sosyal ağlarda izleyin

1.4.13

KARNABAR PÜRELİ ET SOTE

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
Karnabahar mucizevi bir sebze..Kısır,graten,prenses,pilav ve daha neler yapmadık ki karnahardan. Sevmeyenler bile Dukan'la sevmeye başladı.:)

Püresi de nefis oluyor karnabaharın.Püreyi özlediyseniz bir şans vermelisiniz:)

MALZEMELER:
-500 gr yağsız dana sote
-1 soğan
-2 diş sarmısak
-1/2 su bardağı domates püresi
-1 yk biber salçası
-karabiber,az tuz,toz kırmızı biber

püre için;
-1 küçük boy karnabahar
-1 çay bardağı süt
-az tuz,sarmısak tozu,karabiber

Etler yapışmaz tencerede suyunu salıp çekene dek kavrulur ve ince doğranmış soğan ve sarmısaklar ilave edilir.Soğanlar şeffaflaştığında domates püresi ve biber salçası ilave edilip karıştırılır.Baharatlar ve üzerini örtecek kadar sıcak su eklenerek etler yumuşayana dek pişirilir.

Karnabahar yıkanır,çiçeklerine ayrılır.Sapları kesilerek çiçekler buharda haşlanır.Yumuşadıklarında ısıtılmış süt ilave edilerek iyice ezilerek püre kıvamına getirilir.Baharatları ilave edilir.

Etle beraber servis edilir.


not:Karnabaharı buharda değil haşlayarak pişirmek isterseniz az suda sütü de ekleyerek haşlayıp kendi suyuyla püre haline getirebilirsiniz.

Afiyet olsun.

9 yorum:

  1. Dukancılar bıraktı herhalde rejimi, süper görünüyor.. Ayrıca size nasıl teşekkür etsem azdır, dukana ilk başladığımda blogunuzda saatler geçirir, kendime moral verirdim. artık güçlendirmedeyim ve çook mutluyum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten zayifladinizmi tarifleri denedinizmi lütfen cevap yazın bana

      Sil
  2. Yaaaa bendezayiflamak istiyorum sizce bu yöntem nekadar safe??

    YanıtlaSil
  3. İrem çok sevindim.tebrikler:))

    Cansu facebook sayfamda binlerce dukan yapan var.beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. Simla abla seni nasıl seviyorum :) bir bilseeeen 20 yasındayım 74 kiloydum bir aydır dukan yapıyorum 68 kiloyum suan 55 53 e düşmeyi planlıyorum :) okadar heyecanlıyım ki sana anlatamam :) sen olmasan yapamazdım iyiki varsın çok yardımcı oluyorsun herkese :) sena

    YanıtlaSil
  5. Bayıldımmm :) Favori yemeğim oldu diyebilirim. Simla'cım seni seviyorum :)))

    YanıtlaSil
  6. seher

    3 haftadır dıyet yapıyorum 72 kılo ıle basladım ıkı hafta once seyıre gectım suan 68 kıloyum yavas kılo verdıgımı dusunuyorum sızde de oylemı motıvasyonumu kaybedıyorum bı yol gosterın daha hızlı nasıl kılo verebılırım :(

    YanıtlaSil
  7. seher merhaba,
    her metabolizma farklı.3 haftada 4 kilo az değil.tam olarak uyguluyorsan sorun yok.hızlandırmak için linkteki tavsiyeleri uygulayabilirsin.tık tık

    YanıtlaSil
  8. SEHER
    Tesekkur ederım kacamak yapmadan uyguluyorum lıntekılere goz atıcam :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips