yaptım,2. Kilo gitti. ,ataklan beraber 7 .gündeyim 62.5. ,bugün artık halsizleşince kalsiyuma başladım c.vitamininede başlayacağım ,bugün ps günümdü Dukana uygun tatlı yaptım ama miktar 1günlük hakkımın biraz üzerinde oldu ,birde. Dukana tamamen uygun olsada bu gün ara öğünde yedim ama bu beni çok rahatsız etti. Psikolojik olarak başa dönmüş gibi hissettim tatlandırıcıyı ilk kez bugün kullandım limitin üstüne çıkmadım hem diyette olup hem doymuş olmak. Nekadar kitapta tavsiye edilsede acayip geliyor kilo almıştım gibi hissediyorum

    YanıtlaSil
  2. Simla Hanım merhaba,
    Bu tarifi yayınladığınızdan beri denemek istiyordum fakat pirinç gurmenet stoklarına anca girdiği için ben de ancak dün akşam yapabildim :)

    Ben artık mevsim itibariyle eve sadece cherry domates aldığımdan bu tarifi 2.5 kaşık kadar hazır domates püresiyle yaptım. Gerçekten çok güzel oldu! Başta çiğnerken shirataki pirincinin dokusunu biraz yadırgadıysam da özellikle üzerine yoğurt koyunca tam bir ziyafet havası yakaladım. Mayıs 2013'te başladığım dukanda 5 kg verip 100 gram bile almadıysam en büyük yardımcısı sizsiniz :) Elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  3. Simla ablacığım demeliyim :) çok güzel oldu size gerçekten çok teşekkür ediyorum
    Bir sorum olacaktı ben seyir evresinde sebze yediğimde kilo alıyorum son 3 haftadır aynı kilo etrafında dönüyorum. Sebebi nedir acaba?

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips