sosyal ağlarda izleyin

29.3.13

KREMALI PANCAKE

EVRE:SEYİR-GÜÇLENDİRME
Bu aralar pratik tariflerden gidiyorum.Pancake hem tuzlu hem tatlı olarak yapabileceğiniz ve çeşitlendirebileceğiniz bir yiyecek.
Bu kez de kremalı oldu.
Güçlendirmede olanlar benim gibi çilekle servis edebilirler.Seyirdekiler ise aromalarla zenginleştirebilirler.

MALZEMELER:
-2 yk yulaf kepeği
-1 yumurta
-6 yk yağsız süt
-1 tatlı kaşığı yağsız yoğurt
-1 çay kaşığı kabartma tozu
-1 yk toz tatlandırıcı
-6-8 damla vanilya aroması

Krema için;
-1 su bardağı yağsız süt
-1 tatlı kaşığı mısır nişastası
-1 yk toz tatlandırıcı
-arzu edilen aromalar(seyirde iseniz muz aroması çok yakışıyor.)

Pancake malzemeleri iyice çırpılır.Isıtılmış tavaya çay tabağı büyüklüğünde dökülür ve altı kısılır.üzeri göz göz olduğunda arkası çevrilir.

Krema malzemeleri sürekli karıştırılarak pişirilir.(koyu değil suluca bir krema oluyor.)

Pancakelerin üzerine krema paylaştırılarak servis edilir.



11 yorum:

  1. mrb simla ben arzu 20 gündür dukandayım 6.50 kilo verdim şunu sormak istiyorum dimes light meyve suyu ( üzerinde splenda ile tatlandırıldığı yazıyor ve dimes şekersiz nar suyu içebilirimiyim ondada şekersiz yazıyor ve 0.2 yağ 12.3 karbonhisrat yazıyor eğer içebiyorsam sebze günündemi içebilirm protein gününde içsem bir zararı olurmu şimdidedn teşekkürler idolümsün

    YanıtlaSil
  2. seyirde meyvenin her turlusu uygun degil maaleseff.. guclendirmeyi beklemek gerekk...

    YanıtlaSil
  3. Simla sana ne desem nasil dua etsem azdir.tam diyetten tiksindigim birakma asamasina geldigim anda senle tanistim.sayende dietim suruyor.bu tarifi de denedim cok begendim.gercektn borek gibi oluor.yalbiz ben yagsiz yogurt yagsiz peynir bulamiorum.lor peynirini hic sevmiyorum.siz hangi marketlerden aliyosunuz.yarim yagli yogurt yarim yagli peynir bulabiliorum e haliyle diyetimde yavasliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Borek gibi drmisim ya aklim hindi fumeli borekte kalmis :)) bu tarifi sik yapiorum we resmen tatli yiyorum.harikasin gercekten tesekkurler

      Sil
  4. arzu yorumunu yeni gördüm umarım içmemişsindir:)meyve suyu içeriyor ürün malesef uygun değil.

    Gözde,
    afiyet olsun:)
    yağsız peynir lordan başka şansın pek yok.yoğurt hemen her markette var aslında.süekli alışveriş yaptığın market varsa istediğinde getirtebiliyorlar:)

    YanıtlaSil
  5. Hmmm lora yuklenmeye devam o zaman :) marketimden istemeyi denicem yogurt.cok tesekkur ederim cevapladigin icin,tariflerin icin,ilgin icin,emegin icin sana minnettarim :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. pancake in kreması güzel oldu ama kendisi çok tatsız geldi.tatlandırıcı olarak stevia kullanıyorum.yok gibi nerdeyse...ayrıca kahveye stevia kattıgım zamanda tadi bi garip bi türlü alışamadım :/

    YanıtlaSil
  8. evet didem stevia'nın tadı alıştığımız şeker tadı gibi değil malesef.eğer günlük tatlanırıcı miktarın çok değilse splenda en güzel seçim.

    YanıtlaSil
  9. Attractive sectioon of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I get
    in fact loved account your weblog posts. Any
    way I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you get entry to persistently rapidly.



    Here is my page: trials frontier hack tool

    YanıtlaSil

Adsız yorumları yanıtlamak çok tatsız oluyor:)
Google hesabınız yoksa Adı/URL kısmını seçerek (blog sahibi değilseniz URL kısmını boş bırakın lütfen) adınızı veya nickinizi yazarsanız size hitap edebilirim.
Sorularınıza daha hızlı yanıt almak istiyorsanız facebooksayfamda duvardan sormanızı rica ediyorum.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogging tips