sosyal ağlarda izleyin

20.5.13

LORLU KÖFTE

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Tarif köfte için yeterli kıymamın olmamasını farketmem neticesinde ortaya çıktı.Tadına baktığımda iyi ki yeterli kıymam yokmuş dedim.Hafif ekşili soğuk da yenebilen çok güzel bir köfte oldu.

MALZEMELER:
-1 su bardağı yağsız lor
-200 gr yağsız dana kıyma
-1 küçük soğan
-1 avuç maydanoz ve taze nane
-az tuz,karabiber,toz kırmızı biber,kimyon

Soğan rendelenir.Tüm malzeme özleşene dek iyice yoğrulur ve buzdolabında en az yarım saat dinlendirilir.
Yağsız tavada arkalı önlü kızartılır.

Afiyet olsun:))

7 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor ama ben krebi bile yağsiz olunca tavada parçalıyorum. Bu nasıl kızaracak yapışmadan, yagsiz??

    YanıtlaSil
  2. ben sorun yaşamıyorum her ikisinde de.tavadan kaynaklı problem olabilir.
    arzu edersen fırında da pişirebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş bu tarif, en kısa zamanda yapmayı düşünüyorum. Bu arada bir yazı yayınladım, size de teşekkür ediyorum :) http://www.dukanamca.com/dukan-amca-kimdir/

    YanıtlaSil
  4. koruma evresinde (yaklaşık 6 aydır)
    2 kilo almam normalmi
    cevabınız için şimdiden teşekkürler
    ilay

    YanıtlaSil
  5. aaa isveç köfte olmuş ne güzel!

    YanıtlaSil
  6. Dukan Amca bloguna yorum yaptım ama bir kez de buradan tebrik ederim:)

    ilay koruma evresi boyunca ödemden,hormonal ve mevsimsel değişiklikler yüzünden zaman zaman + görmek mümkün.önemli olan sabitlenmeden eski kiloya geri dönebilmek.Sp perşembelerini ve kepeği aksatmıyorsun değil mi?

    YanıtlaSil
  7. başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips