sosyal ağlarda izleyin

17.5.13

DEREOTLU KÖFTE

ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Bu aralar biraz koşuşturmalı geçmekte o yüzden sözü fazla uzatmadan hemen tarife geçiyorum:)

MALZEMELER:
-250 gr yağsız dana kıyma
-1 küçük soğan
-1 diş sarmısak
-az tuz,karabiber,kimyon,toz kırmızı biber
-10 dal dereotu
-1 kase yağsız yoğurt

Kıymanın içine soğan rendelenir ve baharatlarla iyice yoğrulur.En az yarım saat dinlendirilir.
Kıymadan küçük toplar şeklinde köfteler yapılır.
Yağlı kağıt üzerine dizilerek önceden 180 derecede ısıtılmış fırında kızarana dek pişirilir.(yağsız tavada da pişirebilirsiniz.)
Dereotu incecik kıyılıp derin bir kaseye alınır.Köfteler sıcakken dereotunun üzerine alınır ve iyice karıştırılarak  köftelerin her yanına dağılması sağlanır.
Yoğurda ezilmiş sarımsak eklenir.Köfteler yoğurdun üzerine alınarak servis edilir.

Afiyet olsun:)

21 yorum:

  1. Merhaba siteniz harika,öncelikle emeğiniz için teşekkürler.Ben şu anda seyir evresindeyim.Yakında güçlendirmeye geçeceğim.Diyet yapmadığım zaman da ekmek,bakliyat,nişasta vs tüketen biri değildim.Güçlendirmeyi hergün protein+sebze(perşembe hariç) gibi uygulayıp, sadece haftada 1 ödül öğünü yapmayı planlıyorum.Acaba zararlı olur mu?Ekmek,nişasta vs eklemek zorunda mıyım? Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Simla Hanım,blogunuz herkese çok yararlı oluyor..emeğinize sağlık.ben 2012 aralık ayında dukana başladım 2 ay kaçamaksız gittim ve 8 kilo verdim.daha sonra bi kaçamaktan ne olur derken diyeti bozdum.allahtan geri hiç kilo almadım ama daha vermem gereken 15-20 kilo var.tekrardan başlamak istiyorum.atak yaparak mı başlamalıyım yoksa seyirden mi devam etmeliyim.yardımlarınızı rica ederim.

    YanıtlaSil
  3. Oh bu akşam yemeğimde bayram var :) ne yesem diye düşünürken,yeni tarif var mı diye sitenize koştum.Tavuk yemekten fenalık geldi puff. Elleriize sağlık. Sevgiler :) Cemile

    YanıtlaSil
  4. Sezen merhaba,
    Teşekkürler:)
    Güçlendirme eski düzene vücudu hazırlamak için yapılan bir evre.dolayısıyla normalde yemiyorsan eklemene gerek yok.Sebze miktarını biraz daha yükseltirsen daha sağlıklı olacaktır.

    YanıtlaSil
  5. ezgi merhaba,
    1 seneden az olduysa baştan başlamak önerilmiyor.İlk gün SP yaparak seyirden başlayabilirsin.

    Şimdiden afiyet olsun Cemile:)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Cevabınız için teşekkürler...Bu kadar yorum, bu kadar tarif, bu kadar iş derken bizlere cevap vermeniz takdir edilmesi gereken bir emek.Başarınız hep devam etsin.Umarım hep burda olursunuz. Kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler:)elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum:)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba.bazı sitelerde Tak ve seyirde yenilebilir etiketiyle yayınlanmış light hazır puding tariflerine rastladım.Sİzce bu ne kadar doğru? Teşekkürler .(Cemile)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba.bazı sitelerde Tak ve seyirde yenilebilir etiketiyle yayınlanmış light hazır puding tariflerine rastladım.Sİzce bu ne kadar doğru? Teşekkürler .(Cemile)

    YanıtlaSil
  11. merhaba,
    her sitede yazan bilgi doğru olmayabilir.bizim baz almamız gereken kitaptaki bilgiler.hazır ürünlerin içindekiler bizim için uygun değiller.yani hazır light puding,dondurma vs.de uygun değil.

    YanıtlaSil
  12. Simla Hnm Merhaba,

    Markette bir tek sutasın light meyveli yogurdunu buldum ancak sonra okuyunca icinde meyve ve meyve sekeri oldugunu gordum. seyire uygun light meyve aromalı hangi yogurdu kullanabiliriz? sakıncası yoksa marka belirtebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  13. sütaş light meyveli bizim için uygun.zaten sınırlı izinli olarak verilen bir gıda yani onu yediğinde günlük sınırlı izinli hakkından yemiş oluyorsun.

    YanıtlaSil
  14. Tesekkur ederim Simla Hnm.

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkürler (Cemile)

    YanıtlaSil
  16. 26 yasinda 1.76 boy ve 68 kiloyum .yeni basladim.atak surem en fazla kac gun olmadi.surekli ivir zivir yiyen bi insan olarak dukan beni ciddi zorluyor

    YanıtlaSil
  17. mrb ben deniz.bugün 4 gun oldu atak devresindeyim.sadece tavuk haslanmış ve yumurtayla beslendim
    .fakat 3 gün 1 tane bira içtim bunun bi ters tepkisi olurmu?

    YanıtlaSil
  18. deniz ben.bu arada 10 devam ediceğim gün

    YanıtlaSil
  19. Merhaba bende dukan diyetine baslamak istiyorum boyum 1.68 kilom 82 kac gun atak evresi yapmam lazim dogum kalan kilolar gitsin istiyorum

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips