sosyal ağlarda izleyin

26.6.13

MERAK EDENLERİME...

En son yazdığımdan beri çok şey değişmedi.Hergün aynı kaosa uyanıyoruz.Kah ağlayıp kah güldüğümüz karmakarışık günlerdeyiz.

Tüm bunlar yetmezmiş gibi bahçemizden koca bir çınar eksildi.Kayınpederimi kaybettim.
Ölümün genci yaşlısı olmuyor; sevenleri için her ölüm ani,her ölüm erken...

Acımız henüz tazeyken bir de taşınma telaşı var evde.

Anlayacağınız üzere belirsiz bir süre daha buralarda olamayacağım.

Dilerim döndüğümde herşey çok güzel olur.

Kendinize iyi bakın.Sevgiyle...

12 yorum:

  1. başınız sağolsun,mekanı cennet olsun,rabbim sabırlar versin.
    f.d

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet eylesin, başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  3. Başınız sağolsun Simla Hanım'cım, ayrıca kolay gelsin en kısa zamanda sizi burada görmeyi diliyorum... Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Başınız saolsun Simla Hanım, umarım en kısa zamanda kendinizi toplar; süper tarifler ve yorumlarınızla aramızda olursunuz

    YanıtlaSil
  5. Simla hanım başınız sağolsun,allah sabır versin ...
    Yalnız benim bir konuda size çok ihtiyacım var kaç gündür size ulaşmaya çalışıyorum kendi çapımda yollar izliyorum diyetimde durumu düzeltmek için ama olmadı kafayı yemek üzereyim..

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Başınız sağolsun simla hanim

    YanıtlaSil
  8. selam simla nasilsin umarim daha iyisindir uzun Zaman oldu sana yazamadim türkiyeden annem ve babam geldi bu arada cok seyler yasamissin basin sagolsun Allah rahmet eylesin mekani Cennet olsun umarim en kisa zamanda tekrar bizimle olursunuz sevgiler

    YanıtlaSil
  9. sabırlar diliyorum ailenize. babanızın mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips