sosyal ağlarda izleyin

29.4.13

KÖFTELİ TÜRLÜ

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
Bugün yine ailece bayılarak yiyebileceğiniz bir tarif var:)
Baharla beraber sebzeler çeşitlenmeye başladı.SP günlerinde ne kadar çok çeşit kullanırsanız o kadar fazla vitaminden faydalanmış olursunuz.Sebzelerin hangi vitaminleri içerdiğini merak ediyorsanız bu linki okuyun lütfen.mucizevi dukan sebzeleri

MALZEMELER:
-200 gr yağsız kıyma
-1 küçük soğan
-2 orta boy patlıcan
-2 orta boy kabak
-250 gr taze fasulye
-1 havuç
-1 kapya biber
-1 su bardağı domates suyu(veya 1 yk katkısız domates salçası veya 1/2 su bardağı domates rendesi)
-az tuz,kimyon,karabiber,toz kırmızı biber,toz sarmısak

Kıymaya rendelenmiş soğan ve baharatlar eklenerek yoğrulur.Buzdolabında biraz dinlendirilir.
Sebzeler ayıklanır ve istenen büyüklükte doğranır.
Domates suyuna 1 su bardağı su eklenerek kaynatılır.Az tuz ilave edilir.Havuç ve taze fasulye
ilave edilir.5 dakika kadar piştikten sonra kıymadan yuvarlak köfteler yapılıp kaynayan suya yavaşça bırakılır.Sonra diğer sebzeler eklenir.Yaklaşık 35 dakika piştikten sonra ateşten alınır.
Afiyet olsun:)

10 yorum:

  1. merhaba simla havuç seyirde yiyeblyor muyuz tabii ps günlerinde? br de domates kafamı kurcalıyor benim hep. ben ps günlerinde 1-2 domatesi tüketiyorum da.hata mı yapıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. evet havuç yiyebiliyoruz.sadece diğer sebzeler kadar sık yememeye özen gösterebilirsin.domateste neden tereddüt yaşıyorsun?tabi ki yiyebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. çok sağol simla.. sen olmasan yapılmaz bu diyet.. içinde şeker fazlaca var ya domatesin o yüzden tereddütteydim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba simla yulaf unu kullanabiliyormuyuz bitde tariflerdeki sut tozu yerine sut kullansak olmazmi?

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık son iki tarif de süper mutlaka yapacağım bu hafta:)

    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık gerçekten bu güncel tarifleriniz için çok tşk...

    YanıtlaSil
  7. gul yulaf unu izinli değil.bize gerekli olan yulafın dışındaki kepek.
    süttozu kıvam için gerekli tarifte varsa süt aynı işi görmeyecektir.

    YanıtlaSil
  8. Kabakları soymadan pişirmeni öneririm

    YanıtlaSil
  9. Simlacım merhaba,
    ben birşey soracağım geçen senin truffe tarifini denemek istedim ama bir türlü senin resminde görüldüğü gibi yuvarlak şeklini tutturamadım. Neden acaba? kek olarakta tarçınlı keklerin vardı onu yaptım 2 gün beklettim(bayat olsun demişsin) ama çok sulu kıvamlı oldu, süzgeçten geçirdim, fazla suyunu süzdüm. top yaptığım gibi yayılıverdiler.
    Çok güzel bir tarif ama nerde hata yaptığımı söylersen çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. patates yok herhalde çünkü ismini hiç görmedim.

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips