sosyal ağlarda izleyin

1.8.13

SHIRATAKI PİRİNÇLİ TAVUK ÇORBA

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Gurmenet  'in sayesinde kalorisiz pirincimize kavuştuk çok şükür:)
Daha önce bu ürünle ilgili bilginiz olmadıysa buradaki yazımı okuyabilirsiniz.
Ben de sırasıyla daha önce deneyip beğendiğim Shirataki tariflerini paylaşmaya başlayabilirim.Bu çorbayı sade  yaptım ama yumurta ve limon suyuyla terbiye yapmak da mümkün.

MALZEMELER:
-1 Paket shirataki pirinç
-300 gr derisiz tavuk eti(göğüs,but,kalça karışık kullanabilirsiniz.)
-1 küçük soğan
-1 avuç maydanoz
-1/2 limon suyu
-arzu ettiğiniz baharatlar

Tavuk etleri yıkanıp,küçük doğranır ve üzerini geçecek kadar su eklenir.Soyulmuş bütün soğan ilave edilerek haşlamaya bırakılır.Haşlandıktan sonra soğan içinden alınır ve tuz ilave edilir.

Shirataki pirinci süzgeçe dökülür ve soğuk suyla iyice yıkanır.Tavuklara ilave edilir ve beraber 5 dakika daha kaynatılır.ince doğranmış maydanoz,baharatlar ve limon suyu eklenip servis edilir.

Afiyet olsun:)

16 yorum:

  1. merhaba simla hanım shıratakı pirinci her evrede tüketebilir miyiz acaba? bir de bu çorbayı tavuksuz denemek mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm evre- atak seyir güçlendırme yazıyor resmın altında :)

      Sil
  2. slm..buna yarın bakmam lazım avusturya'da vardır inşallah :) gojı beere yi bulamadım çünki.tadı güzeldir inşallah ıyı bır menü yapabılırım bu prıncle teşekkürler emek için :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy kızma simla ama o shıratakı pirinçlerin görüntüsü çok garip ve ay bilmiyorum ben yiyemem .ok kötü görünüyo midem kötü oldu..tabii damak tadı meselesi.uuuu:((

    YanıtlaSil
  4. simla abla,sizi uzun zamandır göremıyordum,motivasyonum duşmuştu.çok mutlu oldum :):)

    YanıtlaSil
  5. Hmm hemen edinip denicem insallah duraklama falan yasamayiz sana guvenim sonsuz :) simla bu yulaf kepegi karisimi ile yapabilcegimiz tarifler yayinlasan cok mutlu olcam cunku daha lezzetli yulaf kepeginden :/

    YanıtlaSil
  6. merhaba simla hanim,ben son 1 aydir 4-5 defa shirataki noodle tukettim,fakat pirinc olarak degilde makarna olarak ve super makarnalar hazirladim,tavuklu,karidesli,kirmizi etli,ilk aldigimda cok tereddut ettim fakat yaptiktan sonra bayildimm :)bu arada ben belcikada yasiyorum ve burada yasayanlar butun carrefour marketlerin diet reyonunda bulabilirler,orjinal dukan shiratakisi,bilginize... :)

    YanıtlaSil
  7. Tariflerde kullanilan tatlandirici markasi nedir

    YanıtlaSil
  8. Kezban bilgi için teşekkürler,noodle formu buraya da gelecek yakında:)

    eda splenda veya sucraplus kullanıyorum bu aralar.

    YanıtlaSil
  9. Wow! The dish is very yummy-looking. Good for those who have sensitive stomachs. So excited to try this. :)
    - MiracleNoodle.com

    YanıtlaSil
  10. Gözde yulaf kepeği kullanılan her terifte yerine karışımı kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
  11. Kezban, ben brukselde carreforlarda bulamadim. ):

    Dilek

    YanıtlaSil
  12. Merhaba simla hn. Sessiz takipçilerinizdenim ve öncelikle bugüne kadarki yardımlarınız ve tarifleriniz için çok teşekkür ediyorum. Merak ettiğim acaba bu pirincin bitkisel olmasına rağmen yemeğe kıvam verme (nişasta gibi) özelliği var mı? Güzel günler dilerim.

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar Simla Hanım
    Nihayet bende en sonunda shiritaki pirinci ve noodle alabildim gurme netten. Hafta sonu ilk işim sütlaç ve yayla çorbası yapmak olacak. Yönlendirmeler için teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Mrb.lar atak 2. gundeyim ve aksam ogununde Acaba pisirdigimiz tavuk suyunu katabilir miyiz normal su yerinebu aksam yemegine yapmayi
    dusunuyorum da

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips