sosyal ağlarda izleyin

16.5.13

KABAK KARNIYARIK

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
Yaz sebzeleri tüm tazeliğiyle tazgahlarda.Kabak lif kaynağı olarak en ideal diyet sebzelerinden biri.Ayrıca idrar söktürücü özelliğiyle de ödem atmada çok faydalı bir sebze.Mevsiminde bol bol tüketmekte fayda var.
Blogda kabakla yapılmış pek çok tarif bulabilirsiniz:)

MALZEMELER:
-3 orta boy kabak
-200 gr yağsız kıyma
-1 soğan
-1 yk domates salçası(katkısız)
-1 yk biber salçası(katkısız)
-2 diş sarmısak
-1 tatlı kaşığı z.yağ
-Maydanoz
-Tuz
-Karabiber

Kıyma , ince doğranmış soğan ve sarmısak  ilave edilerek beraber iyice kavrulur.Salçalar ve baharatlar ilave edilir.1/2 su bardağı kadar su eklenerek 1 taşım pişirilir.Kıyılmış maydanoz eklenir.

Kabaklar yıkanır,sapları kesilir.Dikine ortadan bölünerek orta kısmı kaşıkla oyularak çıkarılır.hafif tuzlanarak oyuk kısmı yukarı bakacak şekilde yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizilir.180 derecede ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirilir.

Kabaklar tencereye alınır.(veya fırın kabı kullanarak fırında da pişirebilirsiniz.)
Kıymalı harç paylaştırılır.Tencerenin kenarından yarım bardak kadar sıcak su ilave edilerek kabak kapatılır.Yaklaşık 20-25 dakika pişirilir.


Afiyet olsun:)

10 yorum:

  1. Elinize sağlık.Nefis görünüyor.Arşiv için çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba..dukan test sonucunda çıkan 3 günlük atak evresinden bu yana 15 gündür seyir evresindeyim.toplam 4 kg verdim. P+PS şeklinde devam ediyorum. Sorum şu; haftada iki gün saf protein yapsam diğer günler sebze protein devam etsem olabilir mi ? Çok teşekkürler.(Cemile)

    YanıtlaSil
  3. Cemile vereceğin kilo 5 kilonun altındaysa uygulayabilirsin.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar Simla Hanım,blogunuz herkese çok yararlı oluyor..emeğinize sağlık.ben 2012 aralık ayında dukana başladım 2 ay kaçamaksız gittim ve 8 kilo verdim.daha sonra bi kaçamaktan ne olur derken diyeti bozdum.allahtan geri hiç kilo almadım ama daha vermem gereken 15-20 kilo var.tekrardan başlamak istiyorum.atak yaparak mı başlamalıyım yoksa seyirden mi devam etmeliyim.yardımlarınızı rica ederim.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler (Cemile)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,

    Amerikadan Penne,Fettuccini ve orzo(bizim tel şehriye) shirataki noodles aldım ama mecburen çok sayıda almak zorunda kaldım.Almak isteyen olursa benimle burcusmr@hotmail.com adresinden irtibata geçebilirler.
    Sevgiler,
    Burcu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok nazik bi teklif dakat bi soru dukanda makarna tuketeniliyo muyuz?

      Sil
    2. cok nazik bi teklif dakat bi soru dukanda makarna tuketeniliyo muyuz?

      Sil
  7. Burcu face sayfamdan da paylaşırsan ilgilenen olabilir.teşekkürler:)

    Hiçliğe ağıt bahsi gçen noodle bildiğimiz noodle değil.shirataki noodle:)0 kalori ve dukanda izinli:)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips