sosyal ağlarda izleyin

2.4.13

VİŞNELİ TRIFLE

EVRE:GÜÇLENDİRME
 Bu aralar güçlendirmeye uygun çok tarif yayınladığımın farkındayım ama bunun sebebi güçlendirmecilerin sayısının artmış olması.Üstelik bu tarifler kaçamaklarla seyiri uzatanlara da biran evvel güçlendirmeye geçmek için motivasyon sağlıyor diye düşünüyorum:))
Daha önce de seyire uygun meyve çaylı trifle yapmıştım.Ama bunun orijinalinden pek farkı yok:)Aslında orijinal trifle custard sos'la yapılıyorsa da ben bu kez suluca bir pudingi tercih ettim.Meyve olarak çilek veya orman meyveleri de kullanabilirsiniz.

MALZEMELER:
keki için;
-4 yk tam buğday unu
-1 yumurta
-1/2 çay bardağı yağsız süt
-1 tatlı kaşığı kabartma tozu
-1 yk toz tatlandırıcı
-vanilya aroması
krema için;
-1,5 su bardağı yağsız süt
-1 yk mısır nişastası
-1 yk toz tatlandırıcı
-vanilya aroması
porsiyon başına 100gr donmuş vişne(yaklaşık 12-15 adet)

Fırın 180 derecede ısıtılır.
Yumurta tatlandırıcı ile krema kıvamına gelene dek çırpılır.Süt eklenir.Un,kabartma tozu ve aromalar ilave edilerek küçük bir fırın kabında yaklaşık 15 dakika pişirilir.(ben mikrodalgada orta derecede 5dk pişirdim.)

Krema malzemeleri soğukken iyice karıştırılır ve kıvam alana dek pişirilir.(Sulu kıvamda olacak)

Pişen kek minik küpler halinde kesilir.Kuplara sırasıyla puding,kek ve vişneler dizilir.Buzdolabında iyice soğuyana dek dinlendirilir.

Afiyet olsun:)

Not:Keki günlük 68gr ekmek hakkınız yerine yiyebilirsiniz.Porsiyon başına tartarak kullanırsanız limitinize göre kullanmış olursunuz.
                                                                                     

2 yorum:

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips