sosyal ağlarda izleyin

5.4.13

HİNDİ FÜME SARMA

EVRE:ATAK -SEYİR-GÜÇLENDİRME
Canınız çıtır çıtır sigara böreği gibi birşeyler yemek isterse şipşak yapabileceğiniz bir tarif var sırada.
Hindi fümeyi pişmemiş haliyle sevmeyenler eminim bunu beğeneceklerdir.Özellikle haftasonu kahvaltılarınız için kepek hakkınızı kullanmadan masanızı şenlendirebilecek bu sarmaları birkez olsun  denemenizi öneririm:)

Miktarları arzunuza göre kullanabilirsiniz.
MALZEMELER:
-Hindi füme dilimleri(nişasta vs.içermeyenbir marka tercih edin.Polonez kullanıyorum ben.)
-Lor peyniri
-Bir tutam maydanoz
-1 yumurta


Lor peyniri ince kıyılmış maydanoz ve yumurta akıyla iyice karıştırılır.Hindi füme dilimleri arasına sürülerek rulo haline getirilir.(benimkiler çok uzun olduğundan sardıktan sonra ikiye böldüm.)

Üzerlerine yumurta sarısı sürülüp çok az çörekotu serpilir.200 derecede iyice kızarana dek yaklaşık 15dk.pişirilir.





28 yorum:

  1. Ayyyy nasıl yaratıcı bir tarif olmuş... Tam da haftasonu öncesi süper oldu yarın mutlaka denemem lazım :)

    Çoookkk teşekkürler Simla hanım ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Simla Hanım'cım ne diyim ben size!Sonunda bana da hindi fümeyi yedireceksiniz :) çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. merhaba simla hanim,oncelikle butun tarifleriniz ve bilgileriniz icin cok tesekurler,ufak bi sorum olucakti; acaba light enerji icecekleride serbestmi? tesekurler..

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Simlacım, çok güzel görünüyor, hemen bu hafta müşterilerime yapacağım.. Sağol canım...

    YanıtlaSil
  5. Denedim, mükemmel oldu. Lor için elinizi korkak alıştırmayın, bol bol koyun. Bu arada maydonuz yerine nane de koyulabilir, ben öyle yaptım güzel oldu. Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  6. Enfesss olsu enfes :) dere otuda koydum ben.simla tesekkur ederim <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  7. Enfesss olsu enfes :) dere otuda koydum ben.simla tesekkur ederim <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  8. oh ne güzel:)deneyip beğenen herkese afiyet olsun:))

    YanıtlaSil
  9. kezban light enerji içecekleri izinli değil malesef.

    YanıtlaSil
  10. Ben hashasla yapiyorum.fume yerine hindi sjambon hatta kalmayinca hindi salam bile denedm.hepsiyle cok guzel oluyo.diyeti dayanamayip biraktigimda bile bunu ozlemstm.tekrar basladm :)

    YanıtlaSil
  11. Şimdi denedim Simla Hanım, gerçekten bana hindi fümeyi zevkle yedirdiniz, nefis oldu, çok teşekkür ederim, çooooook :)

    YanıtlaSil
  12. Tek kelimeyle harika oldu, elinize sağlık. :))

    YanıtlaSil
  13. Corek otu serbestmi

    YanıtlaSil
  14. Uyguladım tek kelimeyle mükemmel :) Teşekkür ederim tekrardan bu güzel tarif için!

    YanıtlaSil
  15. Harika gorunuyorlar. Ben de bundan yapiyordum atistirmalik olarak, ama firinda kizartmadan lop lop mideye indiriyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Harikaaaa ..yarin yapacagim bunu

    YanıtlaSil
  17. Simla Hanım ellerinize sağlık. Dün yaptım çok güzel oldu :) Kaç tane yiyebiliyoruz peki sınırı var mı?
    Tşk.

    YanıtlaSil
  18. Harika görünüyorlar, hemen denemeliyim. Günde kaç tane hindi füme tüketme hakkımız var acaba?

    YanıtlaSil
  19. Harika görünüyorlar, hemen denemeliyim. Günde kaç tane hindi füme tüketme hakkımız var acaba?

    YanıtlaSil
  20. Yarın yapacağım ama polonz bulamıyorm yağ oranı kaça kadar olmalı :-\

    YanıtlaSil
  21. Yarın yapacağım ama polonz bulamıyorm yağ oranı kaça kadar olmalı :-\

    YanıtlaSil
  22. Yarın yapacağım ama polonz bulamıyorm yağ oranı kaça kadar olmalı :-\

    YanıtlaSil
  23. simla....:))) bunu şuan yaptım korkudan 2 tane yiyebildim ..tadları muhteşem diline bilgine eline sağlıkk :) acaba günde kaç tane yemek uygun olur ??

    YanıtlaSil
  24. simla acil cevap:)))) günde kaç tane yenebilrrrr inanılmaz güzel bunlarrr oh beeee:D

    YanıtlaSil
  25. aşırı yenmese iyi olur.ödem yapabilir:))

    YanıtlaSil
  26. sensiz bu diyet çekilirmi ki:((( iyi ki varsın simlaa sen olmasan asla başaramam

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips