sosyal ağlarda izleyin

12.4.13

KEREVİZ GRATEN

EVRE:SEYİR(PS)-GÜÇLENDİRME
Kendinizi ifade etmeye çalışmak sanal ortamda öyle zor ki.Hele de karşınızdaki sizi anlamak için çaba harcamazken.
Son 2 gündür canımı sıkan kişilerle karşılaşmış olsam da enerjimi onlar için harcamamam gerektiğini düşünerek her zamanki rutinime döndüm:)Birikmiş pek çok tarif var ama kereviz mevsimi geçmeden bunu deneyeceğinizi düşünerek eklemek istedim.
Grateni sevdiğiniz tüm sebzelerle yapabilirsiniz ancak kereviz biraz daha patatese yakın oluyor:)İçine kavrulmuş kıyma ekleyebileceğiniz gibi sade olarak et veya tavuk yanında garnitür olarak servis edebilirsiniz.

MALZEMELER:
-2 adet kereviz
-1,5 su bardağı yağsız süt
-1 yk mısır nişastası
-1/2 limon suyu
-istediğiniz baharatlar(muskat rendesi çok yakışıyor.ben ayrıca her zamanki gibi az tuz, toz sarımsak,kırmızı biber ve karabiber kullandım.
-yağsız civil peyniri

Kerevizler soyulup dilimlenir.Tencereye alınıp limon suyu ve su ilave edilip hafif yumuşayana dek haşlanır(buharda da pişirebilirsiniz.)

Süt ve nişasta koyulaşana dek karıştırılarak pişirilir.Baharatları ilave edilir.

Kerevizler fırın kabına alınarak üzerine beşamel sos ve peynir eklenir.
Önceden 180 derecede ısıtılmış fırında üzeri kızarana dek pişirilir.

Afiyet olsun:)

8 yorum:

  1. Sıkma canını bence. Sen olmasan Türkiye'de dukan olmazdı.Yine harika bir tarif olmuş ellerine sağlık. Tek zayıf noktam tatlı. Senin tatlı tariflerin olmasa yıllardır veremediğim 10kg nın 7 si gitti kaldı 3 kg. Simla hanım size bir sorum olacak. Daha önce stevya kullandım çok güzeldi. Sonra takita form tat 60 aldım ama hiç memnun kalmadım. Tadını hiç beğenmedim birde acayip gaz yapıyor. Tatlılar hiç tatlı gibi olmuyor. Onu tüketmeden de stevya almak istemiyorum.Bir öneriniz olursa sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler:))
    formtat prebiyotik lif içeriyor bu yüzden bağırsakları hareketlendiriyor.dokunuyorsa hiç kullanma bence.

    YanıtlaSil
  3. aman milletin ağzı torba değil, boşverin konuşsun dursunlar. Başarınızı çekemiyor olabilirler mi? :))
    ellerinize sağlık, sayenizde lezzetli diyet yapabiliyoruz.

    YanıtlaSil
  4. aman milletin ağzı torba değil, boşverin konuşsun dursunlar. Başarınızı çekemiyor olabilirler mi? :))
    ellerinize sağlık, sayenizde lezzetli diyet yapabiliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Mrhb simla ben 1 şubatta 105 kg diyete basladım suanda 85 kg mım hedefim 20 kg daha vermek bunu dukan diyeti ve senin sayende basardım verdigin tarifler bilgiler beni cok motive etti suanda cok mutluyum boyum 1,70 balık etli bir hatun oldum kim ne derse desin sen dogru yapıyosun sadece kitabı okusaydım bu diyetin sonuda diger diyetler gibi hüsran olucaktı cok cok tesekkür ederim iyiki böyle bir site kurmussun ben ve eminimki benim gibi bircok insanı mutlu ettin

    YanıtlaSil
  6. l selamlar ben duksn diyetini araştırırken blogunuza eastladim yorumlari okudum birden umutlandim. banada yardimci olurmusunu lutfen.su an 85 kiloyum bir aysie kafama gore diyet yapiyordum sadece 4 kilo verebildim benim mutlaka zayiflamaam lazim neler yapabilir bilmiyorum

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar Simla hanim :)
    Bu is sadece kitabi okumakla olmaz ben gecen sene 80 kiloydum boyun 1.57 kendi cabalarimla on kilo verdim sonra diyetisyene gttim 70 ile basladim ve iluc ayda sadece 5 kilo verdim bana hep sebze veriodurdu ve ben on gun icinde iki kilo alinca diyetisyeni biraktim ama bunu doktoruma soylemedim :) atak evrem 4 gun cikti dort gunumu yapip tekrardan doktora gittim ve ben dort gunde 1.600gram sirf yagdan verdigimi gorunce soka girdim :) doktorda sevindi ama kendi diyetini yaptigimi dusundu ki ben atagimi bitirmistim atagimin ilk gunu sizin bu yararli blogunuzu gordum cok ama coook tesekkur ederim tariflerinizle diledigim herseyi yapiyorum iyiki bu ise gonul vermissiniz umarim hersey icin icin daha iyi olur :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar Simla hanim :)
    Bu is sadece kitabi okumakla olmaz ben gecen sene 80 kiloydum boyun 1.57 kendi cabalarimla on kilo verdim sonra diyetisyene gttim 70 ile basladim ve iluc ayda sadece 5 kilo verdim bana hep sebze veriodurdu ve ben on gun icinde iki kilo alinca diyetisyeni biraktim ama bunu doktoruma soylemedim :) atak evrem 4 gun cikti dort gunumu yapip tekrardan doktora gittim ve ben dort gunde 1.600gram sirf yagdan verdigimi gorunce soka girdim :) doktorda sevindi ama kendi diyetini yaptigimi dusundu ki ben atagimi bitirmistim atagimin ilk gunu sizin bu yararli blogunuzu gordum cok ama coook tesekkur ederim tariflerinizle diledigim herseyi yapiyorum iyiki bu ise gonul vermissiniz umarim hersey icin icin daha iyi olur :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips