sosyal ağlarda izleyin

4.4.13

SÜTLÜ KÖRİLİ TAVUK

EVRE:ATAK-SEYİR-GÜÇLENDİRME
Köri çok sık kullandığım baharatlardan.Tadını seviyor oluşum bir tarafa; içindeki zerdeçal, kimyon, demirhindi, zencefil, kişniş ve karanfil gibi baharatların tok tutucu,metabolizma hızlandırıcı ve kansere karşı koruyucu etkileri nedeniyle de vazgeçilmezim.

Önceden haşladığınız tavukları değerlendirmek için pratik bir tarif var bu kez.Ben aldığım çevirme tavuktan artan göğüs etini kullandım.
Malzeme miktarlarını elinizdeki tavuğa göre arttırabilirsiniz.

MALZEMELER:
-1/2 haşlanmış tavuk göğsü
-1 çay bardağı yağsız süt
-1 çay kaşığı köri
-az tuz,toz kırmızı biber,sarımsak tozu

Tavuk eti didiklenerek tencereye alınır.Süt ve baharatlar ilave edilip iyice karıştırılır.
Sütü çekene dek kısık ateşte pişirilir.

Afiyet olsun:)

14 yorum:

  1. ben süt yerine yoğurt koyarak yapıyordum. bir dahakine sütle denerim.
    birbirinden güzel tarifler için teşekkürler simla hanım:)

    YanıtlaSil
  2. Köri aktarlarda var mıdır? ya da nerelerde bulabilirim?

    YanıtlaSil
  3. simla hn merhaba,
    Güzel tarife benziyor. Ben köri sevmem gerçi köri koymasak olur mu?
    Birde ben atağın son günü dayanamadım turşu yedim:(
    diyetim bozuldu mu?
    Bİrde yulaf kepeğinden ekmek yapıyorum 10 kaşık ile çalıştığım içi işyerinde herzaman diyete uygun yiyecek yok. yanımda getirsem ısıtacak yer yok. Yumurta peynir de biryere kadar.
    Ben bu günlerde yoğurt yiyorum.
    sadece yoğurt tok tutmuyor hali ile yulaf kepeği ekmeğini kaçırıyorum.
    Diyet bozuluyor mu yoksa kilo verme süresi mi uzuyor.

    YanıtlaSil
  4. oturan boğa köriyi marketlerde rahatlıkla bulursun.baharatların olduğu bölüme bak.

    YanıtlaSil
  5. ayse istediğin baharatları ekleyebilirsin.
    turşu ödem yapar fazlası sebze yerine geçer.yemesen daha iyi olurdu.
    kepek hakkını geçmek duraklama yaşamana neden olur.limitli olmasının bir sebebi var.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben kilolarimdan kurtulmak istiyorum ama nasil basliyacagimi bilmiyorum ilk günlerde basil beslenmenin lazim kitabinizi alaçam ama yarin başlamak istiyorum bana yardimci olur musunuz

    YanıtlaSil
  7. yarin atagin son günündeyim.hep haslama tavuk yogurt dukan ekmek yedim.bisey aklima geldi.sormadan yemek istemedim.hazir paneli tavuk gögüsünü firinda yagsiz kizartip yiyebilir miyim?

    YanıtlaSil
  8. merhaba,
    hazır paneli tavuk panesinde kullanılan galeta unu ve yağda ön kızartma yapıldığı için ne yazık ki uygun değil.
    atakta yiyebileceğin çok daha lezzetli yiyecekler mevcut.bloga bir göz at istersen.

    YanıtlaSil
  9. simla abla,bu yemekte çok hoş oldu.sen gerçekten bir harikasın :)şu an afiyetle yemekteyim.

    YanıtlaSil
  10. bunu atak veya seyirde de de yiywbiliyormuyuz?

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,
    Ben kitabı alıp, okurken sıkılıp, uygulamaya geçememiş biri idim..
    Sonra nette sizin blogunuz ile karşılaştım ve bana bu diyeti tarifleriniz ile siz sevdirdiniz.. 2 gunluk atak gunum bitti, yarın cruise dönemine geçiyorum..Çok güzel bir iş başarmışınız, tebrik ederim ve coook da teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips